У Львові розвиватимуть електромобільність та...

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші.
Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Повідомлення Додано: Нед 07 кві, 2024 13:33

У Львові розвиватимуть електромобільність та...

Пропонуємо до обговорення:
У Львові розвиватимуть електромобільність та планують відмовитися від дизельних автобусів.

Дивися повний текст
У Львові розвиватимуть електромобільність та відмовляться від дизельних автобусів
R2
Аватар користувача
Робот новин
 
Повідомлень: 99951
З нами з: 14.05.04
Подякував: 0 раз.
Подякували: 150 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 07 кві, 2024 13:33

Зараз саме час, Харків підтвердить.
unicdima
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 2811
З нами з: 10.06.19
Подякував: 106 раз.
Подякували: 191 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 07 кві, 2024 13:44

Згадайте мою суперечку з Бандерлогом....
Як бачите не тільки я прийшов до висновку що
Виходячи з сьогоднішнього рівня технологій , економічно доцільно використання електротяги, адже кожен автобус (особисто проводив опитування серед шоферів міських і приміських маршрутів) за робочу зміну витрачає 50-70 літрів палива , роблячи при цьому 4-6 кіл...
Тобто навіть маючи батарейку в 50Квт*год(300кг ваги, 300 000 грн/штука, 5000 циклів заряд/розряд) і точку заряду( або заміни батарей) на кінцевій кола , на протязі дня принесе приблизно
60 літрів*50 грн-180квт*год*7,50грн=1650 грн за добу економії на паливі.
budivelnik
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 27585
З нами з: 15.01.09
Подякував: 278 раз.
Подякували: 2948 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Нед 07 кві, 2024 13:58

  budivelnik написав:Згадайте мою суперечку з Бандерлогом....
Як бачите не тільки я прийшов до висновку що
Виходячи з сьогоднішнього рівня технологій , економічно доцільно використання електротяги, адже кожен автобус (особисто проводив опитування серед шоферів міських і приміських маршрутів) за робочу зміну витрачає 50-70 літрів палива , роблячи при цьому 4-6 кіл...
Тобто навіть маючи батарейку в 50Квт*год(300кг ваги, 300 000 грн/штука, 5000 циклів заряд/розряд) і точку заряду( або заміни батарей) на кінцевій кола , на протязі дня принесе приблизно
60 літрів*50 грн-180квт*год*7,50грн=1650 грн за добу економії на паливі.

Прорахуй особисто для мене економію при відсутності електрики.
Дякую
unicdima
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 2811
З нами з: 10.06.19
Подякував: 106 раз.
Подякували: 191 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 07 кві, 2024 14:49

  unicdima написав:
  budivelnik написав:Згадайте мою суперечку з Бандерлогом....
Як бачите не тільки я прийшов до висновку що
Виходячи з сьогоднішнього рівня технологій , економічно доцільно використання електротяги, адже кожен автобус (особисто проводив опитування серед шоферів міських і приміських маршрутів) за робочу зміну витрачає 50-70 літрів палива , роблячи при цьому 4-6 кіл...
Тобто навіть маючи батарейку в 50Квт*год(300кг ваги, 300 000 грн/штука, 5000 циклів заряд/розряд) і точку заряду( або заміни батарей) на кінцевій кола , на протязі дня принесе приблизно
60 літрів*50 грн-180квт*год*7,50грн=1650 грн за добу економії на паливі.

Прорахуй особисто для мене економію при відсутності електрики.
Дякую
Здурі можна й мягке зломати.
Якщо можна на 100% знищити електроенергію то значить можна на 100% знищити й бензозаправки.
Тому на дурне питання-може бути тільки дурний розрахунок....
budivelnik
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 27585
З нами з: 15.01.09
Подякував: 278 раз.
Подякували: 2948 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Нед 07 кві, 2024 21:01

А не пробували припинити корупцію? Ефект буде більшім
olegellots
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1
З нами з: 07.04.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 08 кві, 2024 09:17

Садовому десь треба заробляти. Електробуси мабуть в електрона по кінських цінах куплять де 90% імпортних комплектуючих, тобто доданої вартості біля нуля, а от ціна в 100500 разів вища чим у вживаних іноземних автобусів в гарному стані.
vovka2008
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7
З нами з: 31.01.22
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 09 кві, 2024 18:17

Є така штука
Вартість володіння.....
Тому гляньте наступний приблизний розрахунок
________________________двс автобус____________електроавтобус
ціна________________1 млн грн(еталон)__2 млн грн(китай, аналогічний по якості/розмірам)
витрати палива в день-50л*50грн=2500грн_________150квт*8грн=1200грн


Через 770 робочих змін ((2млн-1млн)/(2500грн-1200грн)=770 змін
Витрати на ці дві машини зрівняються і наступних роки три електро буде приносити прибуток.

Скільки там заробить чи втратить садовий-то вже інше питання, адже корупція це не повід для того щоб не впроваджувати прогресивні рішення.
budivelnik
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 27585
З нами з: 15.01.09
Подякував: 278 раз.
Подякували: 2948 раз.
 
Профіль
1
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Модератор і 9 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
1 441
Переглянути останнє повідомлення
Сер 24 тра, 2023 08:43
yrikknut
1 277
Переглянути останнє повідомлення
Чет 27 кві, 2023 19:38
cohan
4 1306
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 07 січ, 2022 01:57
Вкладчик1234
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама