Київська Русь - БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 7677787980 ... 197>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Київська Русь - БАНКРОТ 2.8 5 266
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
41%
108
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
8%
21
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
7%
19
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
15%
41
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
29%
77
Всього голосів : 266
Повідомлення Додано: Вів 11 бер, 2014 22:10

FSM скажите кто нибудь-как банк выполняет обязательства перед клиентами по закончившимся депозитам выдает или нет :?:
gering
Аватар користувача
 
Повідомлень: 582
З нами з: 16.05.10
Подякував: 6 раз.
Подякували: 59 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 12 бер, 2014 00:13

gering
Був у відділенні, отримував відсотки. Жодної душі не було. Хоча і в некризові часи людей там не густо.
DIV
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5559
З нами з: 19.09.08
Подякував: 157 раз.
Подякували: 635 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 12 бер, 2014 00:35

Re: Київська Русь

Нормально выполняет, тоже проценты получила. Знаю, что много и активно кредитовал.
Nona9
 
Повідомлень: 197
З нами з: 02.02.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 6 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 12 бер, 2014 10:18

Луганск

В Луганске валютный депозит, срок действия которого истёк, выдают только частями. Ограничение - в эквиваленте 3000 гривен в сутки. Хотя на официальном сайте об этом ни слова.
tomas-artem
Аватар користувача
 
Повідомлень: 123
З нами з: 12.03.14
Подякував: 8 раз.
Подякували: 10 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 12 бер, 2014 19:55

можно сказать, что не выполняет. Приходится писать заявления в банк и НБУ...
FSM
 
Повідомлень: 20
З нами з: 05.03.14
Подякував: 8 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 12 бер, 2014 20:00

Банк Київська Русь

Шановний пане FSM, доводжу до Вашого відома, що Банк "Київська Русь" у повній мірі видає гривневі депозити. В іноземній валюті Банк керується Постановою НБУ за номером 104 від 27.02.2014 року. Дана постанова вводить обмеження на отримання готівкових коштів в іноземній валюті з поточних, карткових, депозитних рахунків через касу банку та банкомати. Сума обмеження становить еквівалент до 15,0 тис.грн. на добу на одного клієнта за офіційним курсом НБУ, що діє на дату зняття. Звертаю Вашу увагу, що сума зняття готівкової іноземної валюти в еквіваленті до 15,0 тис.грн. є загальною сумою зняття по всіх поточних, карткових, депозитних рахунках клієнта на добу.
Також звертаю Вашу увагу на те, що у Банку " Київська Русь" немає депозитів на Ваше ім'я, а депозит Вашої дружини в національній валюті виданий у повному обсязі достроково по її заявці та вчасно.
Якщо у Вас є скарги щодо неякісного обслуговування працівниками нашого Банку в Черкаському регіону, Ви можете особисто безпосередньо звернутися до директора регіональної дирекції Каюка В.М., тел. приймальні- 0472320630, а не на центральне Черкаське відділення, де там є інший керуючий, і який щоденно спілкується з усіма клієнтами міста Черкас і не від кого не ховається. З повагою, директор Черкаської регіональної дирекції В.М. Каюк
Vvkaiuk
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 13 бер, 2014 18:22

Відповідь VVkaiuk

Шановний VVkaiuk. Доводжу до вашого відома, що депозит моєї дружини є нашою спільною власністю (згідно ЗУ України). Стосовно своєчасної виплати депозитів Черкаським відділенням банку "Київська Русь", повідомляю, що моя дружина звернулася до вас за депозитом в іноземній валюті, строк виплати якого настав, ще 03 березня 2014. У вашому банку до 05 березня проводилися виплати в еквіваленті 15000 грн. З 06 березня 2014 у виплаті було відмовлено, у звязку із відсутністю коштів у касі банку (в усній формі працівники банку повідомили - приходьте через неділю), на що вам була направлена заява-скарга, вх. №162/49.3 від 06.03.2014). На мої повідомлення вам, що через порушення моїх прав, як вкладника, буде направлена скарга у НБУ, в усній формі працівник вашого банку сказав: "пишите -куда хотите". Я би із радістю написав скаргу у НБУ (був тільки дзвінок на "гарячу лінію"), але, на жаль, у мене не було відповідних документів (при видачі часткової суми із депозиту, залишкова сума була переведена на поточний рахунок, при цьому депозитний договір ваші працівники забрали, а меморіальний ордер про переведення грошей не надали) Тому, мною, принято рішення, про відкриття нового депозитного рахунку "7 днів", та переведення на нього коштів з поточного рахунку, окрім того була написана заява №172/49,3 від 06 березня (щодо забезпечення готівкою).
Стосовно видачі достроково вкладу у гривні, повідомляю 28.02.2014 (за 10 банківських днів) була написана заява про дострокове розірвання депозитного даговору). 11.03.2013 у першій половині дня моя дружина звернулася до вашого банку за коштами, але ваші працівники відмовили їй у видачі, та запропонували відкрити картковий рахунок, з якого можно знімати щодня по 500 грн. Тільки після погроз, що будемо писати заяву у НБУ, підвечір моїй дружині передзвонили, та запропонували забрати кошти у повній сумі.
І саме головне! Стосовно погроз та образ від вашого працівника, що надійшли на мій телефон 13.03.2014 (о 15.31) із номеру (093)4666422, а також про те, "где я работал и как оттуда меня с треском выгнали", повідомляю вам, що я (моя дружина) є клієнтом вашого банку і до вас на роботу я не наймаюсь. По-друге (якщо ми все таки перейшли на особистості): так я дійсно прцював заступником керуючого балансового відділення Ощадбанку (штатна чисельність 220 працівників), але мене було звільнено у звязку із скороченням посади, на відміну від вас, коли ви працювали у "Кредобанку", і після мого звільнення не пропадали кредитні справи на млн. грн., на відміну від вас. Окрім цього, мої бувші підлеглі вважають мене порядним керівником.
P.S. Якщо у подальшому, від вас мені будуть надходити погрози та образи, я буду звертатись не тільки у НБУ, а й у прокуратуру!
Востаннє редагувалось FSM в Чет 13 бер, 2014 18:40, всього редагувалось 1 раз.
FSM
 
Повідомлень: 20
З нами з: 05.03.14
Подякував: 8 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 13 бер, 2014 18:35

Vvkaiuk, клієнт завжди правий, хороше правило.
Треба вибачатись.
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 13 бер, 2014 19:17

Киівська Русь

Шановний FSM, якщо у Вас є образи до обслуговування моїх підлеглих у відділенні, то знову наголошує Вам, Ви можете особисто безпосередньо звернутися до директора регіональної дирекції Каюка В.М., тел. приймальні- 0472320630,і до винних осіб які Вас образили, якщо реально Ви докажете, будуть застосовані міри впливу та будуть відповідно вибачення. Інформація про Вас нам взагалі не відома, де Ви працювали, і хто Вам звонив.
Vvkaiuk
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 13 бер, 2014 19:36

Банк "Київська Русь"

Квесторе_поверніться

Ви праві на 100 відсотків, що клієнт завжди прав, просто в нас такого клієнта не має, а є його дружина, і Банк в повній мірі згідно Законодавства виконує вимоги перед клієнтом, навіщо робити наклеп на моїх підлеглих.
Vvkaiuk
 
 
 
  #<1 ... 7677787980 ... 197>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
56227 8938924
Переглянути останнє повідомлення
Сер 23 жов, 2024 15:18
Y3G0R
Дельта Банк - БАНКРОТ 1 ... 4834, 4835, 4836
Anonymous » Сер 29 лис, 2006 17:06
48351 26985101
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 01 гру, 2023 17:20
stuermer01
828 314502
Переглянути останнє повідомлення
Суб 23 вер, 2023 19:11
tetyanadimitrova3
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама