
Можно ли воспользоватся чужим паролем, или эта карта для каждого клиента уникальна? Более тупой системы еще не встречал..
|
|
![]() Пользовался Кредо-Дайректом (бесплатная версия только для просмотра счета). После полугода неиспользования пароль забылся, и после 9-й попытки ввода доступ заблокировался. Чтобы разблокировать, сказали что надо купить карту на 40 паролей за 40 гривен
![]() Можно ли воспользоватся чужим паролем, или эта карта для каждого клиента уникальна? Более тупой системы еще не встречал.. ![]() Постійні черги, некомпетентність і хамовитість. В відділенні десь 10-12 вікон – з них тільки 3-4 працюють. Кажуть поскорочували. Найгірше – «совковий» спосіб мислення. «А Ви в Ощадкасі стоїте в черзі і нічого» – ось відповідь працівниці банку. Справді, як писав хтось польською мовою на форумі раніше – СССР.
![]() І ще одне "покращення" від банку - 1% комісії з додаткової картки, з рідного банкомату. Нікого не обходить що картка до того-ж самого зарплатного рахунку що і основна.
Ніякого попередження від банку про зміну тарифів. Ніякого повідомлення на банкоматі що буде зніматися комісія. Справді "европейська" практика.
![]()
Заради бога, покажіть де на банкоматі написано, що за користування ним буде зніматися комісія... А у вас sms банкінг підключений? В на сайті ви інформацію дивилися? Скажить дякую, що з основної картки комісію не беруть. В багатьох банках вона вже є.
![]()
Казати дякую за то, що банк не взяв комісію за зняття Ваших грошей? Смієтесь? ![]() Якщо незнаєте, то комісії зараз взагалі відміняють, але в нормальних банках. ![]()
Наприклад, в банкоматі ПриватБанку, при знятті з кредитки попереджують, яка буде комісія. ![]() Стосовно комісії – знятий відсоток повернули на картку. Але вся історія «покрита мраком».
В кол-центрі сказали що ввели нові тарифи, і справді з додаткової картки буде зніматися 1%. В відділенні сказали, що не повинен зніматися відсоток і що гроші повернуть. Я запиталася для чого взагалі знімали – на жаль працівник не знав. Моя підозра – глюк у програмному забезпеченні. Стосовно СМС-повідомлень. На жаль СМС-повідомлення приходять тільки на окремі операції. На повернення того ж відсотку повідомлення не приходило, тому можна було тільки по залишку вирахувати що гроші прийшли. Так само не прийшло повідомлення коли я робила повернення товару в магазині – така система – «тут граємо, тут не граємо». Так воно у нас працює – сказали в банку. До stasy_L – а Ви завжди заходите на сайт і перевіряєте чи не помінялися тарифи перед тим як зняти гроші з банкомату?
![]() хотел снять 600 евро с карточки в отделении на Княжем затоне... пришол в прошлый четверг 17 февраля... сказали что такой суммы у них нету и сказали что как появится так позвонят или в этот четверг точно отдадут... естественно никто не позвонил... сегодня пошол ругатся... оказалось что инкасация к ним сегодня не доехала и несмогла привезти мои 600 евро... типа приходи завтра... вот такая вот дикость...
|
|