moveton написав:Так мы о дотациях или о льготной, но всё же не отрицательной, налоговой ставке? Принципиально разные вещи же.
Це ж гра слів....
Ну как игра. Было у двоих по корове. В одном случае государство дало первому вторую корову, в другом - отобрало у второго единственную. Вроде бы и без разницы, ведь в обоих случаях у первого стало на корову больше, чем у второго. Но всё таки нюанс есть.
budivelnik написав:Нерівномірність оподаткування - це ВИКРИВЛЕННЯ ринкової ситуації.
Это достаточно расплывчатое определение, но допустим. Так плохо ли это? Оно ж для того и делается. Вот у американцев (у нас, в принципе, тоже есть этот момент в НК, но не уверен, что срабатывает) получается, что богатые с доллара дохода платят меньше налогов, чем средний класс. По этому поводу леваки иногда воют, но это же фундамент американской экономической системы - хорошо работай, зарабатывай и тебе воздастся с лихвой. А если богатым оставлять тот же процент или даже прогрессивно увеличивать, то никакого стимула рвать жилы. А если не вкалывать, то с наличием хороших товаров становится хреново.
budivelnik написав:Два працівники, і перший і другий отримують дохід наприклад 50 000 грн... Тільки перший на єдиному і повинен ЗАРОБИТИ 55 000 грн щоб отримати 50000 Другий на загальному і повинен ЗАРОБИТИ 72 000 грн щоб отримати на руки 50000
А тепер ще уявимо що є третій , який будучи на загальному заробляє так само як і перший (55000) але показує що отримує мінімалку і по факту в нього також 50000 на руки..
У всіх трьох однакова кількість на руки , у всіх трьох плюсове податкове навантаження...
Тю. Тут вообще нет никакой неравномерности. Потому, что налоговая не принуждает конкретного человека использовать конкретную схему. Наоборот, она предоставляет возможности: хочешь - плати по первым правилам, хочешь - по вторым, хочешь - по третьим 5к и потом ещё 50к штрафа. Это же замечательно. Какое такое искривление рынка? Если первый вариант универсально лучше остальных, то все трое оформятся по первой схеме и у всех будет всё одинаково. Ну а на самом деле, как тут уже сказали, в разных случаях по разному и второй вариант может быть и выгоднее.
Ещё, кстати, есть самый любимый украинцами четвёртый: вообще доход не показывать и налогов с него не платить. Это налоговая или законодатели виноваты, что он существует? Или раз он неизбежно существует, то единственная возможность избежать ИСКРИВЛЕНИЯ - это отменить налоги полностью и оставить его единственным вариантом? Ну я так сразу и сказал.
Shaman написав:а економіку не обманеш - рано чи пізно девал все одно буде...
Поки є основне джерело доходу - зовнішнє фінансування - то не потрібні ніякі девальвації.
а потім наступає 2008... з фінансуванням от прям те саме, лише причини були інші...
фінансування рано чи пізно припиниться. але так, це проблема демократії, що влада може дивитися лише на 5 років вперед, а що там далі...
у 2008му спочатку думали одне, а потім передумали ... на паніці загнали гривну за рівень 10, через 2 тижні откатили до 8,50-8,30, а влітку 2009 я купував по 7,60
там все було в ручному режимі юлі-Стельмах сталий г*ндон робив як йому казали, Пишний теж робить як йому кажуть, бо ОВДП на млн доларів солідні люди тримають, не треба їм настрій псувати а економіка? шо там буде через 5 років хз, головне відібитись від п*дарів, а потім будем в НАТО дрони продавати і так розбагатіємо, що пенсії зроблять по 700дол мінімально
moveton написав:Тю. Тут вообще нет никакой неравномерности. Потому, что налоговая не принуждает конкретного человека использовать конкретную схему. Наоборот, она предоставляет возможности: хочешь - плати по первым правилам, хочешь - по вторым, хочешь - по третьим 5к и потом ещё 50к штрафа. Это же замечательно. Какое такое искривление рынка? Если первый вариант универсально лучше остальных, то все трое оформятся по первой схеме и у всех будет всё одинаково. Ну а на самом деле, как тут уже сказали, в разных случаях по разному и второй вариант может быть и выгоднее.
як все красиво... на папері. Але є маленький нюанс який все псує... Виявляється різні варіанти можливі для РІЗНИХ галузей бізнесу.... Тобто мені не запропонували кілька різних варіантів для одного і того ж бізнесу.. Мене ЗМУСИЛИ використовувати тільки один конкретний для певних галузей....
А так-все б було красиво... Точно так само і з електро/бензин.... Електро зараз має море переваг а - зменшує імпорт палива б - дешевше у використанні в - автомобілі звільнені від ПДВ і мита.... Але ті хто використовують ДВС - не можуть скористатись перевагами які мають власники електро(так на хвильку я власник парку електромобілів) , а тому через якийсь проміжок часу виявиться те саме що з єдиним податком... Якби ті хто використовують СПРОЩЕНІ схеми оподаткування - погодились би платити податки з середньої по країні( а не з мінімальної як зараз) - то в таких як гетьманцев не булоб аргумента що єдиноподатники оптимізують... бо їх розмір сплати був би такий самий як в середньому по країні.. А так єдиноподатники отримали супервигідний варіант і ризикують що цей варіант в них відберуть.. Те саме з електромобілями станом на сьогодні-це супервигідно ,тому варто поступитись пільгами на користь Держави...
budivelnik написав:Дивіться Два працівники, і перший і другий отримують дохід наприклад 50 000 грн... Тільки перший на єдиному і повинен ЗАРОБИТИ 55 000 грн щоб отримати 50000 Другий на загальному і повинен ЗАРОБИТИ 72 000 грн щоб отримати на руки 50000
А тепер ще уявимо що є третій , який будучи на загальному заробляє так само як і перший (55000) але показує що отримує мінімалку і по факту в нього також 50000 на руки..
У всіх трьох однакова кількість на руки , у всіх трьох плюсове податкове навантаження...
Взагалі то другому потрібно заробити 79,22 тис. щоб отримати 50 тис. Гіпотетично колись він буде мати більшу пенсію за 1 і 3, а тим більше за 4-го, який зразу кладе все собі в кишеню.
а в итоге государство с пенсиями "намахает" всех троих, не включив их платежи "соцок" в ОК-5, "съезжая" тем, что налоговые с каждым новым президентом - реорганизуются, а срок хранения документов по уплате налога (и отчислений "соцок") у них лишь 5 лет, по докам самого ФОП-а (пусть и "трижды оригиналам") - они ничего НЕ восстанавливают (а применительно к современным реалиям также: что базы данных единого гос.реестра - "слетели" через какой-нить "вирус Вася" и были украдены рашей, в результате - НЕ все удалось восстановить, да и пенсии по возрасту - уже давно отменены в каком-нить 2030-м году)!
Ой+ написав:.......... Наступного року наші верхівки наобіцяли багато для електорату, ось чи потягнуть це втомлені війною партери питання відкрите.
Після майже 4 років повномасштабної війни вартість бойових дій велика: вже до кінця року військові витрати України складатимуть близько 360 млрд доларів. При цьому два із трьох джерел фінансування для України наразі вичерпуються. Україна може зіткнутися з тим, що наприкінці лютого 2026 року у неї закінчаться гроші.
Там вдохновляет фраза:
"Ще пів десятиліття такого періоду, ймовірно, спровокують економічну та банківську кризу в Росії", — вважають аналітики.
А що буде з Україною ще через "пів десятиліття такого періоду"?
ЛАД написав:Если такой рост курса был заложен в бюджет, то не удивительно, что на 4-й квартал уже не хватало денег на выплаты военным.
це різні речі
вже писав неодноразово-міцна гривня на користь імпортерам (дешевше закупати і в тому числі компоненти до виробництва зброї(дронів в т.ч.) слаба гривня-коли гарний врожай і експортери сплатять більше податків (але врожаю цього року немає), тому і немає сенсу в девальвації гривні(бо погані наслідки будуть перевищувати невелику користь від девальвації, яку вимагає МВФ)
Оно-то верно. Но при более низком курсе государство собрало бы больше налогов, т.е. было бы больше денег. У государства.
budivelnik написав:Виявляється різні варіанти можливі для РІЗНИХ галузей бізнесу.... Тобто мені не запропонували кілька різних варіантів для одного і того ж бізнесу.. Мене ЗМУСИЛИ використовувати тільки один конкретний для певних галузей....
Так, стоп. В пределах отрасли и вариантов-то разного налогообложения нет? О каком же искривлении рынка речь? Значит все конкуренты опять же в равных условиях. Разумеется, при занятиях разными вещами налоговые ставки разные. Это так и задумано: стимуляция одной деятельности, некоторое подавление другой, которую посчитали, что с неё не жалко пощипать. Тут можно разве что по конкретным выборам поспорить, а сам по себе подход вместо условного "1% с оборота каждого" иметь НК объёма увесистой книги - это нормальное управление экономикой. Ну или по крайней мере сбором налогов с неё, если предполагать, что при этом ставят цель при той же нужно сумме налогов экономику в целом обидеть минимально.
budivelnik написав:Те саме з електромобілями станом на сьогодні-це супервигідно ,тому варто поступитись пільгами на користь Держави...
Вот это уже не про влияние на рынок. Это субьективная иррациональная обида на законы, что они в какой-то области ставят поборы ниже среднего (и математически очевидно, что отсутствием такого может быть только установка всем одинаковых поборов). Но на это обижаться не надо. Нужно радоваться, что такие возможности есть и можно себя применить в той области, которую щипают меньше и там себе заработать больше. Например, с ДВС машины перейти на электрическую, раз это так супервыгодно. Оно ж для того и организовывается. А требовать, что, раз кто-то другой кажется слишком хорошо живёт, то ему нужно прописать поборов побольше - это мироощущение "у соседа корова сдохла. Мелочь, а приятно".
Не, добавить налогов - это запросто. Вот на банковские депо "по просьбам трудящихся" 11 лет назад ввели налоги, как на прочие доходы физика. Наверное, справедливо, но что-то не веселы лица простых пересичных. Теперь "перекос" в нулевых налогах с ОВГЗ. Нужно и на них ввести. И до кучи порог налогонеоблагаемости посылок опустить до нуля. Вот тогда заживём!
Прогноз дефицита торговли товарами в Украине в 2025 году увеличен с 52 млрд дол до почти 55 млрд дол, что составит 27-28% ВВП. Критическим уровнем торгового дефицита считается показатель в 10% ВВП и выше. .....Для удержания стабильности гривны нам придется привлекать по 40-50 млрд дол внешней помощи в год, но после войны таких денег могут и не дать. .....Когда эта плотина будет прорвана - вопрос времени. Пока внешняя финансовая помощь идет в размере 40-50 млрд дол в год, курс будет относительно стабилен.
критерії успішності економічної моделі для країни, що розвивається, такі: 1) темпи зростання ВВП на рівні 5% на рік і більше; 2) торговельний профіцит або мінімальний дефіцит; 3) динамічний рух ВВП на позначку у 1 трлн дол. у номінальному вимірі; 4) відсутність трудової міграції з країни; 5) високий рівень інвестування в національну економіку — від’ємна міжнародна інвестиційна позиція на рівні 90% ВВП і вище (передусім за рахунок приватних інвестицій). ......Лише темпи зростання ВВП вище 5% на рік дають можливість бідній країні скоротити бідність і відставання від заможних західних країн. ......В історії зростання ВВП України спостерігається своєрідний «день бабака», коли економіка кружляє зачарованим колом з умовним радіусом валового продукту у 200 млрд дол ......Номінальний валовий продукт під час війни суттєво зріс за рахунок дефлятора, тобто показника інфляції. Для розуміння: 2021 року номінальний ВВП України становив 5,5 трлн грн, а 2026-го він очікується на рівні 10,4 трлн грн, що у 1,9 разу більше. Це збільшення зумовлене передусім інфляцією, а не реальним зростанням ВВП. ......Показники українського експорту можна згрупувати так: - промисловий експорт: промислова продукція, хімічна продукція, чорна металургія, продукція машинобудування, транспорт, верстати, прилади, інше; - аграрно-сировинний експорт: продовольчі товари, деревина та мінеральна сировина (насамперед залізна руда). Якщо 2005 року у структурі нашого експорту обсяг за першою групою товарів становив 71%, а за другою, відповідно, 29%, то 2021-го, або напередодні повномасштабної війни, перша група — 40%, а друга — 60%. ......Під час війни ця пропорція поглибилася ще більше — тепер це 25/75 на користь другої групи товарів. В абсолютному вимірі промисловий експорт скоротився з 23 млрд дол. на рік до 9,8 млрд, або у 2,3 разу. Зате аграрно-сировинний експорт зріс з 9 млрд дол. до 29 млрд, або у 3,2 разу. ......Посилення сервісно-сировинної складової у структурі експорту натомість свідчить про подальшу деіндустріалізацію. Отже, переможні реляції нашого уряду щодо розвитку ОПК можна певною мірою сприймати критично, адже в історії світового індустріального розвитку немає жодного прикладу, коли розвиток військового виробництва відбувався на тлі деіндустріалізації та «промислової пустелі». Це апріорі неможливо.