|
Валютний ринок в контексті ДС |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Валютний ринок України. Курс валют: Євро, Долар, рубль. Обмін валют, прогноз курсу долара, євро, рубля, аналітика.
Додано: Суб 31 лип, 2021 10:39
Denik написав:Нема ніякого божевілля. Це я кажу як власник Шевроле Вольт з 2,5 річним стажем. Прикольно, коли в тебе зарядка авто коштує 9 грн. за нічним тарифом, а не 200 грн. за бензин.
а стоимость деградации батареи как вы считаете?
-
vitaliiangel
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 23153
- З нами з: 06.04.16
- Подякував: 2396 раз.
- Подякували: 3342 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Суб 31 лип, 2021 10:44
vitaliian написав: Denik написав:Нема ніякого божевілля. Це я кажу як власник Шевроле Вольт з 2,5 річним стажем. Прикольно, коли в тебе зарядка авто коштує 9 грн. за нічним тарифом, а не 200 грн. за бензин.
а стоимость деградации батареи как вы считаете?
Не завидуйте, а лучше поведайте про деградацию ДВС
-
valya
-
-
- Повідомлень: 1833
- З нами з: 31.10.12
- Подякував: 642 раз.
- Подякували: 120 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 31 лип, 2021 10:52
valya написав:а лучше поведайте про деградацию ДВС
отдельные дизельные двс имеют ресурс 1 млн км. Сколько батарей надо будет за этот пробег сменить? Сколько времени теряет владелец электромобиля на внеплановые подзарядки. ДВС не теряет запаса хода зимой и не требует доп. энергию на обогрев салона. ДВС не деградирует без эксплуатации просто от времени. За электротранспортом будущее, но пока это больше костыли, либо как 2й (3й) транспорт в семье.
-
vitaliiangel
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 23153
- З нами з: 06.04.16
- Подякував: 2396 раз.
- Подякували: 3342 раз.
-
- Профіль
-
2
Додано: Суб 31 лип, 2021 10:55
orest написав:при тому, що левова частка полімерів, які забруднюють екологію і які по масі в рази перевищуюють упаковку є ОДЯГ, ДИТЯЧІ ІГРАШКИ, КУХОННЕ НАЧИННЯ, ПОСТЕЛІ-КИЛИМИ-ПОКРИВАЛА і тд, з чим ніхто ні боротися ні збирати-переробляти навіть не збирається...
Зоозащитники с экоактивистами не могут договориться Зоозащитники: — Пожалейте животных! Зачем вам шубы из натурального меха? Вы что, синтетические не можете носить? Экоактивисты: — С ума сошли? Эта шуба будет 500 лет разлагаться! Denik написав:Прикольно, коли в тебе зарядка авто коштує 9 грн. за нічним тарифом, а не 200 грн. за бензин.
Это не надолго. Пока эти игрушки остаются экзотикой. Прикольно будет, когда зарядка электрички подорожает до тех же 200 грн, но при этом и освещение квартиры придется оплачивать по той же цене. Шара обычно обходится очень дорого.
-
Сибарит
-
- Форумчанин року
-
- Повідомлень: 7417
- З нами з: 02.09.15
- Подякував: 6372 раз.
- Подякували: 21126 раз.
-
- Профіль
-
129
73
34
2
Додано: Суб 31 лип, 2021 11:00
Denik написав: orest написав:Але все це в купі мені нагадує радянське божевілля при будівництві байкало-амурської магістралі, освоєння цілини чи популярної в той час приказки "врєжем дуба раньше сроку".
Нема ніякого божевілля. Це я кажу як власник Шевроле Вольт з 2,5 річним стажем. Прикольно, коли в тебе зарядка авто коштує 9 грн. за нічним тарифом, а не 200 грн. за бензин. Про рваний графік ВДЕ, як і нерівномірний графік споживання добре знали в Укргідроенерго ще 20 років тому. Їх програма реконструкції ГЄС та будівництва ГАЄС за останні 20 років дала вже десь 2 ГВт балансуючих потужностей. І дасть ще 2 ГВт в найближчі 10 років. Є ще одна думка. Через всю ситуація із північним потоком-2, зокрема із зростанням цін на газ в Європі Україні фактично подаровано ринок електроенергії Східної Європи (Румунія, Чехія, Польща, Угорщина). Додатковими чинниками є: - закриття німецьких АЕС; - зниження виробітку сміттєспалювальних заводів Європи через заборону одноразового пластику; - стрімке зростання кількості електромобілів в ЕС. Таким чином замість можливих втрат 2 млрд з транзиту газу, енергокомпанії України отримають можливість експорту до 50 млрд. кВт годин електроенергії десь на 8 мільярдів евро.
Той мій допис був не про Україну, а про проблеми Європи. "Зелені" електростанції всіх типів мають розрив виробництва не тільки протягом року а й доби. Без акумуляторних батарей, які треба охолоджувати, тут не обійтися. Україна і електромобілі це окрема біль. На десятиліття. Загрузіть у свій вольт сімю з чотирьох осіб, речі для відпочинку на тиждень і спробуйте проїхати СЬОГОДНІ при плюс 35 500-600 км (середня відстань для досягнення пункту нормального відпочинку). ДВС це зробить за 7-10 годин. Ви стратите добу в кращому випадку і всі нерви рідних...
-
orest
-
10
- Форумчанин року
-
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 10.03.14
- Подякував: 7392 раз.
- Подякували: 6632 раз.
-
- Профіль
-
3
14
1
19
Додано: Суб 31 лип, 2021 11:14
vitaliian написав: valya написав:а лучше поведайте про деградацию ДВС
отдельные дизельные двс имеют ресурс 1 млн км. Сколько батарей надо будет за этот пробег сменить? Сколько времени теряет владелец электромобиля на внеплановые подзарядки. ДВС не теряет запаса хода зимой и не требует доп. энергию на обогрев салона. ДВС не деградирует без эксплуатации просто от времени. За электротранспортом будущее, но пока это больше костыли, либо как 2й (3й) транспорт в семье.
Сегодня год, как владелец электромобиля Хюндай Кона с запасом хода 500 км. Ничего не потерял, только выиграл. Гарантия на батарею 7 лет. За год деградации ноль. В июне месяце за копейки съездил в Грецию. За кордоном полно бесплатных зарядок. Время на зарядку до 30-40 минут. Как раз кофе попить и в туалет сходить. В Украине заряжаю в гараже раз в пять дней. Как раз за ночь. Не путайте с батареями Нисан лиф. Никогда теперь не пересяду на ДВС.
-
rollo
-
-
- Повідомлень: 1408
- З нами з: 20.10.19
- Подякував: 52 раз.
- Подякували: 144 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 31 лип, 2021 11:18
Прораб написав: kluychkooleg написав:Честно говоря, уже немного надоело на падающем тренде покупать и тут же сдавать, чтобы выйти в ноль - сегодня утром уже 4-й раз подряд сдавал купленное (в этот раз по 26.90) после очередной покупки (по 26.8995) на локальном минимуме, закинул снова под 10%. Надо сделать над собой усилие и пару недель не смотреть на курс.
С какой маржой продают-покупают, что удается так перевернуться - тут же... в банках так не пройдет, нужно валюту снимать каждый раз.
Честно говоря не понял суть проблемы. Купил в одном месте (в банке онлайн), на следующий день увидел, что что-то пошло не так, сдал в другом месте (в обменке) такую же сумму. Или для вас принципиально важно сдать именно ТЕ доллары, что вы перед этим купили?
-
kluychkooleg
-
-
- Повідомлень: 2127
- З нами з: 30.12.19
- Подякував: 65 раз.
- Подякували: 497 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 31 лип, 2021 11:27
по 26.85 можно купить не только во Львове,а онлайн в банке ТАС или Юнекс из любого горорда Украины. 21-й век.
-
kluychkooleg
-
-
- Повідомлень: 2127
- З нами з: 30.12.19
- Подякував: 65 раз.
- Подякували: 497 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Суб 31 лип, 2021 11:31
Прораб написав: vitaliian написав: Прораб написав:Банки не вариант
а почему банки не вариант? Прораб написав:Подкупил я в идеале валюты в банке, дальше то как перенести в другой? Много накладок и мало маневра, а если в одном крутится так маржа все сьест или нужен жданчик хороший - терпение брат. Суетно это.
Извините, но ваш комментарий говорит о том, что: - у вас мало денег и вы играете на все или - у вас много денег и вы супер-рисковый и супер-уверенный в своих действиях человек Дл тех, кто не играет сразу на все, никакой проблемы нет.
-
kluychkooleg
-
-
- Повідомлень: 2127
- З нами з: 30.12.19
- Подякував: 65 раз.
- Подякували: 497 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34127 |
36869117 |
Чет 25 кві, 2024 23:43 чик
|
|
1955 |
13225876 |
|
|
7978 |
23174885 |
Суб 23 гру, 2023 00:55 Hotab
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|