|
Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 08 січ, 2020 11:46
Пополнил сегодня IBAN'ом псевдокредитку КОКО, жду сообщения (push) — нет. Зашёл в приложение, а уже всё дошло. Это так задумано?
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6346
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 580 раз.
- Подякували: 1140 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Сер 08 січ, 2020 13:12
Перевёл между своими счетами с БВК на счёт для обслуживания депозитов, деньги зависли на стадии "ожидает", раньше мгновенно пролетало. Покращення?
-
kianushkolosov
-
-
- Повідомлень: 91
- З нами з: 22.01.19
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 13 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 08 січ, 2020 13:53
MASolomko написав:Пополнил сегодня IBAN'ом псевдокредитку КОКО, жду сообщения (push) — нет. Зашёл в приложение, а уже всё дошло. Это так задумано?
Або прийде пізніше, або у Вас не працює. Для того, щоб працював ПУШ, СМС на картці має бути увімкнено, а у загальних налаштуваннях переведено на ПУШ. Якщо все так і є, та навіть з часом повідомлення не надходять, пожальтесь у КЦ, мають реально допомогти. Мені телефонували навіть після виправлення, ще й кілька разів.
-
kreuz
-
-
- Повідомлень: 3392
- З нами з: 10.12.07
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 263 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 08 січ, 2020 13:56
Интересно, а если в рабочий день, в рабочее время делать перевод с дебетовой КоКо на кредитку КоКо - зачисление день в день? Или возможны варианты?
-
Искатель
-
-
- Повідомлень: 6395
- З нами з: 22.02.16
- Подякував: 1065 раз.
- Подякували: 4871 раз.
-
-
Профіль
-
-
6
13
2
Додано: Сер 08 січ, 2020 14:03
Искатель написав:Интересно, а если в рабочий день, в рабочее время делать перевод с дебетовой КоКо на кредитку КоКо - зачисление день в день? Или возможны варианты?
День в день в ІБ Фарса.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 08 січ, 2020 14:12
kreuz написав: MASolomko написав:Пополнил сегодня IBAN'ом псевдокредитку КОКО, жду сообщения (push) — нет. Зашёл в приложение, а уже всё дошло. Это так задумано?
Або прийде пізніше, або у Вас не працює. Для того, щоб працював ПУШ, СМС на картці має бути увімкнено, а у загальних налаштуваннях переведено на ПУШ. Якщо все так і є, та навіть з часом повідомлення не надходять, пожальтесь у КЦ, мають реально допомогти. Мені телефонували навіть після виправлення, ще й кілька разів.
вот у меня есть проблема, ставлю в приложении ползунок во включено, ввожу номер, пишет что услуга подключена, потом захожу в управление смс сервисом и там ползунок отключен. Позвонил на горячку, сказали, что включили услугу, но ползунок в приложении всё так же в положении выкл. upd: через 15 мин ползунок таки включился
Востаннє редагувалось Hack-Stock в Сер 08 січ, 2020 14:26, всього редагувалось 1 раз.
-
Hack-Stock
-
-
- Повідомлень: 688
- З нами з: 26.09.17
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 57 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 08 січ, 2020 14:23
kreuz написав: MASolomko написав:Або прийде пізніше, або у Вас не працює. Для того, щоб працював ПУШ, СМС на картці має бути увімкнено, а у загальних налаштуваннях переведено на ПУШ.
Push настроен и при тратах видны они. А вот зачисление да, пришло с задержкой.
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6346
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 580 раз.
- Подякували: 1140 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Сер 08 січ, 2020 15:05
Hack-Stock написав: kreuz написав: MASolomko написав:Пополнил сегодня IBAN'ом псевдокредитку КОКО, жду сообщения (push) — нет. Зашёл в приложение, а уже всё дошло. Это так задумано?
Або прийде пізніше, або у Вас не працює. Для того, щоб працював ПУШ, СМС на картці має бути увімкнено, а у загальних налаштуваннях переведено на ПУШ. Якщо все так і є, та навіть з часом повідомлення не надходять, пожальтесь у КЦ, мають реально допомогти. Мені телефонували навіть після виправлення, ще й кілька разів.
вот у меня есть проблема, ставлю в приложении ползунок во включено, ввожу номер, пишет что услуга подключена, потом захожу в управление смс сервисом и там ползунок отключен. Позвонил на горячку, сказали, что включили услугу, но ползунок в приложении всё так же в положении выкл. upd: через 15 мин ползунок таки включился
В мене був такий етап десь посередині, бо спочатку не ходило жодних повідомлень, потім не пускало вписати номер, потім писало, але не зберігало, лише згодом полагодили й зберегло. Тепер усе працює. Нагадайте, на яке мило банці писати для максимально адекватної відповіді?
-
kreuz
-
-
- Повідомлень: 3392
- З нами з: 10.12.07
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 263 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 08 січ, 2020 16:17
смс по кишмишу прибіг
-
chipmunk
-
-
- Повідомлень: 9057
- З нами з: 15.04.09
- Подякував: 571 раз.
- Подякували: 590 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 08 січ, 2020 16:28
Кто делал покупки по КоКо 28-31 декабря - вы получили сегодня кэшбек за них?
-
Vorlon
-
-
- Повідомлень: 10480
- З нами з: 14.06.13
- Подякував: 490 раз.
- Подякували: 1141 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7754979 |
|
|
101069 |
15792991 |
|
|
38157 |
5123129 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|