Дострокове припинення договору страхування життя (ТАС)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Все про страхування: медичне страхування, страхування майна і ризиків, автострахування КАСКО та ОСЦПВ.
  #12>
Повідомлення Додано: П'ят 29 тра, 2009 09:50

Дострокове припинення договору страхування життя (ТАС)

Дострокове припинення договору страхування життя (ТАС)

Ситуація наступна.

Моя мама мала необережність зв'язатися з СК ТАС. В хороші роки все було нормально - гроші платити були, а куратор (чи то як вони в тій піраміді називаються) розказував про 14-16 відсотків інвестиційного доходу, що нібито нараховуються на внески.

Зараз ситуація з грошима змінилася і як єдиний годувальник, я вирішив зробити аудит родинних активів та зобовязань. Дати відповідь на питання, яку ж суму можна зараз забрати з полісу страхування життя в СК ТАС відразу не змогли. "Пишіть заяву на обчислення викупної суми".

Ок. 23 березня подано заяву, а через два місяці (!), 18 травня мені було видано по листочку з двома цифрами на поліси матері та сестри, відповідно. Цифра страхової суми МЕНША за мінімально гарантовану страхову суму у випадку редукування (наш випадок)зазначену на полісі страхування. Викупна сума (ту, яку виплачують) менша ще на 20%. І жодної калькуляції, щоб пояснювала яким чином було отримано цю суму.

Додатково зауважено, що з цієї суми буде ще вирахувано 15% - податок з доходів фізичних осіб і ще 4% на "розрахунково-касове обслуговування та податок, сплачений Страховиком". Пропонується зазначити банківський рахунок для отримання виплати. В пакеті документів, що треба подати - оригінали полісів страхування. І все.


Якщо запит було зроблено з метою аудиту, то зараз я буду припиняти договір з наступних міркувань:

1. Я ТАС тепер не довіряю:

    1.1. Де міфічний інвестиційний дохід? Навіть страхова сума менша мінімально гарантованої, я вже не говорю про викупну.

    1.2. Відповідь на просте питання займає 2 місяці. Подібний розрахунок має тривати рівно 10 хвилин (включаючи друк мого балансу).

    1.3. Ніякої прозорості розрахунків - яким чином було отримано мою цифру?

    1.4. ЖОДНИХ документів - в мене забирають оригінал полісу, а натомість не дають навіть підтвердження, що від мого імені сплачено подохідний податок. Мені лише ОБІЦЯЮТЬ, що податок буде сплачено і ВИРАХОВУЮТЬ податок з суми, що повертають. До речі, цікавий момент з точки зору податкової.

2. Непрофесіоналізм: Консультанти дають суперечливу інформацію, не володіють багатьма питаннями - податковий момент взагалі ніхто не знає.


Тих, хто володіє інформацією (працює на конкурента чи в податковій, чи може теж припиняв достроково договір страхування), прошу допомоги з наступних питань:

    1. Жоден зі страхувальників не працював і не працює, і відповідно не отримував доходу чи мав сплачувати податки. Відповідно, податкового кредиту ніхто не отримував. Яким чином можна отримати документальне підтвердження сплати податків від ТАС, щоб повернути суму цих податків (якщо вони їх таки сплачують)? Чи зобовязані вони надавати це підтвердження сплати податків? Чи цю інформацію можна отримати, лише ініціювавши перевірку ТАС податковою?

    2. Чи може бути страхова сума бути меншою від мінімально гарантованої?

    3. Чому викупна сума менша від страхової? Звідки різниця в 20%?

    4. Що це за додатковий податок "сплачений Страховиком" в 3% (1% це "розрахунково-касове обслуговування")?

    5. Де "інвестиційний дохід"?


Про себе - прибалтійський інвестиційний банк, злиття і поглинання. За допомогу буду вдячний. Злиттям інфи не займаюся, але порад мені не шкода.

До уваги страховиків: мені, як єдиному годувальнику, насправді дуже потрібний поліс страхування життя. Хоча я дуже сумніваюся, що буду звязуватися з накопичувальним страхуванням, але принаймні ризикове мені потрібне.
Aradil
 
 
Повідомлення Додано: Пон 01 чер, 2009 09:57

Моя мама мала необережність зв'язатися з СК ТАС


зачем досрочно расторгать?
если маме немножко помочь, вы же можете получить страховое возмещение полностью.

:wink:
как наследник
anti_strx
 
Повідомлень: 559
З нами з: 29.01.09
Подякував: 17 раз.
Подякували: 57 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 19 чер, 2009 16:56

Тут мой друг послушав про 18% годовых тоже в свое время туда деньги положил и вот недавно забирал, по этому поводу он написал статью, сюда ее и копирую.

Страхова компанія кроликів не розводить, розводить лохів.

Доживши до сорока років я так і не почав вчитись на чужих помилках, - все колекціоную свої. Тому розумною людиною назвати себе не можу. Заспокоює тільки те, що нас, таких нерозумних, багато. За невеликим виключенням все населення України. Чим може обернутися довгострокове страхування життя (аналіз власного досвіду).
Дуже красиво мені розповідали про послуги накопичувального страхування дітей від Страхової компанії «ТАС»: і відсотки великі, і виплата інвестиційного доходу, і багато зручностей та приємностей. Ніби відчуваючи недобре, я поцікавився про той випадок, коли з якихось причин я не буду в змозі сплачувати чотириста доларів внеску і буду змушений розірвати угоду. Мені одразу ж відповіли: ніяких проблем – перші два роки розірвання угоди неможливе, а потім, будь ласка, гроші ми повернемо, тільки втратите відсотки винагороди та виплати від інвестиційного доходу.
Результат – у листопаді 2006 року я уклав угоди страхування на своїх двох дітей. Доки я вчасно і в повному обсязі вносив страхові суми, все йшло начебто прекрасно: компанія ввічливо нагадувала мені листами про терміни сплати чергового внеску, а керівництво регулярно надсилало вітальні листівки до свят. Все створювало ілюзію мого піонерського дитинства: тут все для тебе.
Раптом прийшла до нас криза з усіма її реальними та перебільшеними жахами. Але життя іде, старша дочка добре закінчує школу і збирається продовжити навчання у вищому навчальному закладі. Розуміючи, що чудес не буває, і, скоріше за все, на бюджетне місце у виші нам розраховувати не слід, ми почали думати з чого платити за контрактну освіту. Таким чином і дійшли висновку, що треба розривати достроково угоди страхування, повертати накопичені за два з половиною роки гроші і навчати дитину.
Тут все і почалося.
Я мешкаю у м. Запоріжжі, знайти агента, який при страхуванні з’явився «сам собою», виявилося неможливим. Тому моє перше спілкування із Страховою компанією «ТАС» відбулося телефоном. Ввічливий голос кол-центру перерахував документи, які я повинен надати для дострокового розірвання договору. Мою увагу звернули на те, що я повинен поштою повернути компанії оригінал полісу, сказали, що це обов’язкова умова, інакше кошти мені не повернуть. Дійсно, п. 18.1.2. угоди передбачає, що Страхувальник повинен надати Страховику Договір страхування. Але ж, шановні, віддавши оригінал, я позбавляю себе права у подальшому звернутися до суду, або до будь якої іншої інстанції, де вимагають саме оригінал. Цей «дріб’язок» був для мене сигналом №1 про те, що мене перевели з розряду цінних клієнтів страхової компанії у розряд «кроликів», яких будуть розводити.

Порада для майбутніх «кроликів» : не слід віддавати оригінал документу. А якщо ви прийняли таке рішення, то, принаймні, зробіть копії і засвідчіть їх у нотаріуса.

Повертаємося до телефонної розмови. Після оригіналу угоди мені перерахували інші документи, а останнім пунктом йшов номер банківського рахунку, на який мені перерахують кошти. Також цікавий момент. Я запитав про те, хто буде нести витрати за банківські послуги по перерахуванню грошей. Мабуть відповідь зрозуміла. Отже, за перерахування коштів на рахунок страхової компанії під час сплати страхових внесків, платив я, а тепер за отримання своїх грошей назад, платити знову буду я!

Порада для майбутніх «кроликів» : якщо вам не вистачає адреналіну (або просто у вас багато зайвих грошей) і вам спаде на думку страхувати що-небудь, поцікавтеся: хто буде сплачувати за послуги банків під час транзакцій з переведення грошей і скільки це коштує. Тепер порівняйте зиск від страхування з цими витратами. Якщо цифри вас не засмутили, або страхова компанія взяла не себе ці витрати, будьте ще уважніші – вас «розводять» десь у чомусь іншому.

І, наостанок, приємний голос страхової компанії сповістив мене про те, що я наївний, юридично безграмотний, неписьменний і темний, дуже помилявся з приводу того, що мені мої гроші повернуть. Моє патякання про те, що мені обіцяв агент їх страхової компанії – нікому не цікаве, до «справи» не підколеш. Читайте Угоду. Тоді я зробив спробу вступити в боротьбу з комплексами з приводу моєї безграмотності та неписемності. Результат не дуже, але деякі висновки зробив.
При укладенні угоди мені видали для підписання тільки страховий поліс, на зворотному боці якого блідо-блакитними дрібними літерами роздруковано «Умови страхування». Виходячи з того, що ці «Умови страхування» починаються з п.14, та постійно посилаються на інші документи, можна дійти висновку, що це не офіційний документ (не має ніяких реквізитів, підписів, печаток, т.і.) а така собі пам’ятка. Тепер цілком зрозуміло, що «пам’ятка» на випадок «кидання клієнта». Більше ніяких документів мені надано не було, ніяких підписів про ознайомлення я не ставив. Але ж є обов’язок Страховика п.16.5.1. ознайомити Страхувальника, тобто мене, з умовами страхування! Добре, рятування тих, хто потопає, справа їх рук. Спробував компенсувати прогалини власних знань про свій «страховий попандос» на сайті страхової компанії www.taslife.com.ua.
Власне, що ж мене цікавило у всесвітній мережі? Підсумовуючи розмову з страховою компанією телефоном, мені залишилося з’ясувати одне питання – скільки своїх грошей я втратив невідомо з якої своєї всесвітньої дурості, надумавши зв’язатися із страховою компанією. Дівчина на тому боці телефону мене лякала астрономічними сумами (мабуть з метою відмовити мене від такого кроку – розірвання угоди). Але конкретно видала декілька версій:
1. З мене утримають податок на доходи фізичних осіб. Тут вона вочевидь гарячкувала, бо де мої доходи, щоб їх оподатковувати ?! Хіба що я, через свою темноту і неписемність, ще досі не знаю про новий податок «не лохів, яких кидає страховик»?
2. З мене утримають компенсацію за недоотримані доходи. Добре, але страхова компанія користувалася моїми грошима два з половиною роки, хіба ж цього недостатньо?
Отже Інтернет. На сайті компанії дійсно існують Правила страхування життя за програмою «ТАС-ЛАЙФ». П.24 цього документа регламентує умови припинення договору страхування. Виходячи з цих умов, Страховик, дійсно повинен виплатити Страхувальнику «викупну суму». Шановні! Увага! Мені не повертають мої кровні гроші, мені платять «викупну». Пункт 24.5 в Інтернеті і п. 24.5 на моєму полісі відрізняються. В Інтернеті у п. 24.5 існує таке речення: «Викупна сума розраховується Страховиком … згідно з Методикою розрахунку викупних цін, наведеною у Додатку № 4 до цих Правил.»
Мої знання, розпочавши множитися з нелюдською силою, натрапили на стіну. Немов на горло пісні наступили – Додатку № 4 на сайті не існує.
Тож для подальшого з’ясування суми мого безглуздя, я звернувся рекомендованим листом до офісу страхової компанії. Потім, не діждавши відповіді, я направив листа з проханням розірвати договори. Не діждавшись відповіді і на цю заяву, направив скаргу на мовчання і нагадав про статтю 20 Закону України «Про звернення громадян».
Коли терпець увірвався зовсім, я почав «телефонні баталії». Кинуті «під танк» працівниці кол-центру билися до останньої краплі:
1. Телефони і контакти працівників давати не можемо – ніззя.
2. На епістолярні шедеври відповідь давали. Не отримав? Давай будемо уточнювати поштову адресу. Чому решта листів (з проханням внести черговий платіж, вітальні листівки, звіти про те, що наша страхова компанія найкраща) доходила, а саме ці відповіді не доходили? Запитай на пошті: вона завжди відрізнялася вибірковою доставкою листів – носять адресатам тільки те, що їм подобається!
3. Коли і яка сума буде перерахована? Зараз, слухай музику, а ми будемо думати. Сума така-то, а коли буде перерахована не знаємо – бо не вистачає даних куди гроші надсилати. Дані були? Знов слухай музику, будем шукати. Не знайшли, відсилай факсом, у секретарки уточнюй, чи отримала. Отримала. Три робочі дня чекай, надішлем.

Порада для майбутніх «кроликів»: Перед тим, як підписати будь-який папірець, вимагайте від казкового агента підтвердження його обіцянок на підставі офіційних документів. Візьміть текст Умов страхування (як варіанти: будь-яких інших офіційних документів), візьміть маркер, або просто олівець – і підкреслюйте речення, які підтверджують правдивість його слів.
Якщо бажання застрахуватися пересилить здоровий глузд, спробуйте зв’язатися із офісом страхової компанії і дізнатися телефони, та прізвища осіб, які будуть нести перед вами відповідальність за виконання договору. Якщо всі шляхи будуть вести до кол-центру – робіть висновки!
Схема справжньої роботи страхової компанії у побутовому розумінні нас, неписемних, виглядає приблизно так:
1. Я роблю внески, які акумулюються страховою компанією.
2. Страхова компанія щорічно нараховує процент і винагороду від інвестиційної діяльності.
3. Страхова компанія повертає мені мої гроші + винагороду у вигляді процентів.

Витрати на процес Вигоди від процесу
Я Плачу внески Отримую свої гроші + додатково проценти
Страхова компанія Супроводжує мій договір Користується моїми грошима.

Отримує частину від прибутку з оберту грошей

Справжня схема (моя версія, яку вдалося встановити):

1. Я роблю внески, які не акумулюються страховою компанією, а є моїм внеском у спільну зі страховою компанією діяльність (читай – грошей уже нема).
2. Ті гроші, які повертає (можливо) страхова компанія, це не мої гроші + винагорода, це вся сума винагороди.

Витрати на процес Вигоди від процесу
Я Плачу внески.

Плачу процент банку за переказ моїх грошових внесків.

Відкриваю у банку рахунок для перерахування страховою компанією мені грошей.

Плачу банку % при зніманні готівкових коштів зі свого рахунку.

Плачу податок з доходів фізичних осіб державі (15%) з усієї суми, що отримую (зверніть увагу: не з тих відсотків, що нарахувала страхова, а і з тих грошей, які вважав своїми). Дивись колонку ліворуч і думай!
Страхова компанія Супроводжує мій договір Користується моїми грошима.
Отримує частину від прибутку з оберту грошей


Мій «віртуальний» діалог із страховою компанією міг би бути приблизно таким:

- Навіщо ж ви мене так дурите, я ж розраховував на порядне відношення, і вважав вас солідною компанією!
- Шановний, читай договір, читай те, що сам написав вище! Ми тебе не дурили: тебе надурив банк (брав проценти, див. таблицю) і держава взяла з тебе податок. А ми тут ні при чому! Ти ж не помер! От якби помер, ми б сплатили все і по повній програмі! Отже, ми не вводили в оману, ми не все говорили. Не хочеш брехати – можна просто промовчати.


ОТЖЕ, ФОРМУЛА СТРАХУВАННЯ ДЛЯ КРОЛИКА:

А = В – С + Х – Z - Y - D

Де:
А – те, що ти плануєш отримати від процесу страхування ;
В – сума, яку ти виплачуватимеш;
С – проценти за банківський переказ сум;
Х – проценти, які обіцяє страхова компанія за кориcтування грошима;
Z – витрати на зняття готівки у банку (з усієї суми, В+Х);
Y – податок на доходи фізичних осіб (з усієї суми, В+Х);
D – витрати на відкриття рахунку у банку для отримання від страхової коштів;

А у випадку дострокового розірвання договору, А буде зменшено ще й на S (компенсація страховій компанії за дострокове розірвання.

Мій «особистий рахунок» не дуже втішний:
Сума, яку я виплатив – 54,2% = Те, що я отримав, 45,8% від того, що заплатив.

Порада для майбутніх «кроликів»: Мої страхові договори були укладені в доларах США. Коли зайшлося про повернення коштів, мені довелося відкрити валютний рахунок (за рекомендацією чарівного голосу кол-центра страхової компанії). А на етапі повернення грошей з’ясувалося, що робив я це дарма: гроші будуть повертати у національній валюті за курсом НБУ. Моє здивування від новини було швидко усунуто – читай, чуваче, правила страхування!

Наші втрати – то наші надбання. Виходячи з цього, та виливши свої емоції на папері, я продовжую жити та навчатися на власних помилках. А написав це не для того, щоб отримати якісь матеріальні зиски – гроші віддав, хай багатіє страхова компанія, я буду заробляти далі та вирішувати свої проблеми і проблеми своїх дітей не за допомогою казкових варіантів, а власними силами, як це робило багато поколінь моїх предків. Написав це для тих виняткових людей, хто навчається на чужих помилках. Користуйтеся!
Dmitryzp
 
 
Повідомлення Додано: Нед 21 чер, 2009 12:05

Здравствуйте! Готов Вам дать консультацию по Вашим вопросам! Звяжитесь со мной и поговорим!
Чедрик Александр
 
 
Повідомлення Додано: Пон 22 чер, 2009 21:01

На моем блоге был пост "Забудьте о своих деньгах" http://www.blog.profittotal.com/zabudte-o-svoix-dengax/ Как раз на эту тему.

Не скоро еще клиент разберется в базовых правилах страхового рынка - один из которых звучит как "Это будут Ваши деньги - но ПОТОМ"

А СЕЙЧАС это деньги СК, которая инвестировала их на долгие годы, создала на их базе страховой резерв и оплатила перестраховщику свои риски. Поэтому законом Украины этот вопрос отрегулирован.

А вот за не профессионализм, некоторых консультантов ТАС надо.... тут каждый сам додумает меру, степень, глубину...
to[ins
 
 
Повідомлення Додано: Чет 02 лип, 2009 18:07

Сегодня ознакамливался с условиями страхования в ТАС-Лайф. Попросил показать документы которые получает клиент компании при заключении договора. Так вот , так называемый документ - "Условия страхования" клиент получает без каких либо подписей на нем и печатей. Ну что-то типа свежего номера утренней газеты. Вопрос к знатокам является ли эта бумажка документом? И какие нормативные документы описывают требования оформлению договоров и дополнениям к ним?
osp_berd
 
 
Повідомлення Додано: Чет 02 лип, 2009 21:36

osp_berd
Какие должны стоять печати на "Условиях страхования"? Не перегибайте палку.

Клиент может и должен знакомится с правилами, а все подписи и печати ставятся в процессе оформления личного полиса. На моем сайте есть раздел "законодательный фундамент", там есть много инфы по теме вопроса. http://www.profittotal.com/zakonodatels ... ament.html

А вообще все процедуры СК, урегулированы законом Украины "О страховании" От себя может додумать только балбес - консультант, прогулявший обучение...
to[ins
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 06 лис, 2009 18:29

Dmitryzp
Уважаемый "кролик", очень интересная формула, но Вы забыли подсчитать какие сумы компенсаций получил бы Ваш ребенок если бы Вас на охоте подстрели, это знаете ли однобокий подход к вопросу. Подумайте над тем что все время пока Вы выполнали условия договора компания несла серезную ответственность перед Вашей семьей, а бесплатно этого делать никто не будет (если знаете когото сообщите пож.), добра здоровья Вам.
ya4e
 
 
Повідомлення Додано: Чет 04 лют, 2010 14:30

Чудо страховая компания Тас(life)

Народ,не видитесь на этот развод!Тас(life)не имеет ни какого отношения к СК ТАС,эти шарлатаны прикрываются светлым именем Тигипко для отвода глаз.Интригующее собеседование,где тебе рассказывают о высокой заработной плате,о карьере,о том,что на 5 вакантных мест ВЫ 7-ой или 8-ой,о том,что это место нужно заслужить.Для этого ВАМ нужно пройти 2-ух недельный тренинг(оплачиваемый в том случае,если ВЫ за время тренинга привлечете клиента,если нет покупайте страховку себе))).)По окончанию тренинга аттестация,где ВЫ должны набрать баллы,НО ВАШИХ знаний будет мало,так как по таблице баллов они ничего не весят,ВАМ нужно будет привлечь на обслуживание как минимум 3х клиентов.Хочу обратить внимание на оформление офиса:)Внутри плакаты с изображением Тигипко,календари и агетационные буклеты.Но задумайтесь,что на всей продукции агитационная программа кандидата в президенты С.Тигипко.Спросите меня - а кто еще должен быть изображен?Да ВЫ совершенно правы,именно он,так как это все таки ТАС.НО какое отношение имеет агитационная продукция(кроме которой в офисе ничего не наблюдается)к страховой компании.Где же буклеты с программой которую предлагают клиенту?Где же плакаты с изображением ТАС Life или продуктовый ряд?Где же яркие листовки с описанием условий страхования?Ведь это все имеется даже в самых убыточных СК и Банках.А я ВАМ отвечу,их нет и не будет,потому что это дешевая конторка,где за каждого пришедшего охламона сотрудник ТАС Life получает 500 грн.+% от ВАШИХ продаж
P.S. Господа,не погружаясь глубоко,дам ВАМ один совет.Посмотрите на себя,ВЫ - яркая,умная,харизмотичная личность.ВЫ только обратите внимание кто ВАС встречает в этом офисе,и с кем ВЫ имеет дело.Скажу мягко(БОМЖИ)обреченные на неудачу,зайдите в этот же офис через пол года,ВЫ не встретите знакомых лиц,потому что это самая натуральная СЕТКА(сетевой бизнес)Решать ВАМ,Я сделал свой выбор на второй день......
Чиччолина
 
 
Повідомлення Додано: Чет 04 лют, 2010 15:49

Доживши до сорока років я так і не почав вчитись на чужих помилках, - все колекціоную свої. Тому розумною людиною назвати себе не можу.

Дальше статью можно не читать !!
Во - первых не нужно всегда с открытым ртом слушать агента и не стесняться спрашивать все что интересует.
Во - вторых это идиотизм подписывать документы на такие суммы и даже не ознакомиться с договором.
В - третьих стоит осознавать ответственность, которую вы на себя берете. Клиент оформлял договор с одной целью, а потом разозлился, что у него не получилось использовать его для другой. Звучит как: "я купил феррари , прицепил к ней плуг, выехал в поле, а оказалось, что пахать на ней не получится"
И последнее: не связывайтесь с украинскими лайф страховиками !!
OrlandO
 
Повідомлень: 373
З нами з: 23.12.09
Подякував: 10 раз.
Подякували: 39 раз.
 
Профіль
  #12>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ТупУм, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
1 1390
Переглянути останнє повідомлення
Чет 13 вер, 2018 08:29
samvexler
20 26510
Переглянути останнє повідомлення
Чет 17 сер, 2017 08:46
avror777
15 18316
Переглянути останнє повідомлення
Пон 26 жов, 2015 17:16
pensionerija
Топ
відповідей
Топ
користувачів
Реклама