Оранта

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг страхових компаній, що діють в Україні. Відгуки клієнтів про діяльність українських страхових компаній. Вислови свою думку про рівень обслуговування в українських страхових компаніях.
  #<1 ... 1516171819 ... 295>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цій СК (або її філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Оранта 3.7 5 468
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
21%
100
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
52
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
6%
29
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
3%
15
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
58%
272
Всього голосів : 468
Повідомлення Додано: Суб 23 січ, 2010 12:03

Ха-ха-ха.
Сам попал....
Читайте мое сообщение на этой-же странице выше.
Просто стараюсь быть объективным.
Степаныч
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 23 січ, 2010 12:10

Так если Вы сами попали - тем более странно... Но все равно интересно Ваше мнение по вопросу - ЕСЛИ БЫ Я ВООБЩЕ НЕ РЕМОНТИРОВАЛ МАШИНУ А ЕЗДИЛ БЫ НА БИТОЙ МНЕ ТОЖЕ НЕ ВЫПЛАТИЛИ БЫ ВСЮ СТРАХОВКУ ИЛИ КАКУЮ-ТО ЕЕ ЧАСТЬ ПРИ НАЛИЧИИ ЭКСПЕРТНОГО ЗАКЛЮЧЕНИЯ (НЕ АКТА СТО!!)?
DOKKER
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 23 січ, 2010 12:33

Я не могу ответить на Ваш вопрос. Я не юрист и не страховщик, и тонкостей этих не знаю.
Но по логике - оценила страховая (или ее эксперт) сумму повреждений - вот и выплатила Вам эту сумму(наличкой, что тоже немаловажно).
Если Вы не согласны с такой суммой - пожалуйста аргументируйте и доказывайте свои затраты.
А доказательства - это чеки из магазина, накладные, акты (уже) выполненных работ на СТО и желательно все с НДС.
А счет или экспертная оценка - это еще не Ваши затраты.
И мое субъективное мнение: если Вы купили з/ч у своего друга и он не может дать Вам документы, значит это все с базара. А там цены на порядок ниже, чем на СТО.
Если не так, то какой смысл был покупать у него? Надо было все делать на СТО. Тогда бы и были все документы и можно смело бороться со страховой.
Лично я вообще не собираюсь брать деньги в руки. Предоставлю счет с СТО и пусть сами перечисляют напрямую.
Степаныч
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 23 січ, 2010 12:55

Степаныч, а Вы не вкурсе ОСАГО компенсирует УЩЕРБ или ЗАТРАТЫ?
DOKKER
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 23 січ, 2010 13:39

Я понимаю куда Вы клоните.
Наверное правильно - ущерб.
Но что Вы от меня-то хотите, чтобы я согласилсяс Вашим мнением и доводами?
Думаю это Вам не сильно поможет.
Считаете правым себя, - докаывайте это страховой компаниии и возможно в суде.
Степаныч
 
 
 
Повідомлення Додано: Нед 24 січ, 2010 17:08

DOKKER написав:Степаныч, а Вы не вкурсе ОСАГО компенсирует УЩЕРБ или ЗАТРАТЫ?

ЗАКОН:
Стаття 3. Мета здійснення обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності
Обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності здійснюється з метою забезпечення відшкодування шкоди, заподіяної життю, здоров'ю та/або майну потерпілих внаслідок дорожньо-транспортної пригоди та захисту майнових інтересів страхувальників.
Стаття 22. Відшкодування шкоди, заподіяної третій особі
22.1. При настанні страхового випадку страховик відповідно до лімітів відповідальності страховика відшкодовує у встановленому цим Законом порядку оцінену шкоду, яка була заподіяна у результаті дорожньо-транспортної пригоди життю, здоров'ю, майну третьої особи.
Стаття 29. Шкода, пов'язана з пошкодженням транспортного засобу
У зв'язку з пошкодженням транспортного засобу відшкодовуються витрати, пов'язані з відновлювальним ремонтом транспортного засобу з урахуванням зносу, розрахованого у порядку, встановленому законодавством, включаючи витрати на усунення пошкоджень, зроблених навмисно з метою порятунку потерпілих внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, з евакуацією транспортного засобу з місця дорожньо-транспортної пригоди до місця проживання того власника чи законного користувача транспортного засобу, який керував транспортним засобом у момент дорожньо-транспортної пригоди, чи до місця здійснення ремонту на території України.
NoName CK
 
Повідомлень: 882
З нами з: 27.01.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 12 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 25 січ, 2010 14:38

Оранта

Шановний клієнте!

Із питань урегулювання страхового випадку пропонуємо заповнити нижченаведену форму (позначені знаком «*» поля є обов’язковими для заповнення).
Упродовж п’яти робочих днів після реєстрації Вашого звернення представник Компанії надасть консультацію та допомогу.
Для отримання офіційної відповіді** Ви можете звернутися письмово до НАСК «Оранта» на адресу головного офісу або до будь-якого представництва Компанії в Україні.
**Згідно зі статтею 40 Закону України «Про страхування» інформацію про юридичних та фізичних осіб, що містить таємницю страхування, страховик не має права надавати за телефоном або електронною поштою.
Дякуємо за співпрацю.

Форма звернення заявника

Відомості про заявника
Заявник* Прізвище, ім’я, по батькові заявника
Контактний телефон (стаціонарний або мобільний)* Стаціонарний або мобільний телефонний номер заявника
Адреса* Поштовий індекс Населений пункт
Вул., просп., бульвар № будинку № кв.
Фактична адреса проживання
Відомості про договір страхування
Підрозділ НАСК «Оранта», що уклав договір страхування Назва підрозділу НАСК «Оранта», що уклав договір страхування (видав поліс)
Договір страхування Серія і номер договору страхування
Вид страхування Наприклад, КАСКО, цивільна відповідальність
Страхувальник* Прізвище, ім’я та по батькові страхувальника
Ідентифікація застрахованого об’єкта* У поле необхідно внести:
 Для страхування КАСКО – марку, модель, державний реєстраційний номер застрахованого ТЗ (ВАЗ-21099 АА1234АА, Daewoo-Lanos АІ1234АІ, Toyota-Camry АС1234АС і т.п. ).
 Для страхування цивільної відповідальності страхувальника – марку, модель, державний реєстраційний номер забезпеченого ТЗ.
 Для страхування майна – адресу фактичного місця знаходження застрахованого майна
Відомості про страховий випадок
Дата настання страхового випадку* Точна дата настання страхового випадку
Підрозділ НАСК «Оранта», до якого подано заяву про страхову виплату Повна назва підрозділу НАСК «Оранта», до якого подано заяву про страхову виплату
Інша важлива інформація

Суть звернення*
Strahovshik
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 01 лют, 2010 14:49

не смешите людей :)

люди собирают все документы, сдают, пишут заявы.

страховая морозится.

когда начинают обращаться, как там с выплатой.

ответ: напишите заяву и выплатим в срок согласно закона

опять мороз.

опять вопрос: "Когда?"

а вы заяву напишите и выплатим.

Вывод: наверное закончилась туалетная бумага в СК, собирают с клиентов :)
anti_strx
 
Повідомлень: 527
З нами з: 29.01.09
Подякував: 17 раз.
Подякували: 57 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 04 лют, 2010 10:19

Оранта своими невыплатами и каруселями с документами, настолько подорвала к себе доверие клиентов, что вынуждена заставлять своих же сотрудников покупать полиса :), что бы "вытянуть" план.
На каждого штатного сотрудника доведен месячный план по акции "Захисти своє майно - рідним подаруй житло" - или покупай сам или впаривай неосмотрительным клиентам.
Так что к описаным выше мытарствам Степаныча, може добавиться еще пункт - "в отделе урегулирования для ускорения процеса попросили купил полис".
qwadeg
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 04 лют, 2010 10:23

тем более что у даной СК есть аналоги даного страховго продукта с более приемлимыми условиями страхования
qwadeg
 
 
 
  #<1 ... 1516171819 ... 295>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама