Додано: П'ят 12 сер, 2011 09:25
На "бодязі" їздити будемо ще дуже довго, і причина в тому - лоббі великих мереж (виробників, продавців, експортерів). На малих заправках всерйоз бояться перевірок, санкцій і т.д., а у великих все "схоплено" - хто серйозно покарає мережу АЗС чи переробний завод депутата-мільярдера? Хіба тільки давши заробити сотню мільйонів, оштрафують для виду на десяток тисяч.
Автор статті сам собі суперечить - агітує за заправку у відомих мереж, і сам же наводить факт коли така мережа, змінивши контрольовану державою нормативну базу під себе , цілком законно випускала "бодягу"! Якщо не ця, то інші великі мережі, маючи владу в руках, купи юристів і доступ до масованої реклами далі торгують автомобільною "ширкою", тільки за іншими схемами... Підприємства чи підприємці, які мають 1-2-10 заправок можуть набадяжити теж, але це вже як вдасться, і за це є відповідальність! А хто пробував судитись з великими монстрами, той знає, що це таке.