Дельта 2012

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 569570571572573 ... 1475>
Повідомлення Додано: Чет 07 чер, 2012 16:47

Re: Дельта

  White Horse написав:Змінювати карту та пластик Вам не будуть, в цьому не має необхідності.
Вам змінять лише тарифний план


А якщо є бажання змінити і тарифний план, і картку, такий варіант можливий?
riwalir
Аватар користувача
 
Повідомлень: 730
З нами з: 28.04.08
Подякував: 88 раз.
Подякували: 64 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 чер, 2012 17:00

  White Horse написав:
  Malky написав:Какая сейчас процедура смены "старой" 31-дневной КК№1 на "Эволюцию"? Помню, пару месяцев назад активно обсуждалось, но сейчас уже довольно трудно откопать в сообщениях. Необходимо ли погасить полностью "минус" по старой при замене, или же автоматически перебросится? Точно ли заменят, или же могу остаться без старой и не получить новую? Обзванивают ли снова всех, как при оформлении карты с нуля и заново решают про сумму лимита или же ставят точь в точь, как было?

Зверніться до представника на торгову точку або до відділення Дельта Банку та напишіть заяву на зміну тарифного плану. Ваша заява обов'язково буде розглянута, про розгляд якої Вас додатково повідомлять листом на Вашу адресу.
Не обов'язково, щоб картка була виплачена під 0, можуть перевести з кредитною заборгованістью.
Телефонувати не будуть. тому що Вам уже видавали кредит, будуть просто приймати рішення про перевод Вашої карти на новий продукт.Ліміт по Карті буде встановлений на рівні того, який у Вас був по старій карті.
Якщо Банк прийме рішення про перевод на новий тарифний план, то зміняться тільки тарифи, а все остальне залишиться без змін :)

Не все так просто. Я в мае перешел с КК1 на КК1 Эволюция. В момент перехода есть один "момент". Лучше, чтобы на момент перевода по карте было "0" задолженности. Например, вам изменяют тариф в средине месяца и на этот момент у вас есть задолженность по карте. Вы полагаете, что у вас при переводе в Эволюцию изменится только грейс-период с 30 до 55 дней, но банк считает по другому. В рез-те в конце месяца вы видите начисленные проценты за пользование кредитом. Они начисляются на задолженность, возникшую с начала месяца до момента перехода в Эволюцию. Старый льготный период с начала месяца до перевода в новый тариф не действует и этот период КК1 работает на общих основаниях без грейс-периода. Так мне ответили в колл-центре на мой запрос по поводу полученной СМС о начислении платежа за кредит по КК1 при том, что задолженность была погашена в срок. В моем случае погашение было списано из бонусов, но могло быть и по другому в зависимости от даты перевода и задолженности на момент перевода.
vak
 
Повідомлень: 2337
З нами з: 03.02.09
Подякував: 180 раз.
Подякували: 848 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 чер, 2012 17:02

  riwalir написав:
  White Horse написав:Змінювати карту та пластик Вам не будуть, в цьому не має необхідності.
Вам змінять лише тарифний план


А якщо є бажання змінити і тарифний план, і картку, такий варіант можливий?

Якщо я Вас правильно зрозумів, то Ви бажаєте змінити картку з Visa на MasterCard?
Якщо у Вас КК№1 і Ви бажаєте перейти на обслуговування КК№1 Еволюція, то у Вас є така змога зі зміною тарифного плану отримати картку (додаткову) іншої платіжної системи.
White Horse
 
Повідомлень: 392
З нами з: 29.03.12
Подякував: 7 раз.
Подякували: 68 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 чер, 2012 17:03

BBC Це було в п"ятницю,в 19-50,банк закривався,яка копія,який вхідний,коли я її написав,в мене вирвали її з рук і ввічливо виштовхали за двері - у всіх сім"ї,голодні діти,справи.
Василь-Рівне
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6081
З нами з: 07.04.12
Подякував: 7017 раз.
Подякували: 3172 раз.
 
Профіль
 
3
2
Повідомлення Додано: Чет 07 чер, 2012 17:07

vak

Якщо на момент , коли Ваш тарифний план змінюють на новий, то грейс-період на суму, яка у Вас залишилась не виплаченою, розповсюджуватись не буде.
Якщо ж Ви закриваєте під 0 картку до переводу на новий тарифний план, по після переводу Ви будете користуватися послугами нового тарифного пакету, із грейс-періодом в 55 днів :)
White Horse
 
Повідомлень: 392
З нами з: 29.03.12
Подякував: 7 раз.
Подякували: 68 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 чер, 2012 17:18

Re: White Horse

Хм. Да вы специалист в этом вопросе!
Или вы там работаете?
DENVER_S
Аватар користувача
 
Повідомлень: 4548
З нами з: 05.04.11
Подякував: 710 раз.
Подякували: 548 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 чер, 2012 17:25

  vak написав: Например, вам изменяют тариф в средине месяца и на этот момент у вас есть задолженность по карте.

А мне сказали, что новый тариф будет лишь с нового месяца... Заявление сегодня подал, кстати.
Malky
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1815
З нами з: 08.08.07
Подякував: 189 раз.
Подякували: 129 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 чер, 2012 17:29

  DENVER_S написав:Хм. Да вы специалист в этом вопросе!
Или вы там работаете?

Просто цікавлюсь банківськими продуктами :wink:
White Horse
 
Повідомлень: 392
З нами з: 29.03.12
Подякував: 7 раз.
Подякували: 68 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 чер, 2012 17:35

  White Horse написав:vak

Якщо на момент , коли Ваш тарифний план змінюють на новий, то грейс-період на суму, яка у Вас залишилась не виплаченою, розповсюджуватись не буде.
Якщо ж Ви закриваєте під 0 картку до переводу на новий тарифний план, по після переводу Ви будете користуватися послугами нового тарифного пакету, із грейс-періодом в 55 днів :)

Мені про це повідомили лише по факту нарахування заборгованості. Нажаль банк "забув" мене попередити про це під час мого звернення за зміною тарифу. Для мене не було-б трагедією заплатити комісію навіть окремо, але... Мене занепокоює, що мій улюблений банк за швидкими темпами залучення нових клієнтів, розбудови бізнесу іноді трошки забуває термін "клієнтоорієнтованість" по відношенню до існуючих клієнтів, навіть з VIP-цяцьками, що призводить до непрозорості деяких процесів "клієнт-банк" і наносить шкоду взаємовідносинам, яка в грошовому вимірі мізерна, але нажаль іноді породжує сумніви.
vak
 
Повідомлень: 2337
З нами з: 03.02.09
Подякував: 180 раз.
Подякували: 848 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 07 чер, 2012 17:42

  Malky написав:
  vak написав: Например, вам изменяют тариф в средине месяца и на этот момент у вас есть задолженность по карте.

А мне сказали, что новый тариф будет лишь с нового месяца... Заявление сегодня подал, кстати.

Перевод буде тільки з початком наступного місяця :)
Не приємно було б, коли Вас переводять на новий продукт в середині місяця і розпочинає нараховуватися річний %.
Банк націлений на те, що б Ви скористалися в повному обсязі пільговим періодом по тарифному продукті КК№1 до останього робочого дня місяця, в якому скористались коштами :) А з початком нового місяця, відчули переваги в користуванні тарифним пакетом "КК№1 Еволюція" :wink:
White Horse
 
Повідомлень: 392
З нами з: 29.03.12
Подякував: 7 раз.
Подякували: 68 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 569570571572573 ... 1475>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4072452
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2014 1 ... 2482, 2483, 2484
Delta official » Сер 01 січ, 2014 00:20
24837 1215062
Переглянути останнє повідомлення
Нед 01 чер, 2014 00:20
Mirax
Дельта 2013 1 ... 3134, 3135, 3136
big539 » Вів 01 січ, 2013 15:49
31350 1501730
Переглянути останнє повідомлення
Суб 03 тра, 2014 17:35
Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама