|
Дельта 2012 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 07 чер, 2012 16:47
White Horse написав:Змінювати карту та пластик Вам не будуть, в цьому не має необхідності. Вам змінять лише тарифний план
А якщо є бажання змінити і тарифний план, і картку, такий варіант можливий?
-
riwalir
-
-
- Повідомлень: 730
- З нами з: 28.04.08
- Подякував: 88 раз.
- Подякували: 64 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 07 чер, 2012 17:00
White Horse написав: Malky написав:Какая сейчас процедура смены "старой" 31-дневной КК№1 на "Эволюцию"? Помню, пару месяцев назад активно обсуждалось, но сейчас уже довольно трудно откопать в сообщениях. Необходимо ли погасить полностью "минус" по старой при замене, или же автоматически перебросится? Точно ли заменят, или же могу остаться без старой и не получить новую? Обзванивают ли снова всех, как при оформлении карты с нуля и заново решают про сумму лимита или же ставят точь в точь, как было?
Зверніться до представника на торгову точку або до відділення Дельта Банку та напишіть заяву на зміну тарифного плану. Ваша заява обов'язково буде розглянута, про розгляд якої Вас додатково повідомлять листом на Вашу адресу. Не обов'язково, щоб картка була виплачена під 0, можуть перевести з кредитною заборгованістью. Телефонувати не будуть. тому що Вам уже видавали кредит, будуть просто приймати рішення про перевод Вашої карти на новий продукт.Ліміт по Карті буде встановлений на рівні того, який у Вас був по старій карті. Якщо Банк прийме рішення про перевод на новий тарифний план, то зміняться тільки тарифи, а все остальне залишиться без змін 
Не все так просто. Я в мае перешел с КК1 на КК1 Эволюция. В момент перехода есть один "момент". Лучше, чтобы на момент перевода по карте было "0" задолженности. Например, вам изменяют тариф в средине месяца и на этот момент у вас есть задолженность по карте. Вы полагаете, что у вас при переводе в Эволюцию изменится только грейс-период с 30 до 55 дней, но банк считает по другому. В рез-те в конце месяца вы видите начисленные проценты за пользование кредитом. Они начисляются на задолженность, возникшую с начала месяца до момента перехода в Эволюцию. Старый льготный период с начала месяца до перевода в новый тариф не действует и этот период КК1 работает на общих основаниях без грейс-периода. Так мне ответили в колл-центре на мой запрос по поводу полученной СМС о начислении платежа за кредит по КК1 при том, что задолженность была погашена в срок. В моем случае погашение было списано из бонусов, но могло быть и по другому в зависимости от даты перевода и задолженности на момент перевода.
-
vak
-
-
- Повідомлень: 2337
- З нами з: 03.02.09
- Подякував: 180 раз.
- Подякували: 848 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 07 чер, 2012 17:02
riwalir написав: White Horse написав:Змінювати карту та пластик Вам не будуть, в цьому не має необхідності. Вам змінять лише тарифний план
А якщо є бажання змінити і тарифний план, і картку, такий варіант можливий?
Якщо я Вас правильно зрозумів, то Ви бажаєте змінити картку з Visa на MasterCard? Якщо у Вас КК№1 і Ви бажаєте перейти на обслуговування КК№1 Еволюція, то у Вас є така змога зі зміною тарифного плану отримати картку (додаткову) іншої платіжної системи.
-
White Horse
-
-
- Повідомлень: 392
- З нами з: 29.03.12
- Подякував: 7 раз.
- Подякували: 68 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 07 чер, 2012 17:03
BBC Це було в п"ятницю,в 19-50,банк закривався,яка копія,який вхідний,коли я її написав,в мене вирвали її з рук і ввічливо виштовхали за двері - у всіх сім"ї,голодні діти,справи.
-
Василь-Рівне
-
-
- Повідомлень: 6081
- З нами з: 07.04.12
- Подякував: 7017 раз.
- Подякували: 3172 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
2
Додано: Чет 07 чер, 2012 17:07
vak Якщо на момент , коли Ваш тарифний план змінюють на новий, то грейс-період на суму, яка у Вас залишилась не виплаченою, розповсюджуватись не буде. Якщо ж Ви закриваєте під 0 картку до переводу на новий тарифний план, по після переводу Ви будете користуватися послугами нового тарифного пакету, із грейс-періодом в 55 днів 
-
White Horse
-
-
- Повідомлень: 392
- З нами з: 29.03.12
- Подякував: 7 раз.
- Подякували: 68 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 07 чер, 2012 17:18
Хм. Да вы специалист в этом вопросе! Или вы там работаете?
-
DENVER_S
-
-
- Повідомлень: 4548
- З нами з: 05.04.11
- Подякував: 710 раз.
- Подякували: 548 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 07 чер, 2012 17:25
vak написав: Например, вам изменяют тариф в средине месяца и на этот момент у вас есть задолженность по карте.
А мне сказали, что новый тариф будет лишь с нового месяца... Заявление сегодня подал, кстати.
-
Malky
-
-
- Повідомлень: 1815
- З нами з: 08.08.07
- Подякував: 189 раз.
- Подякували: 129 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 07 чер, 2012 17:29
DENVER_S написав:Хм. Да вы специалист в этом вопросе! Или вы там работаете?
Просто цікавлюсь банківськими продуктами 
-
White Horse
-
-
- Повідомлень: 392
- З нами з: 29.03.12
- Подякував: 7 раз.
- Подякували: 68 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 07 чер, 2012 17:35
White Horse написав:vak Якщо на момент , коли Ваш тарифний план змінюють на новий, то грейс-період на суму, яка у Вас залишилась не виплаченою, розповсюджуватись не буде. Якщо ж Ви закриваєте під 0 картку до переводу на новий тарифний план, по після переводу Ви будете користуватися послугами нового тарифного пакету, із грейс-періодом в 55 днів 
Мені про це повідомили лише по факту нарахування заборгованості. Нажаль банк "забув" мене попередити про це під час мого звернення за зміною тарифу. Для мене не було-б трагедією заплатити комісію навіть окремо, але... Мене занепокоює, що мій улюблений банк за швидкими темпами залучення нових клієнтів, розбудови бізнесу іноді трошки забуває термін "клієнтоорієнтованість" по відношенню до існуючих клієнтів, навіть з VIP-цяцьками, що призводить до непрозорості деяких процесів "клієнт-банк" і наносить шкоду взаємовідносинам, яка в грошовому вимірі мізерна, але нажаль іноді породжує сумніви.
-
vak
-
-
- Повідомлень: 2337
- З нами з: 03.02.09
- Подякував: 180 раз.
- Подякували: 848 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 07 чер, 2012 17:42
Malky написав: vak написав: Например, вам изменяют тариф в средине месяца и на этот момент у вас есть задолженность по карте.
А мне сказали, что новый тариф будет лишь с нового месяца... Заявление сегодня подал, кстати.
Перевод буде тільки з початком наступного місяця  Не приємно було б, коли Вас переводять на новий продукт в середині місяця і розпочинає нараховуватися річний %. Банк націлений на те, що б Ви скористалися в повному обсязі пільговим періодом по тарифному продукті КК№1 до останього робочого дня місяця, в якому скористались коштами  А з початком нового місяця, відчули переваги в користуванні тарифним пакетом "КК№1 Еволюція" 
-
White Horse
-
-
- Повідомлень: 392
- З нами з: 29.03.12
- Подякував: 7 раз.
- Подякували: 68 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4072452 |
|
|
24837 |
1215062 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1501730 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|