Укрсоцбанк Альфа-Групп Банкрот

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 256257258259260 ... 924>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Укрсоцбанк Альфа-Групп Банкрот 2.8 5 611
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
26%
158
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
20%
122
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
19%
119
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
22%
132
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
13%
80
Всього голосів : 611
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 00:29

  doctor_tolik написав:Поділюсь своїми враженнями від користування кредиткою (видана до зарплатної карти ). Перщ за все я клієнт банку з 2004 року, періодично здійснюю покупки через інтернет переважно за межами України, досить непогано розуміюсь на таких операціях та тарифах банку. Вирішив дещо придбати в Амазон й все б було гаразд, якби не дивні комісії , які в онлайн-банкінгу зазначені як "Плата за видачу кредиту при одержанні готівки або при безготівковому переказі коштів.". Комісії незначні, до 1 грн (при сумі покупки кілька сот долл США), але за договором жодних комісій за оплату в інтернеті та терміналах НЕ передбачено. Це також не комісія за користування коштами в пільговий період - вона теж присутня у виписці окремим рядком. Мої запитання через кол-центр банку дуже збентежили дівчину. Вона спочатку взагалі почала розповідати про комісію банку за конвертацію коштів ( нісенітниця, та комісія теж відображена у онлайн-банкінгу, інша версія її взагалі була про відсотки за зняття кредитних коштів через банкомат - повторюю, операція через інтернет, безготівкова!!) , потім двічі ставила розмову на утримання , щоб з кимось порадитись, але закінчилась наша розмова тим, що вона не знає, що саме то за комісія й мені було обіцяно, що зі мною зв'яжуться представники банку в той же день або понеділок-не зв'язались! На це саме запитання у понеділок дівчина у центральній філії банку м. Чернігова почала розповідати мені приблизно те саме, але дещо пізніше зрозуміла, що її відповіді недолугі, не знайшла нічого кращого, як зателефонувати у моїй присутності на кол-центр банку (!), після тривалих тристоронніх переговорів ( я - менеджер банку- оператор кол-центру)мені знову був обіцяний дзвінок фахівця протягом двох робочих днів. Поки чекаю.
Другий момент- закинув гроші через депозитний банкомат на ту ж таки кредитку- операція пройшла на два дні пізніше, хоча банк завжди підкреслює, що через такий банкомат кошти підлягають зарахуванню миттєво. У відповідь від менеджера банку почув, що у нас можливо були технічні труднощі, перевсановлювали систему чи щось там таке! Вибачення не прозвучало. Кого цікавлять Ваші технічні труднощі, шановні представники банку? Це не звільняє вас від сумлінного нвиконання угоди та якісного надання послуг. Одним словом компетентність співробітників банку (на всіх рівнях) просто вражаюча!

Я сегодня как раз Вашу претензию разбирал. Деньги Вам вернули или вернут завтра. Сумма там действительно небольшая. Спасибо, что обратили внимание: там действительно была неточность.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 02:08

А що, макаронники ще не збираються рвати кігті з нашої гопнутої зони? :lol:
Mirax
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6649
З нами з: 04.06.09
Подякував: 872 раз.
Подякували: 876 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 13:51

2 colonel

А что с новым иб ? Его будут запускать , или забили на это ? Если будут - то когда ?
Batarejkin
 
Повідомлень: 1348
З нами з: 29.07.11
Подякував: 13 раз.
Подякували: 48 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 14:04

Batarejkin, он уже частично запущен для некоторых компаний и держателей-физлиц в качестве пилотника. Так что запустят обязательно в ближайшее время.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 14:31

Re: Укрсоцбанк

Заходила в отделение на Сагайдачного вчера в обед, предварительно посмотрев, что данное отедление работает без обеда. Цель была разместить депозит 30-50 тыс.грн. В 13.30 для обслуживания физ.лиц из 5-6 человек, которе должны там быть, находилась только одна девочка стажер. Просидев в очереди 20 минут и наконец попав к специалист-стажеру в бнке зависла система компьтерная. Прождав еще 10 минут система не отвисла. Мне было предложено прийти позже, чтобы оформить открытие депозита!!! К Девочке стажеру претензий нет, вопрос № 1 у меня к НАЧАЛЬНИКУ отделения: нафига писать, что работате без обеда и отпускать ВСЕХ сотрудников на обед оставив ОДНОГО дежурного?????да еще и стажера! Вопрос № 2: как думаете я прийду к вам еще раз, чтобы открыть депозит, когда у вас отвиснет система???? Деньги в виде депозитов я так понимаю вам не нужны. Также на мысль натолкнуло: если Вы ТАК берете деньги, то как вы эти деньги будете мне отдавать??
Мила
 
Повідомлень: 52
З нами з: 19.10.12
Подякував: 0 раз.
Подякували: 6 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 14:33

  Мила написав:Заходила в отделение на Сагайдачного вчера в обед, предварительно посмотрев, что данное отедление работает без обеда. Цель была разместить депозит 30-50 тыс.грн. В 13.30 для обслуживания физ.лиц из 5-6 человек, которе должны там быть, находилась только одна девочка стажер. Просидев в очереди 20 минут и наконец попав к специалист-стажеру в бнке зависла система компьтерная. Прождав еще 10 минут система не отвисла. Мне было предложено прийти позже, чтобы оформить открытие депозита!!! К Девочке стажеру претензий нет, вопрос № 1 у меня к НАЧАЛЬНИКУ отделения: нафига писать, что работате без обеда и отпускать ВСЕХ сотрудников на обед оставив ОДНОГО дежурного?????да еще и стажера! Вопрос № 2: как думаете я прийду к вам еще раз, чтобы открыть депозит, когда у вас отвиснет система???? Деньги в виде депозитов я так понимаю вам не нужны. Также на мысль натолкнуло: если Вы ТАК берете деньги, то как вы эти деньги будете мне отдавать??

и правильно, если не хотят брать ваши деньги, не размещайте и идите дальше, где вас уважают и ваши деньи :P
kievlyanka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21084
З нами з: 25.01.11
Подякував: 675 раз.
Подякували: 824 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 14:34

Мила, а что, по-Вашему, должен был сделать начальник отделения? :) Поднять систему руками?

P.S. Касательно "обедов" я с Вами полностью согласен.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 14:37

  kievlyanka написав:и правильно, если не хотят брать ваши деньги, не размещайте и идите дальше, где вас уважают и ваши деньи :P

У любого банка могут возникнуть технические сложности: у Укрсоца, Привата, ПИБа и т.д. и возникают. Вы даже себе представить не можете, не работая в этой сфере, какое количество информационных систем задействовано, при том, что далеко не за все системы отвечает банк и есть реально не зависящие от него причины.

Что касается того, что в рабочее время нет сотрудников в зале - это да, накосячили.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 14:39

  colonel написав:
  kievlyanka написав:и правильно, если не хотят брать ваши деньги, не размещайте и идите дальше, где вас уважают и ваши деньи :P

У любого банка могут возникнуть технические сложности: у Укрсоца, Привата, ПИБа и т.д. и возникают. Вы даже себе представить не можете, не работая в этой сфере, какое количество информационных систем задействовано, при том, что далеко не за все системы отвечает банк и есть реально не зависящие от него причины.

Что касается того, что в рабочее время нет сотрудников в зале - это да, накосячили.

мне было отказано в депозите под 24% из-за загруженности экономистов, я совсем не жалею отдыхаю под 26% :P
kievlyanka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21084
З нами з: 25.01.11
Подякував: 675 раз.
Подякували: 824 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 30 січ, 2013 15:02

  kievlyanka написав:
  Мила написав:Заходила в отделение на Сагайдачного вчера в обед, предварительно посмотрев, что данное отедление работает без обеда. Цель была разместить депозит 30-50 тыс.грн. В 13.30 для обслуживания физ.лиц из 5-6 человек, которе должны там быть, находилась только одна девочка стажер. Просидев в очереди 20 минут и наконец попав к специалист-стажеру в бнке зависла система компьтерная. Прождав еще 10 минут система не отвисла. Мне было предложено прийти позже, чтобы оформить открытие депозита!!! К Девочке стажеру претензий нет, вопрос № 1 у меня к НАЧАЛЬНИКУ отделения: нафига писать, что работате без обеда и отпускать ВСЕХ сотрудников на обед оставив ОДНОГО дежурного?????да еще и стажера! Вопрос № 2: как думаете я прийду к вам еще раз, чтобы открыть депозит, когда у вас отвиснет система???? Деньги в виде депозитов я так понимаю вам не нужны. Также на мысль натолкнуло: если Вы ТАК берете деньги, то как вы эти деньги будете мне отдавать??

и правильно, если не хотят брать ваши деньги, не размещайте и идите дальше, где вас уважают и ваши деньи :P


Я так и сделала
Мила
 
Повідомлень: 52
З нами з: 19.10.12
Подякував: 0 раз.
Подякували: 6 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 256257258259260 ... 924>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
56227 8910492
Переглянути останнє повідомлення
Сер 23 жов, 2024 15:18
Y3G0R
Дельта Банк - БАНКРОТ 1 ... 4834, 4835, 4836
Anonymous » Сер 29 лис, 2006 17:06
48351 26967007
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 01 гру, 2023 17:20
stuermer01
828 313615
Переглянути останнє повідомлення
Суб 23 вер, 2023 19:11
tetyanadimitrova3
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама