Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Скупердяй написав:Була відкрита "все можу" з абонкою 20 грн, зараз без абонок, але щоб відключити цю абонку то потрібно закрити цю карту, зачекати 45 днів і подавати заявку на відкриття вже нової. Карту закрили, і сказав ахмєтовцяв досвідос
отключить равно как и не подключать можно любую страховку и ту что за 20 грн. и ту что за 1,2% ... но надо выиграть неравный бой ))) хотя отключить ту что за 20 не слолжно - за 1,2 - надо побороться
Скупердяй написав:Була відкрита "все можу" з абонкою 20 грн, зараз без абонок, але щоб відключити цю абонку то потрібно закрити цю карту, зачекати 45 днів і подавати заявку на відкриття вже нової. Карту закрили, і сказав ахмєтовцяв досвідос
отключить равно как и не подключать можно любую страховку и ту что за 20 грн. и ту что за 1,2% ... но надо выиграть неравный бой ))) хотя отключить ту что за 20 не слолжно - за 1,2 - надо побороться
BBC написав:Оформив кредитну картку ВСЕ МОЖУ. Процес оформлення був у доброзичливій атмосфері... й це ПОЗИТИВ... також до позитивів зручне місце клієнта та інформування про всі послуги, що надає БАНК АЛЕ НЕГАТИВІВ БІЛЬШЕ 1) ТАРИФІВ мені так й не роздрукували лише Заява, наскільки мені відомо то приблизний розрахунок вартості КРЕДИТУ банк мав дати під підпис. * Прошу допомогти знайти на сайті тарифи по карті ВСЕ МОЖУ 2) Підключили дві страховки , про які в процесі оформлення НЕ ПОВІДОМИЛИ * чи можна відмовитись від страховок як це зробити КЦ чи відділення? 3) Акційний бонус від Укртелекома таки начебто оформили, хоча на цьому довелось наполягати, щзоб співробітник вивчив умови акції. Вивчив наче оформили. * Як перевірити 4) Робота чата В ІБ НЕЗАДОВІЛЬНА на питання задане о 11.00 протягом півгодини так оператор й не відповів навіть не під'єднався. 5)Зона самообслуговування у відділенні НЕЗРУЧНА слід працювати стоячи й все, що на екрані видно всім відвідувачам 6) Яка схема роботи пільгового періоду? P.S. Буду вдячний за консультацію
Доброго дня!
Дякуємо за вибір ПУМБ та за конструктивні коментарі! Будемо вдячні також за фніормацію про адресу відділення ПУМБ, дату та час відвідання, ваші ПУІБ так контактний телефон. Колеги з управління якості намагатимуться оптимізувати процеси банку та відділення зокрема.
Щодо питань: 1) Всі тарифи по продуктах ПУМБ є у файлі "Тарифи на обслуговування фізичних осіб" , що міститься у секції "Документи", що знаходиться унизу відповідних розділів сайту ПУМБ про продукти.
2) Маєте право відмовитись, звернувшись із паспортом до відділення ПУМБ.
3) За консультаціями радимо звернутись до Call Center банку, де вас зможуть ідентифікувати і відповісти з врахуванням історії взаємовідносин.
4) Перепрошуємо за тимчасові незручнсті, пов'язані із підвищеним навантаженням. Найближчим часом намагтимемось підвищити швидкість реакції у цьому каналі зворотного зв'язку.
5) Чекаємо на уточнення, про яке саме відділення йдеться (адреса). Зазвичай зони намагаємось робити найбільш комфортним з можливих способів.
Дякуємо за зворотний зв'язок, який допоможе покращити роботу банку!
Козак-характерник написав:PUMB ПУМБа, привіт! Нагадай будь ласка, де я можу зняти без комісії монетки в пакеті "Депозитний"? Дякую!
Вітаємо! Клієнти ПУМБ можуть знімати готівку без комісії з дебетових карток у банкоматах та відділеннях ПУМБ, а також у банкоматах мережі "Радіус": https://processing.pumb.ua/ua/bankomats
Козак-характерник написав:PUMB ПУМБа, привіт! Нагадай будь ласка, де я можу зняти без комісії монетки в пакеті "Депозитний"? Дякую!
Вітаємо! Клієнти ПУМБ можуть знімати готівку без комісії з дебетових карток у банкоматах та відділеннях ПУМБ, а також у банкоматах мережі "Радіус": https://processing.pumb.ua/ua/bankomats
PUMB написав: 1) Всі тарифи по продуктах ПУМБ є у файлі "Тарифи на обслуговування фізичних осіб" , що міститься у секції "Документи", що знаходиться унизу відповідних розділів сайту ПУМБ про продукти. Пряме посилання на актуальну версію файлу: http://retail.pumb.ua/upload/iblock/d4b ... d59bb8.pdf Про тарифи ВСЕМОЖУ див. Розділ 10 "Тарифів".
Нажаль там тарифи у нечитабельній формі й немає вкрай важливих речей як то пільговий період, % ставка по кредитній лінії тощо та й темночервоний колір вибрано невдало. Тим паче, що там ДВА варіанти карти ВСЕМОЖУ, що суттєво відрізняються. Набагато краще й зрозуміліше тут http://retail.pumb.ua/upload/iblock/2ff ... 3607bf.pdf Додаток 3 до Договору комплексного обслуговування фізичних осіб. Хоч а співробітник стверджує, що розрахункова дата тут невірно описана. Якщо це вони розмістіть на них пряме посилання (саме на Додаток) на сторінці з інформацією про карту
2) Маєте право відмовитись, звернувшись із паспортом до відділення ПУМБ.
Перша спроба невдала, бо неможна відключити страховку в день відкриття. Спробую завтра повторно це зробити.
3) За консультаціями радимо звернутись до Call Center банку, де вас зможуть ідентифікувати і відповісти з врахуванням історії взаємовідносин.
Питання з акцією начебто вирішилось, але чому належним чином не були проінформовані співробітники про неї?
4) Перепрошуємо за тимчасові незручнсті, пов'язані із підвищеним навантаженням. Найближчим часом намагтимемось підвищити швидкість реакції у цьому каналі зворотного зв'язку.
Він взагалі не працює. Є історія чату, але відповіді так й немає питання так й висить.
5) Чекаємо на уточнення, про яке саме відділення йдеться (адреса). Зазвичай зони намагаємось робити найбільш комфортним з можливих способів.
У приватних повідомленнях
Дякуємо за зворотний зв'язок, який допоможе покращити роботу банку!
Скупердяй написав:Була відкрита "все можу" з абонкою 20 грн, зараз без абонок, але щоб відключити цю абонку то потрібно закрити цю карту, зачекати 45 днів і подавати заявку на відкриття вже нової. Карту закрили, і сказав ахмєтовцяв досвідос
отключить равно как и не подключать можно любую страховку и ту что за 20 грн. и ту что за 1,2% ... но надо выиграть неравный бой ))) хотя отключить ту что за 20 не слолжно - за 1,2 - надо побороться
Ну у мене була не страховка, а "Плата за обслуговування рахунку" - 20 грн. Відключити її неможна, тіко перевипуск, у них же часто картки відкриваються в ріхних білінгах і перейти з одного в інший немає можливості, тільки перевипуск. Ну а для того щоб від штрахівок можна було відбитися треба щоб представник і каловики були на боці клієнта, а тут такого немає, всі в зговорі
Скупердяй написав:Ну а для того щоб від штрахівок можна було відбитися треба щоб представник і каловики були на боці клієнта, а тут такого немає, всі в зговорі
Будем воювати. Вже є чималий досвід користування продуктами банків. Спробую дещо змінити на краще у ПУМБ.
Скупердяй написав:Ну а для того щоб від штрахівок можна було відбитися треба щоб представник і каловики були на боці клієнта, а тут такого немає, всі в зговорі
Будем воювати. Вже є чималий досвід користування продуктами банків. Спробую дещо змінити на краще у ПУМБ.