ТАСКОМБАНК (2008 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 10541055105610571058 ... 3816>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 3 5 226
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
15%
33
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
25%
56
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
18%
41
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
29%
66
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
13%
30
Всього голосів : 226
Повідомлення Додано: Пон 05 гру, 2016 11:51

  Faceless написав:
  klug написав:Вночі операції зміни лімітів і переказів між рахунками виконуються значно довше, ніж удень, причому затримки не лінійні: може пройти швидко, а може й і не швидко (особистий рекорд близько 2-х годин). Причому, може бути так, що спочатку операція пройшла швидко, а наступна вже гальмує. Удень же ж працює значно швидше, але відчутна затримка усе одно є. Крім людського фактору, іншого пояснення такій поведінці системи я не бачу. Спробуйте якось, може вам щось інше насниться.

Людського фактору там немає. Вночі так точно.
Затримки у виконанні операцій, глюки виписки мають один корінь - ІБ був розроблений у роки, коли ТАС не працював у роздрібному бізнесі, і розрахований на навантаження в десять-двадцять разів менше. Це відома проблема, але швидко її вирішити коштує реально недешево, і при цьому безпосередньої вигоди, щоб вкладення окупились, буде небагато. А Сергій Леонідович - гроші рахувати вміє дуже добре.
ІТ в ТАСа невеличке, хоча потроху розширюється, але банк росте значно швидше. У них черга заявок в роботі - на рік уперед. Фактично наразі вони роблять все неможливе, окрім основної роботи моніторячи цей форум разом з ТО і лагодячи те, що можуть і встигають.
Всі побажання, що тут озвучувалися - почуті та оцінені.

Ви однозначно член(працівник) Комсомолу, занадто багато інформації про внутрішню кухню знаєте :mrgreen:
Скупердяй
Аватар користувача
 
Повідомлень: 9853
З нами з: 30.11.14
Подякував: 3 раз.
Подякували: 718 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 гру, 2016 12:41

  gav написав:ТО, нет, услуга смс - ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ.
Клиент вправе ее не подключить и все равно должен получать полную информацию о своих счетах, и получать ее ЛЮБЫМ УДОБНЫМ ЕМУ СПОСОБОМ, любым каналом коммуникации. и проблема банка - секурно идентифицировать клиента. не так ли?

Уважаемый gav!
Мы обязательно еще раз передадим в ответственное подразделение на рассмотрение вопрос о том, чтобы у операторов Контакт-Центра была возможность называть VCODE.
TASCOMBANK
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3071
З нами з: 17.07.15
Подякував: 12 раз.
Подякували: 229 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 гру, 2016 13:27

  Порт написав:VCODE вы называть не можете,Хотя в другом банке назвали без проблем. А почему несколько гривен, заблокированных за неудачные попытки получения VCODE, до сих пор не разблокированы? Прошло уже больше максимальных 30 дней. В другом банке разблокировали менее чем через неделю.
В случае, если в Банк не приходит соответствующий запрос о списании, средства автоматически будут разблокированы через 33 дня.
TASCOMBANK
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3071
З нами з: 17.07.15
Подякував: 12 раз.
Подякували: 229 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 гру, 2016 13:31

Re: ТАСКОМБАНК (Бізнес Стандарт)

  Скупердяй написав:Ви однозначно член(працівник) Комсомолу, занадто багато інформації про внутрішню кухню знаєте

Перша спроба невдала. Тягніть іншу лотерейку :mrgreen:
Faceless
Аватар користувача
Модератор
 
Повідомлень: 36522
З нами з: 24.01.12
Подякував: 1495 раз.
Подякували: 8236 раз.
 
Профіль
 
4
9
3
Повідомлення Додано: Пон 05 гру, 2016 13:32

  gav написав:
guntherhouse777 написав:Кстати, этот ВКОД после проведенной операции можно увидеть в выписке по счету.

В нашем случае клиенту, с помощью ТО, настраивали-настраивали, чтобы было видно в выписке вкоды, было даже видно тестовые, но потом опять все поломалось....

На сегодняшний день информация в выписке, которую у Клиента есть возможность сформировать в "ТАС24", должна отображаться корректно. Если это не так - уточните, пожалуйста, детали в личных сообщениях.
TASCOMBANK
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3071
З нами з: 17.07.15
Подякував: 12 раз.
Подякували: 229 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 гру, 2016 15:53

  klug написав:Я не стверджую, що там якась панянка бігає друкувати меморіальний ордер серед ночі і зранку шле копію голубиною поштою у відділення. Але припущення про присутність людини, яка моніторить операції і без підтвердження якої операція не проводиться, мені не видається на стільки абсурдною як вам. Можливо ТО, або хтось з "бійців невидимого фронту", як потайки нас читають припіднімуть завісу над цією таємницею

Добрий день, klug!
Описані Вами операції дійсно обробляються в "ТАС24" автоматично в будь-який час доби. Виникаючі час від часу затримки, які спостерігаються Вами в пізній час, можемо пояснити хіба що тим, що іноді час здійснення операції припадає на час проведення оновлення баз даних Банку (або ж проведення інших подібних заходів).
TASCOMBANK
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3071
З нами з: 17.07.15
Подякував: 12 раз.
Подякували: 229 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 гру, 2016 16:54

Уважаемые Форумчане!
Напоминаем, что вчера Клиенты, которые обслуживались на условиях старых пакетов услуг "Приватний", "Депозитный", "Зарплатный", "ЦФР-кредит", "Страховой", "Карта фермера", "Карта студента", "Зарплатный социальный", "Приватний СГ", перешли на условия нового пакета услуг «Плативка».
TASCOMBANK
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3071
З нами з: 17.07.15
Подякував: 12 раз.
Подякували: 229 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 гру, 2016 17:08

  TASCOMBANK написав:Уважаемые Форумчане!
Напоминаем, что вчера Клиенты, которые обслуживались на условиях старых пакетов услуг "Приватний", "Депозитный", "Зарплатный", "ЦФР-кредит", "Страховой", "Карта фермера", "Карта студента", "Зарплатный социальный", "Приватний СГ", перешли на условия нового пакета услуг «Плативка».


шо хорошего эти изменения принесли клиентами?
uaprofi
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5431
З нами з: 21.04.11
Подякував: 831 раз.
Подякували: 660 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 гру, 2016 17:13

ну що? тут вже хтось наколядував +1,5% до депо? :mrgreen:
KIM30
 
Повідомлень: 5479
З нами з: 12.11.09
Подякував: 989 раз.
Подякували: 419 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 05 гру, 2016 17:15

  KIM30 написав:ну що? тут вже хтось наколядував +1,5% до депо? :mrgreen:

А що тут колядувати коли Жувіленд 23% дає? +2% башляє на карту одразу! Сірожа - лузєр!
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2361 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 10541055105610571058 ... 3816>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7802609
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15915045
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 367410
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама