Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
klug написав:Вночі операції зміни лімітів і переказів між рахунками виконуються значно довше, ніж удень, причому затримки не лінійні: може пройти швидко, а може й і не швидко (особистий рекорд близько 2-х годин). Причому, може бути так, що спочатку операція пройшла швидко, а наступна вже гальмує. Удень же ж працює значно швидше, але відчутна затримка усе одно є. Крім людського фактору, іншого пояснення такій поведінці системи я не бачу. Спробуйте якось, може вам щось інше насниться.
Людського фактору там немає. Вночі так точно. Затримки у виконанні операцій, глюки виписки мають один корінь - ІБ був розроблений у роки, коли ТАС не працював у роздрібному бізнесі, і розрахований на навантаження в десять-двадцять разів менше. Це відома проблема, але швидко її вирішити коштує реально недешево, і при цьому безпосередньої вигоди, щоб вкладення окупились, буде небагато. А Сергій Леонідович - гроші рахувати вміє дуже добре. ІТ в ТАСа невеличке, хоча потроху розширюється, але банк росте значно швидше. У них черга заявок в роботі - на рік уперед. Фактично наразі вони роблять все неможливе, окрім основної роботи моніторячи цей форум разом з ТО і лагодячи те, що можуть і встигають. Всі побажання, що тут озвучувалися - почуті та оцінені.
Ви однозначно член(працівник) Комсомолу, занадто багато інформації про внутрішню кухню знаєте
gav написав:ТО, нет, услуга смс - ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ. Клиент вправе ее не подключить и все равно должен получать полную информацию о своих счетах, и получать ее ЛЮБЫМ УДОБНЫМ ЕМУ СПОСОБОМ, любым каналом коммуникации. и проблема банка - секурно идентифицировать клиента. не так ли?
Уважаемый gav! Мы обязательно еще раз передадим в ответственное подразделение на рассмотрение вопрос о том, чтобы у операторов Контакт-Центра была возможность называть VCODE.
Порт написав:VCODE вы называть не можете,Хотя в другом банке назвали без проблем. А почему несколько гривен, заблокированных за неудачные попытки получения VCODE, до сих пор не разблокированы? Прошло уже больше максимальных 30 дней. В другом банке разблокировали менее чем через неделю.
В случае, если в Банк не приходит соответствующий запрос о списании, средства автоматически будут разблокированы через 33 дня.
guntherhouse777 написав:Кстати, этот ВКОД после проведенной операции можно увидеть в выписке по счету.
В нашем случае клиенту, с помощью ТО, настраивали-настраивали, чтобы было видно в выписке вкоды, было даже видно тестовые, но потом опять все поломалось....
На сегодняшний день информация в выписке, которую у Клиента есть возможность сформировать в "ТАС24", должна отображаться корректно. Если это не так - уточните, пожалуйста, детали в личных сообщениях.
klug написав:Я не стверджую, що там якась панянка бігає друкувати меморіальний ордер серед ночі і зранку шле копію голубиною поштою у відділення. Але припущення про присутність людини, яка моніторить операції і без підтвердження якої операція не проводиться, мені не видається на стільки абсурдною як вам. Можливо ТО, або хтось з "бійців невидимого фронту", як потайки нас читають припіднімуть завісу над цією таємницею
Добрий день, klug! Описані Вами операції дійсно обробляються в "ТАС24" автоматично в будь-який час доби. Виникаючі час від часу затримки, які спостерігаються Вами в пізній час, можемо пояснити хіба що тим, що іноді час здійснення операції припадає на час проведення оновлення баз даних Банку (або ж проведення інших подібних заходів).
Уважаемые Форумчане! Напоминаем, что вчера Клиенты, которые обслуживались на условиях старых пакетов услуг "Приватний", "Депозитный", "Зарплатный", "ЦФР-кредит", "Страховой", "Карта фермера", "Карта студента", "Зарплатный социальный", "Приватний СГ", перешли на условия нового пакета услуг «Плативка».
TASCOMBANK написав:Уважаемые Форумчане! Напоминаем, что вчера Клиенты, которые обслуживались на условиях старых пакетов услуг "Приватний", "Депозитный", "Зарплатный", "ЦФР-кредит", "Страховой", "Карта фермера", "Карта студента", "Зарплатный социальный", "Приватний СГ", перешли на условия нового пакета услуг «Плативка».