Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 39203921392239233924 ... 10107>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 3.1 5 1070
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
20%
217
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
17%
181
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
183
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
27%
290
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
19%
199
Всього голосів : 1070
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 14:06

  Михалыч написав:Ув. Alfa_Bank

У меня ситуация по кредитке, хочу ее закрыть, 10 числа заплатил всю задолженность что показывал ИБ, 17 числа пришла СМС, что доначислена задолженность 10 коп., сегодня буду в городе, хочу зайти в отделение и закрыть этот счет, для этого хотел сейчас через ИБ погасить эти 10 коп. но МАБ не дает, мин сумма платежа 1 грн.

Подскажите плиз каким образом я могу погасить без комиссий эту задолженность в 10 коп. что бы закрыть счет.

Инст-я для ̶м̶а̶а̶а̶л̶е̶н̶ь̶к̶и̶х̶ ̶ж̶л̶о̶б̶и̶к̶о̶ф̶ф̶ рачительных хозяйвов: перевести 5грн в счет погашения, а затем пополнить мабилу на 4,90. А через 2..3дн. закрыть кредитку :)
Нее, ну мона и подарить Алле 90коп за прекрасное совместное времяпровождение :)
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 14:33

  clientage написав:
  Михалыч написав:Ув. Alfa_Bank

У меня ситуация по кредитке, хочу ее закрыть, 10 числа заплатил всю задолженность что показывал ИБ, 17 числа пришла СМС, что доначислена задолженность 10 коп., сегодня буду в городе, хочу зайти в отделение и закрыть этот счет, для этого хотел сейчас через ИБ погасить эти 10 коп. но МАБ не дает, мин сумма платежа 1 грн.

Подскажите плиз каким образом я могу погасить без комиссий эту задолженность в 10 коп. что бы закрыть счет.

Инст-я для ̶м̶а̶а̶а̶л̶е̶н̶ь̶к̶и̶х̶ ̶ж̶л̶о̶б̶и̶к̶о̶ф̶ф̶ рачительных хозяйвов: перевести 5грн в счет погашения, а затем пополнить мабилу на 4,90. А через 2..3дн. закрыть кредитку :)
Нее, ну мона и подарить Алле 90коп за прекрасное совместное времяпровождение :)

Не все операторы дают проводит платеж менее 5грн/копейками :D
ROLF
Аватар користувача
 
Повідомлень: 857
З нами з: 27.03.14
Подякував: 31 раз.
Подякували: 75 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 14:40

  Михалыч написав:Ув. Alfa_Bank

У меня ситуация по кредитке, хочу ее закрыть, 10 числа заплатил всю задолженность что показывал ИБ, 17 числа пришла СМС, что доначислена задолженность 10 коп., сегодня буду в городе, хочу зайти в отделение и закрыть этот счет, для этого хотел сейчас через ИБ погасить эти 10 коп. но МАБ не дает, мин сумма платежа 1 грн.

Подскажите плиз каким образом я могу погасить без комиссий эту задолженность в 10 коп. что бы закрыть счет.

внешним сэп платежом
Stringer
 
Повідомлень: 11631
З нами з: 23.01.13
Подякував: 346 раз.
Подякували: 1629 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 15:20

  Nickmess написав:попытка пополнить ультру картами привата и таса. после введения кода - пишет- платеж отклонен. и ТАС и ПРИВАт и Альфа говорят что к ним запрос в систему не поступает. че делать?

Может Вы забыли увеличить лимиты?
Zico
Аватар користувача
 
Повідомлень: 474
З нами з: 09.11.15
Подякував: 3 раз.
Подякували: 23 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 15:38

  Faceless написав:
  Фантом написав:Хамить клиенту сходу - цель коллектора? Я думал, цель - это возвращение кредита. Нет?
Тут сплошное хамство и никакого конструктива.

Я там хамства от сотрудников не слышал.

Дивний Ви якийсь... :P Розберемо детально.

Перший діалог. Пан Андрій?

По перше, співробітник не представився навіть. По друге, озвучує інформацію недостовірну про суму боргу. Так, це не не хамство, а помилки. Далі пішло хамство. Клієнт не відмовляється від оплати, НАВПАКИ запитує всю суму боргу. Замість того, щоб її назвати, працівник починає перебивати, підвищувати голос і наполягати на оплаті поточного боргу, а не всієї суми. Бо просто не хоче слухати клієнта, а заряджений на свою "хвилю", так би мовити. Тобто клієнт хоче погасити увесь кредит, а банку то не потрібно? Де тут конструктив? Не говорячи вже про елементарну етику спілкування і повагу до клієнта. Як на мене "викобєліваніє" було якраз з боку представника банку, а не клієнта. Клієнт навпаки був заряджений на конструктив - оплатити УВЕСЬ борг, а співробітнику важливо було відчути себе "важним дядею", "вєршитєлєм судєб", і "крутим пєрцем"... :P Тобто головна задача, яку поставив банк своєму співробітнику для роботи - отримання оплати за кредит, не виконана. І основна причина - низька кваліфікація, невміння комунікувати з клієнтом. Співробітник наніс шкоду, як матеріальну, так і репутаційну банку.

Другий діалог. З пані Оленою.

Клієнт заявляє про намір оплатити всю суму боргу і скаржиться на не етичну поведінку попереднього співробітника. Яка реакція пані Олени? Замість того, щоб зафіксувати скаргу, або, якщо то не в її компетенції, перенаправити на потрібний канал комунікації, пані Олена епічного промовляє:"Банк не цікавить, чому Ви не оплачували!". Як так? Якщо співробітництво між сторонами договору засноване, на взаємній повазі, то повинна зацікавити банк причина чи ні? Та й не в тому річ. Знов таки із за невміння правильно комунікувати, діалог був перенаправлений з конструктива - отримання оплати, на препирання і з'ясовування стосунків. Це при всьому тому, що єдиною заявленою метою звернення клієнта, було повне погашення кредиту! Пані Олена припустилася тієї ж помилки, що й попередній співробітник: наділа "корону", не хотіла чути співрозмовника, перебивала, підвищувалася голос. Чого стоїть тільки фраза клієнту: "Припиніть цей монолог!" Тобто цим вона підтвердила, що не чула, не чує і не хоче чути клієнта! А це: "Ось тоді буде угу!" :P Це діловий стиль спілкування з клієнтом, про який зявляє пані Олена? Це конструктив? Звісно, ні. Навпаки, всі свої помилки у спілкуванні, пані Олена в кінці розмови, перекладає на клієнта і починає звинувачувати того, що той її не чує і відмовляється платити, погрожує зафіксувати відмову оплати клієнтом, хоча той звертався саме за тим, щоб оплатити увесь борг.

Третій діалог з пані Анастасією.

Звинувачує клієнта в порушенні умов договору. В чому порушення? Клієнт розуміє умови, про що й сам каже, готовий оплатити штраф за просрочку і погасити борг. Клієнта не чують, а знов таки перебивають і погрожують зафіксувати відмову платити. Хоча клієнт звертається до всіх співробітників, лише з одною метою - оплатити! Епічно звучить з вуст пані Анастасії: "Ви наразі, не клієнт, а боржник Альфа банку!" А боржник не є клієнтом вже? Він прокажений, злочинець? Я теж боржник, і що зі мною так можна розмовляти? Зі слів пані Анастасії можна, бо заявляє: "Яка різниця, як я спілкуюся?" Шановний Альфа банк, а що дійсно для Альфа банку неважливо як ваші співробітники спілкуються з клієнтами?

Чотвертий діалог з паном Євгеном.

Епічна фраза: "А ви хто такий, щоб мати якісь діалоги з ним?" :P Перший поклав слухавку.

П.С. Шановний Альфа банк! Ви дійсно вважаєте професійною і відповідачу стандартам банку, поведінку співробітників, що приймають участь в діалогах?

Дякую! :P
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 15:46

Козак-характерник, непрофесіоналізм і брак культури в співробітників.....мабуть.....клієнт завжди правий. :wink:
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 15:48

  Квесторе_поверніться написав:Козак-характерник, непрофесіоналізм і брак культури в співробітників.....мабуть.....клієнт завжди правий. :wink:

Мабуть чи точно? :wink:
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 15:51

  Козак-характерник написав:
  Квесторе_поверніться написав:Козак-характерник, непрофесіоналізм і брак культури в співробітників.....мабуть.....клієнт завжди правий. :wink:

Мабуть чи точно? :wink:

Не хочу виносити їм остаточний вердикт...нехай керівництво проводить розбір польотів.
Клієнта який готовий платити слід лілєяти і старатись пояснити яким чином найкраще занести грошенята банку.
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:03

  VetalUA написав:Лучше на проссрочку не выходить


Один из причин не брать кредит - Пощекотали нервы!
Берешь чужое, отдаешь свое :!:
Zico
Аватар користувача
 
Повідомлень: 474
З нами з: 09.11.15
Подякував: 3 раз.
Подякували: 23 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:09

  Квесторе_поверніться написав:
  Козак-характерник написав:
  Квесторе_поверніться написав:Козак-характерник, непрофесіоналізм і брак культури в співробітників.....мабуть.....клієнт завжди правий. :wink:

Мабуть чи точно? :wink:

Не хочу виносити їм остаточний вердикт...нехай керівництво проводить розбір польотів.
Клієнта який готовий платити слід лілєяти і старатись пояснити яким чином найкраще занести грошенята банку.

И нужно учитывать, шо это НАРЕЗКА моментов. Тут частично опущены преамбулы/подводки тех или иных моментов, сам материал сделан красиво и грамотно, но предубеждённо -- чувствуется, шо Алекс специально заострял моменты -- материал это позволяет :)
Однозначно можно сделать вывод, шо Управ-е Взыскания специально натаскивает своих сотрудников на такой тон разговора, т.е. это некая фишка, которую поощряют в Альфе, что чести Альфе не делает, но, наверное, позволяет добиваться неких рез-ов в выбивании долгов. Я выводы сделал -- буду вырабатывать аналогичную фишку если не дай бог прийдётся столкнуться с Управ-ем Взысканий Альфы 8) :evil:
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
  #<1 ... 39203921392239233924 ... 10107>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7801030
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5163805
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 366927
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама