|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 20 лют, 2017 14:06
Михалыч написав:Ув. Alfa_Bank У меня ситуация по кредитке, хочу ее закрыть, 10 числа заплатил всю задолженность что показывал ИБ, 17 числа пришла СМС, что доначислена задолженность 10 коп., сегодня буду в городе, хочу зайти в отделение и закрыть этот счет, для этого хотел сейчас через ИБ погасить эти 10 коп. но МАБ не дает, мин сумма платежа 1 грн. Подскажите плиз каким образом я могу погасить без комиссий эту задолженность в 10 коп. что бы закрыть счет.
Инст-я для ̶м̶а̶а̶а̶л̶е̶н̶ь̶к̶и̶х̶ ̶ж̶л̶о̶б̶и̶к̶о̶ф̶ф̶ рачительных хозяйвов: перевести 5грн в счет погашения, а затем пополнить мабилу на 4,90. А через 2..3дн. закрыть кредитку  Нее, ну мона и подарить Алле 90коп за прекрасное совместное времяпровождение 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Пон 20 лют, 2017 14:33
clientage написав: Михалыч написав:Ув. Alfa_Bank У меня ситуация по кредитке, хочу ее закрыть, 10 числа заплатил всю задолженность что показывал ИБ, 17 числа пришла СМС, что доначислена задолженность 10 коп., сегодня буду в городе, хочу зайти в отделение и закрыть этот счет, для этого хотел сейчас через ИБ погасить эти 10 коп. но МАБ не дает, мин сумма платежа 1 грн. Подскажите плиз каким образом я могу погасить без комиссий эту задолженность в 10 коп. что бы закрыть счет.
Инст-я для ̶м̶а̶а̶а̶л̶е̶н̶ь̶к̶и̶х̶ ̶ж̶л̶о̶б̶и̶к̶о̶ф̶ф̶ рачительных хозяйвов: перевести 5грн в счет погашения, а затем пополнить мабилу на 4,90. А через 2..3дн. закрыть кредитку  Нее, ну мона и подарить Алле 90коп за прекрасное совместное времяпровождение 
Не все операторы дают проводит платеж менее 5грн/копейками 
-
ROLF
-
-
- Повідомлень: 857
- З нами з: 27.03.14
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 75 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 14:40
Михалыч написав:Ув. Alfa_Bank У меня ситуация по кредитке, хочу ее закрыть, 10 числа заплатил всю задолженность что показывал ИБ, 17 числа пришла СМС, что доначислена задолженность 10 коп., сегодня буду в городе, хочу зайти в отделение и закрыть этот счет, для этого хотел сейчас через ИБ погасить эти 10 коп. но МАБ не дает, мин сумма платежа 1 грн. Подскажите плиз каким образом я могу погасить без комиссий эту задолженность в 10 коп. что бы закрыть счет.
внешним сэп платежом
-
Stringer
-
-
- Повідомлень: 11631
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 346 раз.
- Подякували: 1629 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Пон 20 лют, 2017 15:20
Nickmess написав:попытка пополнить ультру картами привата и таса. после введения кода - пишет- платеж отклонен. и ТАС и ПРИВАт и Альфа говорят что к ним запрос в систему не поступает. че делать?
Может Вы забыли увеличить лимиты?
-
Zico
-
-
- Повідомлень: 474
- З нами з: 09.11.15
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 23 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 15:38
Faceless написав: Фантом написав:Хамить клиенту сходу - цель коллектора? Я думал, цель - это возвращение кредита. Нет? Тут сплошное хамство и никакого конструктива.
Я там хамства от сотрудников не слышал.
Дивний Ви якийсь...  Розберемо детально. Перший діалог. Пан Андрій? По перше, співробітник не представився навіть. По друге, озвучує інформацію недостовірну про суму боргу. Так, це не не хамство, а помилки. Далі пішло хамство. Клієнт не відмовляється від оплати, НАВПАКИ запитує всю суму боргу. Замість того, щоб її назвати, працівник починає перебивати, підвищувати голос і наполягати на оплаті поточного боргу, а не всієї суми. Бо просто не хоче слухати клієнта, а заряджений на свою "хвилю", так би мовити. Тобто клієнт хоче погасити увесь кредит, а банку то не потрібно? Де тут конструктив? Не говорячи вже про елементарну етику спілкування і повагу до клієнта. Як на мене "викобєліваніє" було якраз з боку представника банку, а не клієнта. Клієнт навпаки був заряджений на конструктив - оплатити УВЕСЬ борг, а співробітнику важливо було відчути себе "важним дядею", "вєршитєлєм судєб", і "крутим пєрцем"...  Тобто головна задача, яку поставив банк своєму співробітнику для роботи - отримання оплати за кредит, не виконана. І основна причина - низька кваліфікація, невміння комунікувати з клієнтом. Співробітник наніс шкоду, як матеріальну, так і репутаційну банку. Другий діалог. З пані Оленою. Клієнт заявляє про намір оплатити всю суму боргу і скаржиться на не етичну поведінку попереднього співробітника. Яка реакція пані Олени? Замість того, щоб зафіксувати скаргу, або, якщо то не в її компетенції, перенаправити на потрібний канал комунікації, пані Олена епічного промовляє:"Банк не цікавить, чому Ви не оплачували!". Як так? Якщо співробітництво між сторонами договору засноване, на взаємній повазі, то повинна зацікавити банк причина чи ні? Та й не в тому річ. Знов таки із за невміння правильно комунікувати, діалог був перенаправлений з конструктива - отримання оплати, на препирання і з'ясовування стосунків. Це при всьому тому, що єдиною заявленою метою звернення клієнта, було повне погашення кредиту! Пані Олена припустилася тієї ж помилки, що й попередній співробітник: наділа "корону", не хотіла чути співрозмовника, перебивала, підвищувалася голос. Чого стоїть тільки фраза клієнту: "Припиніть цей монолог!" Тобто цим вона підтвердила, що не чула, не чує і не хоче чути клієнта! А це: "Ось тоді буде угу!"  Це діловий стиль спілкування з клієнтом, про який зявляє пані Олена? Це конструктив? Звісно, ні. Навпаки, всі свої помилки у спілкуванні, пані Олена в кінці розмови, перекладає на клієнта і починає звинувачувати того, що той її не чує і відмовляється платити, погрожує зафіксувати відмову оплати клієнтом, хоча той звертався саме за тим, щоб оплатити увесь борг. Третій діалог з пані Анастасією. Звинувачує клієнта в порушенні умов договору. В чому порушення? Клієнт розуміє умови, про що й сам каже, готовий оплатити штраф за просрочку і погасити борг. Клієнта не чують, а знов таки перебивають і погрожують зафіксувати відмову платити. Хоча клієнт звертається до всіх співробітників, лише з одною метою - оплатити! Епічно звучить з вуст пані Анастасії: "Ви наразі, не клієнт, а боржник Альфа банку!" А боржник не є клієнтом вже? Він прокажений, злочинець? Я теж боржник, і що зі мною так можна розмовляти? Зі слів пані Анастасії можна, бо заявляє: "Яка різниця, як я спілкуюся?" Шановний Альфа банк, а що дійсно для Альфа банку неважливо як ваші співробітники спілкуються з клієнтами? Чотвертий діалог з паном Євгеном. Епічна фраза: "А ви хто такий, щоб мати якісь діалоги з ним?"  Перший поклав слухавку. П.С. Шановний Альфа банк! Ви дійсно вважаєте професійною і відповідачу стандартам банку, поведінку співробітників, що приймають участь в діалогах? Дякую! 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 15:46
Козак-характерник, непрофесіоналізм і брак культури в співробітників.....мабуть.....клієнт завжди правий. 
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 15:51
Не хочу виносити їм остаточний вердикт...нехай керівництво проводить розбір польотів. Клієнта який готовий платити слід лілєяти і старатись пояснити яким чином найкраще занести грошенята банку.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:03
VetalUA написав:Лучше на проссрочку не выходить
Один из причин не брать кредит - Пощекотали нервы! Берешь чужое, отдаешь свое 
-
Zico
-
-
- Повідомлень: 474
- З нами з: 09.11.15
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 23 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:09
Квесторе_поверніться написав:Не хочу виносити їм остаточний вердикт...нехай керівництво проводить розбір польотів. Клієнта який готовий платити слід лілєяти і старатись пояснити яким чином найкраще занести грошенята банку.
И нужно учитывать, шо это НАРЕЗКА моментов. Тут частично опущены преамбулы/подводки тех или иных моментов, сам материал сделан красиво и грамотно, но предубеждённо -- чувствуется, шо Алекс специально заострял моменты -- материал это позволяет  Однозначно можно сделать вывод, шо Управ-е Взыскания специально натаскивает своих сотрудников на такой тон разговора, т.е. это некая фишка, которую поощряют в Альфе, что чести Альфе не делает, но, наверное, позволяет добиваться неких рез-ов в выбивании долгов. Я выводы сделал -- буду вырабатывать аналогичную фишку если не дай бог прийдётся столкнуться с Управ-ем Взысканий Альфы 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7801423 |
|
|
38157 |
5164202 |
|
|
18025 |
367010 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|