Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 39213922392339243925 ... 10107>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 3.1 5 1070
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
20%
217
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
17%
181
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
183
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
27%
290
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
19%
199
Всього голосів : 1070
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:16

  Козак-характерник написав:
  VetalUA написав:Лучше на проссрочку не выходить


Пані Алла, треба люлєй виписати цим недобрим хлопчикам та дівчаткам! :P

Козак-характерник, доброго дня! Ця ситуація відома керівництву Банку. В даному випадку співробітники розмовляли і поводилися некоректно, але також мають місце і провокації з боку Клієнта. Зі співробітниками проведена робота. З Клієнтом зв’язалися та принесли вибачення.
На даний момент переглядається стратегія роботи відділу по роботі з простроченою заборгованістю. Ряд змін очікують погодження з керівництвом.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13155
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1417 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:17

  clientage написав:И нужно учитывать, шо это НАРЕЗКА моментов. Тут частично опущены преамбулы/подводки тех или иных моментов, сам материал сделан красиво и грамотно, но предубеждённо -- чувствуется, шо Алекс специально заострял моменты -- материал это позволяет :)
Однозначно можно сделать вывод, шо Управ-е Взыскания специально натаскивает своих сотрудников на такой тон разговора, т.е. это некая фишка, которую поощряют в Альфе, что чести Альфе не делает, но, наверное, позволяет добиваться неких рез-ов в выбивании долгов. Я выводы сделал -- буду вырабатывать аналогичную фишку если не дай бог прийдётся столкнуться с Управ-ем Взысканий Альфы 8) :evil:

Нарєзка, нє нарєзка...А не треба вестися! І не створювати приводи, щоб на грамотєїв не потрапити... :P Грамотно зробив, то й молодець! Нехай і пані Алла грамотно поводиться... :lol:
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:20

  Alfa_Bank написав:
  Козак-характерник написав:
  VetalUA написав:Лучше на проссрочку не выходить


Пані Алла, треба люлєй виписати цим недобрим хлопчикам та дівчаткам! :P

Козак-характерник, доброго дня! Ця ситуація відома керівництву Банку. В даному випадку співробітники розмовляли і поводилися некоректно, але також мають місце і провокації з боку Клієнта. Зі співробітниками проведена робота. З Клієнтом зв’язалися та принесли вибачення.
На даний момент переглядається стратегія роботи відділу по роботі з простроченою заборгованістю. Ряд змін очікують погодження з керівництвом.

Це правильно! Вчить співробітників, не вестися на провокації, бо в тому і полягає професіоналізм. А такі непрофесійні дії ваших співробітників, що виявилися не професіоналами, мене лякають... :shock: І ганьблять пані Аллу, яку я люблю! :P
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:29

Головне, щоб внаслідок змін не збільшилась кількість проблемної заборгованості й не погіршилась якість кредитного портфелю. Саме завдяки роботі відділу роботи з боржниками досягнуто поточних показників. А от градація клієнтів потрібна. 5 днів просрочки це швидше спонсорство, а не злісний боржник.
BBC
Аватар користувача
 
Повідомлень: 14395
З нами з: 12.08.10
Подякував: 1105 раз.
Подякували: 1199 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:32

Re: Альфа-Банк

  BBC написав:5 днів просрочки це швидше спонсорство

Ну да, его пока мона пестыть и лелеять :)
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:32

  BBC написав:Головне, щоб внаслідок змін не збільшилась кількість проблемної заборгованості й не погіршилась якість кредитного портфелю. Саме завдяки роботі відділу роботи з боржниками досягнуто поточних показників. А от градація клієнтів потрібна. 5 днів просрочки це швидше спонсорство, а не злісний боржник.

Я за! Але й злісних спонсорів треба "мочити у сортирі" за законом! Філігранно, культурно і з посмішкою! :P
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:33

  clientage написав:Ну да, его пока мона пестыть

Моя брудна фантазія малює... :oops:
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:39

  Козак-характерник написав:
  clientage написав:Ну да, его пока мона пестыть

Моя брудна фантазія малює... :oops:

Та взяли бы того Алекса себе на сдельную работу недельки на две. Он бы им обыграл с десяток подобных сценок, причем с киною/анимашкою. Думаю на 5Куе сторговались бы :idea: :) :)
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 16:41

  clientage написав:
  Козак-характерник написав:
  clientage написав:Ну да, его пока мона пестыть

Моя брудна фантазія малює... :oops:

Та взяли бы того Алекса себе на сдельную работу недельки на две. Он бы им обыграл с десяток подобных сценок, причем с киною/анимашкою. Думаю на 5Куе сторговались бы :idea: :) :)

Цього Алекса мона винайняти для боротьби з конкурентами... :P
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 20 лют, 2017 17:19

Вчера пополнил Сберегательный картой другого банка. Все нормально прошло. Сегодня снова пополняю с этой карты, но уже Ультру - в итоге появилось сообщение, что отправлен проверочный код, за которым нужн звонить в банк либо придет на телефон, если телефон подкдючен к смс-банкингу. Так как телефон не подключен к смс, а звонить в КЦ было влом, пришлось снова пополнять через Сберегательный... Что это за проверочный код? Ранее такого не было, и через Сбер ничего не запрашивает...
И лимит, как я понимаю, на дебетовые карты - 25К, а не 50К, как было ранее :( Нахрен такие изменения? Какой смысл - на Сберегательный - 50, на карты - 25?? Короче - "улучшили" в очередной раз...
la9
 
Повідомлень: 2745
З нами з: 02.07.09
Подякував: 544 раз.
Подякували: 91 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 39213922392339243925 ... 10107>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7801423
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5164201
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 367010
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама