|
В Україні хочуть ввести нові швидкісні обмеження на дорогах |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Додано: Пон 27 лют, 2017 08:50
Пропонуємо до обговорення: У Верховній Раді зареєстровано законопроект, згідно з яким кордон перевищення максимально дозволеної швидкості на автомобілі зменшується з 20 до 10 км / год,
Дивися повний текст В Україні хочуть ввести нові швидкісні обмеження на дорогах.
-
R2
-
- Робот новин
-
- Повідомлень: 100395
- З нами з: 14.05.04
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 153 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 27 лют, 2017 08:50
Спасибо! В Украине уже есть весенние ограничения скорости на дорогах. Они называются ямы, ухабы, колдобины, рытвины и выбоины. Действуют просто супер.
-
olegpm16
-
-
- Повідомлень: 520
- З нами з: 02.06.15
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 108 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 27 лют, 2017 08:59
А почему не ввести ответственность для пешеходов? Вылазят на дорогу где хотят, так как лень пройти 50 метров до перехода. При создании аварии быстро сваливают, а водители остаются разбираться с ущербом. Ограничение скорости не решит проблему. Прививайте правила поведения на дороге, как для водителей так и пешеходов. Если пешеходов заставят пару раз оплатить причененный ущерб всем автомобилистам, то через время и переходить дорогу научатся. А скорость на дороге должна быть разная, на проспекте ставить 50км - это идиотизм. На проспекте гораздо безопаснее ехать 80-100, чем в некоторых местах города 40.
-
LOKY
-
-
- Повідомлень: 1042
- З нами з: 11.10.11
- Подякував: 9 раз.
- Подякували: 366 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 27 лют, 2017 09:45
Согласен с LOKY на 100%.Однажды, случайно, увидел как пацан разбегается и бежит через весь тротуар и выбегает на пешеходный переход. Как "чувствовал" и вовремя сбросил скорость. По какой то странной ситуации, правила дорожного движения должны соблюдать только водителя, а пешеходы, велосипедисты, скутеристы по какой то причине не чувствуют себя обязанными к соблюдению ПДД. Бабушки идущие по диагонали через площадь, дети выбегающие на дорогу, люди идущие по центру дорожного полотна потому что не убраны от снега тротуары и обочины, просто пешеход который считает, что он всегда прав и его должны пропускать на пешеходном переходе и в гололед и в темноте в дождь. Всегда будет виноват водитель.
-
Filimonoff
-
-
- Повідомлень: 11
- З нами з: 11.02.09
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 5 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 27 лют, 2017 09:48
Пішоходів теж варто штрафувати коли переходять дорогу в недозволеному місці. Стаття в кодексі є, але нікого не штрафують, от і гуляють іноді проїжджою частиною ніби в парку.
-
0mage0
-
-
- Повідомлень: 2586
- З нами з: 17.03.14
- Подякував: 55 раз.
- Подякували: 415 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 27 лют, 2017 10:05
Відзначається, що чим вище швидкість автомобіля, тим важче наслідки для пішоходів.
Причинно-следственная связь слабенькая. Напоминает - Чем выше высота падения, тем хуже последствия для падающего тела. Потому предлагаю ограничить высоту застройки 2-мя этажами. Вы хоть представляете для тела последствия падения с 25-го этажа!? Это же ужасно! Срочно ограничить высоту застройки.
-
LutsMan
-
-
- Повідомлень: 967
- З нами з: 10.06.08
- Подякував: 212 раз.
- Подякували: 265 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 27 лют, 2017 10:25
LutsMan Блестящий ответ!  )
-
NLO
-
-
- Повідомлень: 15
- З нами з: 11.10.16
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 27 лют, 2017 10:40
Проблема "комплексна". Перш за все має бути достатня кількість підземних або вже, де менше людей й "коштів/можливостей недостатньо", надземних переходів; не так, як на "кільцевій" - транспорту дуже багато, а підземних переходів майже немає, в результаті більші ризики аварій і наїздів, затори, додатково втрачені час та пальне, брудне повітря. Окрім того, має бути відповідне "вирахуване" планування міст (має бути розрізнення між магістральними дорогами, недоступними для пішоходів й міськими дорогами, які дають доступ до житлових й інших будівель та решти об'єктів, які не є дорогами; швидкість руху транспорту, відповідно, буде дуже різною)
-
verano_porteno
-
-
- Повідомлень: 269
- З нами з: 23.04.16
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 36 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 27 лют, 2017 10:45
На троещине подземок много, но каждый день человек 10, часто еще и с детьми, идут тупо поверх этих переходов через 6 полос..
-
Flex
-
-
- Повідомлень: 884
- З нами з: 17.08.11
- Подякував: 64 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 27 лют, 2017 10:48
Лучше б плставили дополнительные фонари возле зебр, сделали дороги и разметку. Ато только и смотришь что б яму обьехать. Учили везде, что не надо выбегать на пешеходку, идти под колеса здающей задом машине.... Эти кон..ны в вр заниются х..ней, у..ды.
-
Flex
-
-
- Повідомлень: 884
- З нами з: 17.08.11
- Подякував: 64 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
1 |
127 |
|
|
6 |
552 |
|
|
2 |
474 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|