|
Ощадбанк (2005 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 20 лип, 2017 12:12
acsir написав:Прошу выдать МОИ деньги
Требую...и заявка подобная называется "Требование на выдачу"
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Чет 20 лип, 2017 12:16
OschadbankUA: Спасибо Вам за содействие, говорю искренне. Но свой вопрос я уже закрыл, а впечатление от работы с Вашим банком, по крайней мере, по валюте, осталось крайне негативным. C уважением, Алексей
-
AlexSV
-
-
- Повідомлень: 1342
- З нами з: 11.02.09
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 148 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 лип, 2017 12:23
AlexSV написав:OschadbankUA: Спасибо Вам за содействие, говорю искренне. Но свой вопрос я уже закрыл, а впечатление от работы с Вашим банком, по крайней мере, по валюте, осталось крайне негативным. C уважением, Алексей
Приношу свои извинения, от лица банка, за сложившуюся ситуацию
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 лип, 2017 17:18
OschadbankUA а замовити картку (економ.) якимсь чином можливо без відвідування відділення?
-
bor
-
-
- Повідомлень: 326
- З нами з: 19.05.14
- Подякував: 40 раз.
- Подякували: 18 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 лип, 2017 17:37
bor написав:OschadbankUA а замовити картку (економ.) якимсь чином можливо без відвідування відділення?
У нас не має послуги оформлення картки дистанційно
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 лип, 2017 17:58
AlexSV в Ощаде есть форма заявки на заказ валюты, по всем правилам, с печатью и подписью?
Зачем? Пишется заявление в произвольной форме с требованием выдать принадлежащие Вам деньги, а если это требование не будет выполнено, то учесть данное невыполненное обязательство на внебалансовом счете 9806. В нем добавить, что в случае не выполнения этих требований об этом будет проинформирован НБУ, в т.ч. с требованием привлечь работников банка к установленной законом ответственности (включая уголовную) за уклонение от учета невыполненных обязательств на внебалансовом счете 9806. Пока будете регистрировать и/или пытаться всучить это заявление начальнику отделения, из другого отделения уже прибегут и с валютой и со всем чем надо. Проверено. Заявление на всякий случай можно оставить, чтобы в следующий раз были расторопней.
-
newbie
-
-
- Повідомлень: 6777
- З нами з: 22.06.15
- Подякував: 22 раз.
- Подякували: 641 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 лип, 2017 19:23
У них канцелярия (регистрация) заявлений есть только в центральном районном отделении. А в обычных они даже книгу жалоб прячут и недают (типа она у начальника а начальник на встрече), или прямо начальник не дает 
-
demichh
-
-
- Повідомлень: 3025
- З нами з: 09.12.10
- Подякував: 151 раз.
- Подякували: 173 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 21 лип, 2017 00:46
OschadbankUA Ощад, привіт  Наступна ситуація... Переселенець змінив місце проживання (інша область). Але має на руках електронне пенсійне посвідчення до рахунку, що відкритий на попередньому місці проживання. Рахунок не закритий, картка активна. По новому місцю проживання отримана нова довідка переселенця і відкритий новий рахунок в Ощадбанку. Ощадбанк випустив до цього нового рахунку звичайну платіжну картку, а не електронне пенсійне посвідчення. 1.Чи потрібно виготовляти нове електронне пенсійне посвідчення до нового рахунку? І що робити зі старим електронним пенсійним посвідченням в разі необхідності заміни? Чи є можливість мати одночасно 2 картки: платіжну, що відкрита на новому місці проживання, на рахунок якої приходить вже пенсія і електронне пенсійне посвідчення, що надано на попередньому місці проживання, але пенсія туди вже не приходить...  І якою карткою тоді проходити ідентифікацію: платіжною чи електронним пенсійним посвідченням?  І в який часовий інтервал: 3 міс? Чи 6 міс? 2. Якщо необхідно виготовляти нове електронне пенсійне посвідчення, то в який термін то необхідно зробити і хто про те повинен повідомити переселенця? Чи то повинна бути власна ініціатива переселенця про заміну? Коли переселенцю необхідно буде пройти наступну ідентифікацію в разі необхідності заміни старого електронного посвідчення на нове? Попередня ідентифікація по існуючому електронному посвідченню відбулася 29.04.2017. Фуууух...  Дякую! 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 21 лип, 2017 05:58
Козак-характерник написав:OschadbankUA Ощад, привіт  Наступна ситуація... Переселенець змінив місце проживання (інша область). Але має на руках електронне пенсійне посвідчення до рахунку, що відкритий на попередньому місці проживання. Рахунок не закритий, картка активна. По новому місцю проживання отримана нова довідка переселенця і відкритий новий рахунок в Ощадбанку. Ощадбанк випустив до цього нового рахунку звичайну платіжну картку, а не електронне пенсійне посвідчення. 1.Чи потрібно виготовляти нове електронне пенсійне посвідчення до нового рахунку? І що робити зі старим електронним пенсійним посвідченням в разі необхідності заміни? Чи є можливість мати одночасно 2 картки: платіжну, що відкрита на новому місці проживання, на рахунок якої приходить вже пенсія і електронне пенсійне посвідчення, що надано на попередньому місці проживання, але пенсія туди вже не приходить...  І якою карткою тоді проходити ідентифікацію: платіжною чи електронним пенсійним посвідченням?  І в який часовий інтервал: 3 міс? Чи 6 міс? 2. Якщо необхідно виготовляти нове електронне пенсійне посвідчення, то в який термін то необхідно зробити і хто про те повинен повідомити переселенця? Чи то повинна бути власна ініціатива переселенця про заміну? Коли переселенцю необхідно буде пройти наступну ідентифікацію в разі необхідності заміни старого електронного посвідчення на нове? Попередня ідентифікація по існуючому електронному посвідченню відбулася 29.04.2017. Фуууух...  Дякую! 
в отделение,пишим и регистрируем . звоним в кц , если вы вип ,то пытаемся урегулировать вопрос в телефонном общении. В Ощаде,как показывает опыт , ничего с ПЕРВОГО раза не делается.
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18140
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: П'ят 21 лип, 2017 10:23
Козак-характерник написав:OschadbankUA Ощад, привіт  Наступна ситуація... Переселенець змінив місце проживання (інша область). Але має на руках електронне пенсійне посвідчення до рахунку, що відкритий на попередньому місці проживання. Рахунок не закритий, картка активна. По новому місцю проживання отримана нова довідка переселенця і відкритий новий рахунок в Ощадбанку. Ощадбанк випустив до цього нового рахунку звичайну платіжну картку, а не електронне пенсійне посвідчення. 1.Чи потрібно виготовляти нове електронне пенсійне посвідчення до нового рахунку? І що робити зі старим електронним пенсійним посвідченням в разі необхідності заміни? Чи є можливість мати одночасно 2 картки: платіжну, що відкрита на новому місці проживання, на рахунок якої приходить вже пенсія і електронне пенсійне посвідчення, що надано на попередньому місці проживання, але пенсія туди вже не приходить...  І якою карткою тоді проходити ідентифікацію: платіжною чи електронним пенсійним посвідченням?  І в який часовий інтервал: 3 міс? Чи 6 міс? 2. Якщо необхідно виготовляти нове електронне пенсійне посвідчення, то в який термін то необхідно зробити і хто про те повинен повідомити переселенця? Чи то повинна бути власна ініціатива переселенця про заміну? Коли переселенцю необхідно буде пройти наступну ідентифікацію в разі необхідності заміни старого електронного посвідчення на нове? Попередня ідентифікація по існуючому електронному посвідченню відбулася 29.04.2017. Фуууух...  Дякую! 
Доброго ранку) Історія заплутана)) 1. При переїзді в інший регіон необхідно перевипускати ЕПП, бо ПФУ може відмовити у виплаті пенсії. Для цього необхідно прийти в нове відділення і повідомити про те, що відкрито ЕПП в одній оласті, а бажаєте - тут. Пишете заяву і спеціаліст все робить далі сам. Єдине - до ПФУ реквізити Ви подаєте самостійно. 2. Якщо у Вас дві кртки, які випощено по тарифу "Мігрант", то ідентифікацію треба проходити по обом. Ідентифікація по ЕПП - 6 місяців з моменту активації чи попередньої ідентифікації, по звичайній пенсійній - кожні 3 місяці з моменту відкриття рахунку. Якщо щось не зрозуміло - перепитуйте) Якщо виникнуть проблеми - пишіть, все вирішимо
-
OschadbankUA
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 648
- З нами з: 11.07.16
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7789009 |
|
|
101069 |
15867489 |
|
|
38157 |
5149887 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|