|
Ощадбанк (2005 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 04 жов, 2017 20:36
Квесторе_поверніться написав:Чому відділення загорілось...йде слідство.
Звiсно, буде пiдпал невиявленими особами, як полiтично вигiдно)
-
cheburek3
-
-
- Повідомлень: 334
- З нами з: 13.12.10
- Подякував: 71 раз.
- Подякували: 18 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 04 жов, 2017 23:05
Підкинув грошенят Ощаду...Ощад підкинув персонального менеджера...а шановний Представник мовчить які завдання може вирішувати персональний менеджер. Ось наприклад депо на днях закінчується. Персональний менеджер може замовити суму для видачі на певну годину в конкретному зручному мені відділенні потрібними мені купюрами і відділення видати її поза чергою? 
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 04 жов, 2017 23:11
Квесторе_поверніться написав:Представник мовчить які завдання може вирішувати персональний менеджер.
Та звякните тому менеджеру и потребуйте, шо Вам нуна. А там посмотрим 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Сер 04 жов, 2017 23:15
clientage написав: Квесторе_поверніться написав:Представник мовчить які завдання може вирішувати персональний менеджер.
Та звякните тому менеджеру и потребуйте, шо Вам нуна. А там посмотрим 
Та якось не зручно зараз дзвонити... Чи персональний менеджер як консєрж сервіс працює 24\7?
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 04 жов, 2017 23:36
заодно і це перевірите 
-
v57
-
-
- Повідомлень: 3197
- З нами з: 14.03.10
- Подякував: 153 раз.
- Подякували: 202 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 05 жов, 2017 01:38
Квесторе_поверніться написав:Ось наприклад депо на днях закінчується. Персональний менеджер може замовити суму для видачі на певну годину в конкретному зручному мені відділенні потрібними мені купюрами і відділення видати її поза чергою?
Замовити він може, але не факт, що то замовлення виконають. Скоріше ні, чим так.)) Замовляла я через персонального менеджера валюту з депо. Вона сама запропонувала цю послугу, при мені кудись телефонувала і замовляла потрібну суму "на завтра". Там їй сказали, що все буде "завтра у другій половині дня, краще після 16.00". Приходжу я в банк у назначений час і бачу, що з трьох валютних кас працює лише одна і черга там велика-велика. Щоб не витрачати дарма час йду до своєї менеджерки запитати, чи є мої гроші у тій працюючий касі. Вона знов починає кудись дзвонити і питати, чи є замовлена сума. На один номер дзвонить, потім на другий... Я вже починаю розуміти, що грошей нема. Але вона мені каже: "Ви поки що займайте чергу у 9 касу, а ми підіб'ємо баланс в інших касах." Йду у чергу. А біля валютної каси відбувається шкандаль за шкандалем з перегавкуванням касирки та клієнтів.))) Спочатку один мужик довго вимагав, щоб йому видали з картки рівно 97 доларів. Запропоновані варіанти отримати 90 доларів або купити три долари і отримати сотку його не влаштовували. Пояснення касирів він не сприймав і нагавкав собі зустріч з адміністратором відділення. Доречі, того адміністратора не так вже просто вигавкати, на культурні вимоги вийти до людей він не ведеться.)) Потім другий хлопчина хотів перевести кудись 30 доларів, але у касирки постійно висла програма. А він настирний такий: "Ну, попробуйте ещё раз! Позвоните своим айтишникам. Не хамите! Что за бардак у вас здесь!" Врешті-решт вона його послала... "Йдіть в інший банк, де вам зроблять це! Я не можу зробити!" - То есть, мне идти в другой банк и к вам больше не приходить? - Да! Йдіть! Не приходьте! Десь за годину підійшла моя черга, я простягаю у віконце паспорт з карткою і кажу: "Хочу отримати долари з картки." - Скільки? - Всі. - Шо? В мене стільки нема! - Як це нема? Вчора замовляли. Вона кудись дзвонить, питає: давати чи нє? Потім так голосно до своєї колежанки, що сидить через одну касу: " Свєтка! В тебе є чотири тисячі доларів?" Потім вже до мене: "От вам дві тисячі, йдіть у кабінку, перерахуйте і там вам з 11 каси видадуть ще чотири." А поряд стоїть черга пенсіонерів - плотять комуналку - і всі це чують, і всі це бачать. А в січні темніє рано... І мені так стрьомно стало... Перерахувавши як-небудь ту купу двадцяток, пошкодувала, що не взяла з собою рюкзак, але принаймні всі двадцятки нові. Якось встромила всі гроші в сумку і бігом до дому. Так, в цей вечір я не йшла, я бігла озираючись по сторонах. А взагалі, користі від персонального менеджера небагато. Ну, може черги до них менші, бо сидять вони в окремому приміщенні і працюють лише зі своїми клієнтами. Редактор форума: Этот комментарий попал в подборку самого интересного на форуме 05.10.2017.
-
vis-a-vis
-
-
- Повідомлень: 153
- З нами з: 24.02.12
- Подякував: 11 раз.
- Подякували: 28 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 05 жов, 2017 02:19
А сколько надо иметь в Ощаде, что бы получить персонального менеджера и избавиться от очереди  а то уже надоели их очереди и нерасторопные клерки в моем отделение 
-
Михалыч
-
-
- Повідомлень: 1445
- З нами з: 01.03.16
- Подякував: 20 раз.
- Подякували: 428 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 05 жов, 2017 06:00
Михалыч написав:А сколько надо иметь в Ощаде, что бы получить персонального менеджера и избавиться от очереди  а то уже надоели их очереди и нерасторопные клерки в моем отделение 
Эквивалент 10 млн грн , в 2013 году.
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18140
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Чет 05 жов, 2017 08:52
vis-a-vis написав: Квесторе_поверніться написав:Ось наприклад депо на днях закінчується. Персональний менеджер може замовити суму для видачі на певну годину в конкретному зручному мені відділенні потрібними мені купюрами і відділення видати її поза чергою?
Замовити він може, але не факт, що то замовлення виконають. Скоріше ні, чим так.)) Замовляла я через персонального менеджера валюту з депо. Вона сама запропонувала цю послугу, при мені кудись телефонувала і замовляла потрібну суму "на завтра". Там їй сказали, що все буде "завтра у другій половині дня, краще після 16.00". Приходжу я в банк у назначений час і бачу, що з трьох валютних кас працює лише одна і черга там велика-велика. Щоб не витрачати дарма час йду до своєї менеджерки запитати, чи є мої гроші у тій працюючий касі. Вона знов починає кудись дзвонити і питати, чи є замовлена сума. На один номер дзвонить, потім на другий... Я вже починаю розуміти, що грошей нема. Але вона мені каже: "Ви поки що займайте чергу у 9 касу, а ми підіб'ємо баланс в інших касах." Йду у чергу. А біля валютної каси відбувається шкандаль за шкандалем з перегавкуванням касирки та клієнтів.))) Спочатку один мужик довго вимагав, щоб йому видали з картки рівно 97 доларів. Запропоновані варіанти отримати 90 доларів або купити три долари і отримати сотку його не влаштовували. Пояснення касирів він не сприймав і нагавкав собі зустріч з адміністратором відділення. Доречі, того адміністратора не так вже просто вигавкати, на культурні вимоги вийти до людей він не ведеться.)) Потім другий хлопчина хотів перевести кудись 30 доларів, але у касирки постійно висла програма. А він настирний такий: "Ну, попробуйте ещё раз! Позвоните своим айтишникам. Не хамите! Что за бардак у вас здесь!" Врешті-решт вона його послала... "Йдіть в інший банк, де вам зроблять це! Я не можу зробити!" - То есть, мне идти в другой банк и к вам больше не приходить? - Да! Йдіть! Не приходьте! Десь за годину підійшла моя черга, я простягаю у віконце паспорт з карткою і кажу: "Хочу отримати долари з картки." - Скільки? - Всі. - Шо? В мене стільки нема! - Як це нема? Вчора замовляли. Вона кудись дзвонить, питає: давати чи нє? Потім так голосно до своєї колежанки, що сидить через одну касу: " Свєтка! В тебе є чотири тисячі доларів?" Потім вже до мене: "От вам дві тисячі, йдіть у кабінку, перерахуйте і там вам з 11 каси видадуть ще чотири." А поряд стоїть черга пенсіонерів - плотять комуналку - і всі це чують, і всі це бачать. А в січні темніє рано... І мені так стрьомно стало... Перерахувавши як-небудь ту купу двадцяток, пошкодувала, що не взяла з собою рюкзак, але принаймні всі двадцятки нові. Якось встромила всі гроші в сумку і бігом до дому. Так, в цей вечір я не йшла, я бігла озираючись по сторонах. А взагалі, користі від персонального менеджера небагато. Ну, може черги до них менші, бо сидять вони в окремому приміщенні і працюють лише зі своїми клієнтами.
Що за черга...завжди в моєму відділенні депооперації які проводив поза чергою.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 05 жов, 2017 09:34
Звонят с городского телефона (Киев) 044-5205100 и представляются Ощадбанком (в нерабочее время  , около 19-00). Обратился на горячую линию, сообщил номер телефона, поинтересовался, нет ли у Ощадбанка ко мне вопросов. Такой номер Ощадбанку неизвестен. Банк, если и звонит клиентам, то с номера 044-3630133. А это были 100% мошенники! Не вступайте с ними ни в какие разговоры, посылайте в сад и сбрасывайте вызов.
-
Obval_Defoltovich
-
1
-
- Повідомлень: 3519
- З нами з: 14.06.10
- Подякував: 345 раз.
- Подякували: 900 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7789202 |
|
|
101069 |
15868032 |
|
|
38157 |
5150113 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|