sun9man написав:Не смішіть мої мешти Мова йде про багатомільярдне будівництво Там комерції і інтересів трошки більше ніж жадності у Януковича
Там написано "Метрополитен"-социальный проект. "Строительство метрополитена"-для отдельно взятых людей может быть коммерческим. Только денег ни у кого нет)))
flyman написав:мене за два останні дні вже обдзвонили з 4х ОП, з 1го прийшла СМС а ще з 1го е-мейл щодо новорічних цін #буиттокадаражать!!!
Хотять арендувать у тебе цоколь чи продать тобі кавалірку? А вобще поздравляю - ти тепер популярний
а вот і не угадав: хочуть продать свій бетон бугагага
В Бучі чи в Ірпіні? Тут на мінуточку стрьомно. Хатки будують весело і активно, а інфраструктуру не очень - ну там школи, садіки, больнички, магазінчики, не кажучи про міську каналізацію як сімвол бренності всього сущого. Інфраструктурку тіпа потом подтянуть. За рахунок бюджету місцевого. Так от, поки там активне будівництво йде, то й бюджет в шоколаді. А коли все побудують то і надходжень до бюджету від застройщиків вже не буде. Бо новоірпіньці і новобучаньці в ірпінях тільки сплять (і отправляють другіє єстєствєнниє надобності - не будем уточнять), а майніть бабло їздять в Київ, де й осідає частка їхньої праці в вигляді податків. Так шо бюджет замєтно похудєєт і на школи і садіки может не хватить. Так шо якшо потом надумаєш размножатся можуть бути проблєми потом. Рейковий транспорт не поможе - його цигани под свій садік пріватізірували
sun9man написав:Не смішіть мої мешти Мова йде про багатомільярдне будівництво Там комерції і інтересів трошки більше ніж жадності у Януковича
Там написано "Метрополитен"-социальный проект. "Строительство метрополитена"-для отдельно взятых людей может быть коммерческим. Только денег ни у кого нет)))
Будівництво метрополітену - також інфраструктурний прект. І транспортний. Це взагалі базисна штука - зачіпає дуже широкі кола людей, підприємств, організацій і т.д. І по фінансовим інтересам - теж дуже широкі кола - від забудовників і інвесторів до маршруточників і продавців сємєчок в переходах. Ну а по дєньгам - китайці вродє ж нарісовались со своїм бубновим інтєрєсом, нє? Ну і Київміськрада шо то там в бюджет закладувала. Дєньги - будут
Государственная экологическая инспекция в ходе внеплановой проверки Дарницкой ТЭЦ выявила превышение предприятием допустимого уровня выбросов в воздух и Каневское водохранилище. Об этом в ходе итоговой пресс-конференции заявил министр экологии и природных ресурсов Остап Семерак, передает Униан.
Знакомые купили в Липинке 2 однушку с ремонтом(говорят качественный)без мебели но с кухонной техникой за 50т уе. Площадь и этаж не помню,перепланирована в студию.
sun9man написав:Хотять арендувать у тебе цоколь чи продать тобі кавалірку? А вобще поздравляю - ти тепер популярний
а вот і не угадав: хочуть продать свій бетон бугагага
В Бучі чи в Ірпіні? Тут на мінуточку стрьомно. Хатки будують весело і активно, а інфраструктуру не очень - ну там школи, садіки, больнички, магазінчики, не кажучи про міську каналізацію як сімвол бренності всього сущого. Інфраструктурку тіпа потом подтянуть. За рахунок бюджету місцевого. Так от, поки там активне будівництво йде, то й бюджет в шоколаді. А коли все побудують то і надходжень до бюджету від застройщиків вже не буде. Бо новоірпіньці і новобучаньці в ірпінях тільки сплять (і отправляють другіє єстєствєнниє надобності - не будем уточнять), а майніть бабло їздять в Київ, де й осідає частка їхньої праці в вигляді податків. Так шо бюджет замєтно похудєєт і на школи і садіки может не хватить. Так шо якшо потом надумаєш размножатся можуть бути проблєми потом. Рейковий транспорт не поможе - його цигани под свій садік пріватізірували
Я за Бучу (в Ірпені, як ти замітив, навастроі в пєрдях іпенєй). - мну шоп паспать або сдавать панаєхам, тому смотрю блисько до рейкового транспарта\маршруток. - розмножаться могу уєхать на деревню...ілі в ... Дойчлянд і сдавать квартірко панаєхам.. - а вот чи дастроять... очко жим-жим, хотя думаю, щось тіпа Кантінєнта около ж.д. вакзала єсть смисл дастроіть... - з другой старани, там ГенПланБучі огого...(садіки, школи, лунапрк с блекджеком і шлюхами)... в мене віра ще більше чим в Аірмяса в Рибальsky
Востаннє редагувалось flyman в Сер 20 гру, 2017 18:32, всього редагувалось 2 разів.
Государственная экологическая инспекция в ходе внеплановой проверки Дарницкой ТЭЦ выявила превышение предприятием допустимого уровня выбросов в воздух и Каневское водохранилище. Об этом в ходе итоговой пресс-конференции заявил министр экологии и природных ресурсов Остап Семерак, передает Униан.
Не вплине на ціни на нєдвігу ні на грам. Хто у нас тих міністрів особо слухає? Нада дуже сильний хайп піднять, причому тривалий. Тут пару випусків по ТСН не поможуть. На таку піар-компанію по дискредитації району. До того ж там і так промка велика і район "неахті". Кому ето нада?
Рыба-сом написав:Я вдруг о чём подумал: если таки запилят метро на Вейник, то последний станет «убийцей [старой] Оболони и Голосеевского» (ну не совсем убийцей, просто цены усреднятся во всех трёх), а если и на Трою – то это подкосит ПОХ. Что думают по этому поводу лендлорды?
мечты-мечты. Лучше бы в Жуляны...
#зрадыч детектед )))
Serg-ik написав:
Рыба-сом написав:если таки запилят метро на Вейник
По своей сути, метрополитен — это социальный проект, а не коммерческий. Он убыточный. Мало того, что нужно где-то взять деньги, чтобы его построить, но потом ежегодно он будет генерировать операционный убыток, который нужно будет покрывать из бюджета» Еще одна проблема, с которой сталкивается, в частности, Киевский метрополитен, — работа на пределе своей пропускной способности. И эта ситуация может усугубиться, например, в результате строительства новой ветки киевского метро на Виноградарь, считает Беспалов. Как отмечает эксперт, в данном случае, вместо того, чтобы разгрузить метро при помощи альтернативных видов транспорта, в Киеве строится дополнительная ветка на жилой массив, в результате чего пассажиропоток увеличится. В Киеве это проблема, потому что уже сейчас на определенных участках метро работает на пределе своей провозной способности, отмечает эксперт. Так, на сегодня Киевский метрополитен перевозит чуть более 1,5 млн пассажиров в сутки. По словам эксперта, даже если пассажиропоток увеличится незначительно — на 10−20% - станции окажутся перегружены.
Капец, в такие моменты я начинаю понимать Ваших оппонентов. Я про перспективы цен в спальниках, а Вы – что метро плохое. Если уж затронули эту тему, то начнём с того, что эти самые обитатели Вейника УЖЕ пользуются метро, только сейчас они едут перегруженными автобусами-троллейбусами и чадящими «богданами» на м. Нивки, Сырец, Дорогожичи и Оболонь-Минскую. Т.е. принципиально нагрузка на метро не увеличится, разве что на кусок «зелёной ветки» от Золотых ворот до будущего «проспекта Правды», но там сейчас перегруза не наблюдается, наоборот. Второе: даже при нынешнем состоянии инфраструктуры метро можно уменьшить пиковую нагрузку и увеличить пропускную способность, если, например, часть контор (или бюджетников) перевести «с 9:00 по 18:00» на «с 8:00 до 17:00» и т.п. Например, в 8:40 я захожу на ст.м. Оболонь, сажусь в центр состава и крайне редко бывает, чтоб даже после Петровки вагон был реально набит людьми до состояния «шпроты в банке». Третье: решение нынешней мутно-коррупционной ситуации с рекламой в метро (когда основную выгоду получает не метрополитен, а карманные конторы) + повышение стоимости проезда спокойно выведет метрополитен в безубыточность хотя бы для текущей деятельности (без развития сети).
uheltym написав:
Рыба-сом написав:Я вдруг о чём подумал: если таки запилят метро на Вейник, то последний станет «убийцей [старой] Оболони и Голосеевского» (ну не совсем убийцей, просто цены усреднятся во всех трёх), а если и на Трою – то это подкосит ПОХ. Что думают по этому поводу лендлорды?
Голосеева не коснётся вообще. А панельную Оболонь конечно попустит.
Да никто про Вашу прелесць ЖК Голосеево не трогает, успокойтесь ) Речь шла о хрущах и панелях между Васильковской и Голосеевским пр. – я там рядом 6 лет учился, до «метра» это было мрачное зажопье – и о Теремках на берегу Окружной. А также об Эвриках, Лико-градах и иже с ними, которые тогда будут конкурировать с Варшавскими Кристерами и ещё что там настроят к тому времени на месте садов Вейника. Низкоэтажная Липинка, кстати, станет «в пешей доступности до метра».
sun9man написав:
Рыба-сом написав:Я вдруг о чём подумал: если таки запилят метро на Вейник, то последний станет «убийцей [старой] Оболони и Голосеевского» (ну не совсем убийцей, просто цены усреднятся во всех трёх), а если и на Трою – то это подкосит ПОХ. Что думают по этому поводу лендлорды?
Думаю Пока запілять, много води утече з Київського моря в Канівське Років пять а то і всі десять. І за цей час народяться/понаєдут нові споживачі ринку нерухомості. Так шо Веніку (і Трої) плюс, остальним - типа так і було.
Дик, пропозиція «чогось такого ж самого біля метра» зросте, чому б їм від цього трохи не впасти/усереднитися? А «для страждущіх» на місці садів Вєйніку до того часу ще набудують, був би попит. А на перспективу треба лендлордам думати, бо довгограючий «пенсійний хвонд» ))
sun9man написав:В Бучі чи в Ірпіні? Тут на мінуточку стрьомно. Хатки будують весело і активно, а інфраструктуру не очень - ну там школи, садіки, больнички, магазінчики, не кажучи про міську каналізацію як сімвол бренності всього сущого. Інфраструктурку тіпа потом подтянуть. За рахунок бюджету місцевого. Так от, поки там активне будівництво йде, то й бюджет в шоколаді. А коли все побудують то і надходжень до бюджету від застройщиків вже не буде. Бо новоірпіньці і новобучаньці в ірпінях тільки сплять (і отправляють другіє єстєствєнниє надобності - не будем уточнять), а майніть бабло їздять в Київ, де й осідає частка їхньої праці в вигляді податків. Так шо бюджет замєтно похудєєт і на школи і садіки может не хватить. Так шо якшо потом надумаєш размножатся можуть бути проблєми потом. Рейковий транспорт не поможе - його цигани под свій садік пріватізірували
Я за Бучу (в Ірпені, як ти замітив, навастроі в пєрдях іпенєй). - мну шоп паспать або сдавать панаєхам, тому смотрю блисько до рейкового транспарта\маршруток. - розмножаться могу уєхать на деревню...ілі в ... Дойчлянд і сдавать квартірко панаєхам.. - а вот чи дастроять... очко жим-жим, хотя думаю, щось тіпа Кантінєнта около ж.д. вакзала єсть смисл дастроіть... - з другой старани, там ГенПланБучі огого...(садіки, школи, лунапрк с блекджеком і шлюхами)... в мене віра ще більше чим в Аірмяса в Рибальsky
Под размножатся я мав на увазі растіть потомство а не сам процес. На дєрєвнє з школами/садіками даже похуже чем і новостройградах буде. А в Дойчлянді "фашиста" воспітають, шо на левел ніже чєм "фашист-бандеровєц". Локацію по Контіненту бачив - удобна. Ну і якось достроять. Може трошки задержуть но доколюпають. А от з генпланом може буть облом, якшо стройки кончаться то і фінансовий поток оскудєт до масштабов самой річки Бучанки Привяжуть на вірьовку до дерева покришку от колеса і скажуть шо це і єсть атракціони. Я нашу власть харашо знаю.
flyman написав:Я за Бучу (в Ірпені, як ти замітив, навастроі в пєрдях іпенєй). - мну шоп паспать або сдавать панаєхам, тому смотрю блисько до рейкового транспарта\маршруток. - розмножаться могу уєхать на деревню...ілі в ... Дойчлянд і сдавать квартірко панаєхам..
Кстаті, для лендлордінга, в смислє "сдавать панаєхам" ірпінь прєдпочтітєльнєє бучі. В Ірпіні цілий "Університет фіскальної служби", так сказать Кузня Корупціонерів! А в Бучі шо? Гуманітарний інститут? Срамота!!!