Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
V2 написав: Шановна Alfa_Bank! Чи можна детальні умови акції, бо щось Ваше посилання не відкрилось?
V2, доброго дня. По умовам: при оформленні валютного вкладу у відділеннях по суботам можливо отримати надбавку до діючої % ставки в розмірі до 0.5%. Сума вкладу від 8 000 дол. З сайтом найближчим часом питання вирішимо, все буде відкриватися.
Alfa_Bank, згідно офіційних правил бонусної програми "Еко-Максимум", бонуси нараховуються в наступному місяці за трати в попередньому. Про дату 15 число ніде не вказано. То бонусів до 30 квітня не чекати?
Кочевник написав:Alfa_Bank, згідно офіційних правил бонусної програми "Еко-Максимум", бонуси нараховуються в наступному місяці за трати в попередньому. Про дату 15 число ніде не вказано. То бонусів до 30 квітня не чекати?
Кочевник, доброго дня. Правило 15-го числа це для бонусів Альфа-Банку. Ми свої бонуси розраховуємо і передаємо до ЕКО на початку місяці (не пізніже 15-го числа). З приводу того, коли будуть виплачені бонуси ЕКО в квітні спробую уточнити.
Скарги щодо якості обслуговування. 1. Потрібно було відновити пароль для входу в інтернет-банкінг, але ввівши дані (номер картки та дату народження), отримав повідомлення, що мій рахунок забловано, а на е-пошту прийшов лист про невдалу спробу входу, … зателефонував в підтримку, мені було повідомлено, що картка буде розблокована на протязі доби, а розблокувати інтернет-банкінг (як виявилось також був заблокований) можна буде тільки відвідавши відділення, т.я. оператор не міг закінчити процедуру ідентифікації, … потрібно було обов’язково назвати кодове слово, я назвав варіант (що міг бути), +оператором було відхилено моє зауваження щодо сумнівів, що дане слово взагалі встановлювалося при відкритті рахунку, … в підсумку в недостатньо чемному тоні мені було повідомлено про вгадайку, тобто, що є 3 спроби назвати кодове слово, якщо згадаю, то зателефонувати ще раз, а ні, то прийти в відділення, інакше підозра в шахрайстві, … у відділенні підтвердили, що кодове слово дійсно не встановлювалося, … і виникла уже моя зустрічна підозра, співробітниця в руках якої побували мій паспорт та картка, для встановлення кодового слова дала папірець на якому було запропоновано написати оне, … це нормальна процедура для Альфа-Банку? 2. Також подавав заявку на перевипуск картки, було повідомлено про термін 3-5 днів, телефонуючи на 4й день для уточнення готовності, мені не змогли надати точну інформацію, повідомили що може зайняти до тижня (м. Київ), … коли отримав нову картку, на мій запит, що хочу закрити стару картку була відповідь => щоб самостійно заблокував через інтернет-банкінг, ... тільки така процедура мене не влаштувала, т.я. допускав при змінах в тарифах можливі побори, звернувся в підтримку, де прийняли заявку на анулювання даного рахунку, … питається, чому не можна закрити картку в відділенні через заяву? … і в чому проблема інформувати клієнтів телефонними дзвінками (як це було в поглинутому Укрсоцбанку)?
chipmunk написав:https://alfabank.ua/promo/inst-cash Якби 3% кишмиш - була б знову халявна 3місячна розстрочка
Ну мона ж подгадать и с акционными орехами, там КБ ажжж до 20%
Только у меня вот племяш щас воюет с Алкой за КБ по МСС 5999, оказывается он в Ореховых ПравилаХ ДВА раза указан в разных категориях. Вот саппорт в ауте как и за шо начислять. Я предложил смузистам ДВАЖДЫ и начислить, надо ж как-то поошрять бесплатную вычитку их опусофф
Востаннє редагувалось clientage в П'ят 12 кві, 2019 13:32, всього редагувалось 1 раз.
TylerTruman_ написав:Скарги щодо якості обслуговування. 1. Потрібно було відновити пароль для входу в інтернет-банкінг, але ввівши дані (номер картки та дату народження), отримав повідомлення, що мій рахунок забловано, а на е-пошту прийшов лист про невдалу спробу входу, … зателефонував в підтримку, мені було повідомлено, що картка буде розблокована на протязі доби, а розблокувати інтернет-банкінг (як виявилось також був заблокований) можна буде тільки відвідавши відділення, т.я. оператор не міг закінчити процедуру ідентифікації, … потрібно було обов’язково назвати кодове слово, я назвав варіант (що міг бути), +оператором було відхилено моє зауваження щодо сумнівів, що дане слово взагалі встановлювалося при відкритті рахунку, … в підсумку в недостатньо чемному тоні мені було повідомлено про вгадайку, тобто, що є 3 спроби назвати кодове слово, якщо згадаю, то зателефонувати ще раз, а ні, то прийти в відділення, інакше підозра в шахрайстві, … у відділенні підтвердили, що кодове слово дійсно не встановлювалося, … і виникла уже моя зустрічна підозра, співробітниця в руках якої побували мій паспорт та картка, для встановлення кодового слова дала папірець на якому було запропоновано написати оне, … це нормальна процедура для Альфа-Банку? 2. Також подавав заявку на перевипуск картки, було повідомлено про термін 3-5 днів, телефонуючи на 4й день для уточнення готовності, мені не змогли надати точну інформацію, повідомили що може зайняти до тижня (м. Київ), … коли отримав нову картку, на мій запит, що хочу закрити стару картку була відповідь => щоб самостійно заблокував через інтернет-банкінг, ... тільки така процедура мене не влаштувала, т.я. допускав при змінах в тарифах можливі побори, звернувся в підтримку, де прийняли заявку на анулювання даного рахунку, … питається, чому не можна закрити картку в відділенні через заяву? … і в чому проблема інформувати клієнтів телефонними дзвінками (як це було в поглинутому Укрсоцбанку)?
TylerTruman_, доброго дня. Шкода, що ви потрапили в дану ситуацію. Для розблокування інтернет-банкінгу клієнт має пройти повну ідентифікацію, що включає необхідність назвати кодове слово по картці (воно не заміняється іншим параметром). В разі, якщо ідентифікація клієнтом не пройдена, то в той же день вирішити необхідні питання можна при зверненні до відділення банку. Термін перевипуску та доставки картки по Києву складає 5 робочих банківських днів. Закрити картку через відділення звичайно можна. Співробітники лише в якості рекомендації пропонують клієнту зробити це самостійно в МАБ, в КЦ. З приводу поведінки операторів КЦ, дій співробітників відділення хотілося б все перевірити, щоб дати вам більш вичерпну відповідь. Прошу вас вказати в ПП ваш ІПН чи номер рахунку.
chipmunk написав:https://alfabank.ua/promo/inst-cash Якби 3% кишмиш - була б знову халявна 3місячна розстрочка
Ну мона ж подгадать и с акционными орехами, там КБ ажжж до 20%
Только у меня вот племяш щас воюет с Алкой за КБ по МСС 5999, оказывается он в Ореховых ПравилаХ ДВА раза указан в разных категориях. Вот саппорт в ауте как и за шо начислять. Я предложил смузистам ДВАЖДЫ и начислить, надо ж как-то поошрять бесплатную вычитку их опусофф
предположу что все покупки по 5999 в этом месяце идут как Алібаба та інші а что по этому поводу скажет наш оф.предствитель? чем один 5999 отличается от другого?
chipmunk написав:https://alfabank.ua/promo/inst-cash Якби 3% кишмиш - була б знову халявна 3місячна розстрочка
Уважаемая Альфабанк.
Можно ли узнать в какой момент будет выплачен следующий подарок?
За покупку в розстрочку Ви отримаєте ще один подарунок від банку – 1% кешбеку бонусами на всю суму в програмі лояльності Cash`U CLUB!
curiousobro, добрый день. Бонусы будут выплачены 6-7.05 за оформленные рассрочки в период 11.04 - 30.04, если рассрочки оформленные в период с 01.05-12.05 - выплата 23.05