Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Це ж скільки капнуло на задобрення виборця, якщо не секрет?
Кому як, комусь і поза 20 кгрн. накапало. Тільки в чому профіт для субсидіанта? Хіба не заплатити, але тоді заберуть благо. Заекономити вельми сумнівно, хіба по якихось схемах з пропискаи-розводами.
Все нормуль, экономится вполне нормально. У нас свое отопление, сами себе решаем. Если на улице плюсы, то зачем жечь газ? Топим-не топим, а деньги остаются на кармане. В прежние года облгаз в октябре "списывал" на себя всю экономию. Сам себе решаю - или жечь газ по 8,55 или обойтись электрокамином , пусть даже по 1,68.
Ну а я экономлю на отказе от субсидии. В этом месяце не плачу за коммуналку, чтобы на неотапливаемый период лишили субсидии, потому как с субсидией выходит больше. С субсидией коммуналка 413 гривен. Без субсидии коммуналка 375 гривен. Субсидия на неотапливаемый период 23 гривны. 413-375-23=15 за 6 месяцев 90 гривен профит. Ну и заодно лишаюсь беготни в "мой банк" за получением этой субсидии, хотя пенсию получаю через Приват.
Мизантрóп написав:какова математика? ток про обов.платеж писАть не надо
Тариф на оплату ЖКХ без субсидии 6,20 гривен за кв.метр с субсидией 6,82 гривен за кв.метр
где такое чудо? оплаты до 20-го числа не наскрести?Где такой тариф?Чем регламентируется? вижу 10% разницу-так это не "выгоднее", а глупо отказываться от того что дают в правовом поле.
ГИОЦ всегда для субсидиантов устанавливал тариф после 20 числа, даже если оплатишь до 20 числа 100% за свои деньги, обосновывая тем что государство переводит им субсидию после 20 числа. Окружной админсуд запретил им это делать, так они перевели счета на Керуючу компанию, и теперь та тупо берет откат в 10% с получателей субсидий. В прошлом месяце все оплатил до 20 числа, в этом получил платежку с тарифами после 20 числа. На мои запросы в ГИОЦ, ЦКС и КМДА пока не получил никакого ответа.
звертаю увагу, що рішенням від 06.07.2018 Окружного адміністративного суду міста Києва у справі №826/8441/17 було визнано протиправним та скасовано розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №668 від 06 червня 2017 року (Єдиний державний реєстр судових рішень — ). 20.12.2018 постановою Шостого апеляційного адміністративного суду міста Києва, рішення від 06.07.2018 Окружного адміністративного суду міста Києва залишене без змін (). Таким чином, 20.12.2018 набрало законної сили рішення від 06.07.2018 Окружного адміністративного суду міста Києва у справі №826/8441/17, яким визнано протиправним та скасовано розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №668 від 06 червня 2017 року.Враховуючи вказане, прошу надати відповідь, чому КМДА не виконує рішення суду , а Керуюча компанія, яка підпорядкоується КМДА, продовжує виставляти рахунки за утримання прибудинкової території за тарифами №668 від 06 червня 2017 року.