Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Коли біля львівського автовокзалу добудують вулицю Вернадського
Вулиця залишається недобудованою з 2012 року. Вулиця Вернадського у Львові поблизу автовокзалу активно розбудовується, втім ще від Євро-2012 вона залишається не добудованою: у 2011 році встигли збудувати лише 1,3 км вулиці, не завершивши до кінця всі роботи. Втім вона досі залишається мало освітленою та фактично без тротуарів. У 2011-2012 роках цю вулицю збудували у межах підготовки до Євро-2012. Ці роботи мали фінансувати з держбюджету, втім держава гроші так і не виділила. За будівництво 1,3 км вулиці місто досі боргує підряднику ТзОВ «Онур конструкціон Інтернешнл» кілька десятків мільйонів гривень.
Суд зупинив будівництво ЖК «Львівська мрія» через суттєві порушення Забудовник зводить житловий будинок на 339 квартир замість спортивно-рекреаційного комплексу
Восьмий апеляційний адміністративний суд міста Львова зупинив будівництво житлового комплексу «Львівська мрія» на вул. Володимира Великого, 2-А через суттєві порушення, які виявила Державна архітектурно-будівельна інспекція Львівської області.
На території медзакладів у Львові зводять багатоповерховий житловий будинок
Львівська міська рада передала в оренду три земельні ділянки на вулиці Пекарській, на яких ведеться будівництво багатоквартирного житлового будинку. Ця територія належить до «закладів охорони здоров’я», а жодна із ділянок не призначена для будівництва житла. Детальніше про це читайте у статті Олександра Тартачного «І стіни тут лікують».
Житловий комплекс зводять на трьох ділянках площею понад 0,21 га, усі з яких мають різне призначення. Землі надані в оренду під будівництво СТО, громадських будівель та навіть медичної клініки. Фактично будівництво велось у два етапи. Під час першого — у 2015 році забудовникам дозволили зводити житло на землі, яку виділяли під СТО та медцентр. Висота майбутнього будинку не повинна була перевищувати 24 метри. Будівництво велось у історичному ареалі, а тому в документах зазначено, що забудовник мав “гармонійно ув’язати його із сформованим архітектурно-містобудівним середовищем”.
Тоді не було ще плану зонування цього району, отож всі будівельні рішення приймали лише на основі генерального плану Львова. Ця територія відноситься до земель установ охорони здоров’я, а тому дозволяти тут будівництво житлових будинків є грубим порушенням.
Під час другого, уже в 2019 році — на місці гаражу дозволили добудувати ще одну 8-поверхову секцію з квартирами, а граничну висоту збільшили вже до 30 метрів.
Нагадаємо, з початку цього року видавати містобудівні умови та обмеження в історичній частині міста можна лише на основі затвердженого історико-архітектурного опорного плану. А його у Львові досі не затвердили.
Долярчик написав:Шановне товариство! ... що ж ви "кашу" зробили на гілці? - по темі гілки є що сказати?
... от можете дати відповідь на наступні пинання? 1) - чи помітили ви подорожчання квартир - первинки і вторинки? - на скільки % від минулого року? 2) - на скільки % піднялись ціни за оренду?(на первинці і вторинці) 3) - на скільки % зросла ціна економ-ремонту(під оренду)? 4) - які розглядаєте варіанти конкретних ЖК, на моменті, для купівлі під оренду? - і по яких цінах? Дякую!
1) Слідкую за ЖК Семицвіт. Тільки 1к, не перший і не останній поверх, 38-45 кв.м., в будинках зі здачею через рік-два. Там ціни завжди номіновані в доларах, що є зручно. В квітні 2019 найдешевша 1к була по 810 уо за метр. Літом залишки - по 910 уо, зараз 1030 уо. Вчора стартували продажі нового будинку (18-ий, здача через 2 роки) - по 1010 уо. Довідково: старт проекту літом 2014 року був по 500 уо, і без ажіотажу; та пані, що зараз очолює відділ продажу, тоді була відверто похнюплена від слабкості попиту.
2 і 4) Сам нічого не здаю, цікавлюся лише перепродажем. За відгуками знайомого ріелтора є ріст на оренді. За оголошеннями (хотілками) на Семицвіті і Великій Британії 1к за рік-півтора в оренді виросли з 300-350 уо до 400-500 уо.
Розглядаю тільки те, що мені самому подобається і на перспективу підійде для дітей, коли вони досягнуть студентського віку. Це кілька районів. Район "середньої Шевченка" (від церкви Анни до Левандівської) наразі найкращий район новобудов в комфорт-класі в цьому місті, однаково зручний для життя і оренди. Він найближчий до центру, повністю розвинутий інфраструктурно, в перспективі трьох-п'яти років будуть реконструйовані дорожнє покриття і тротуари. Наголошую - цей район один з найкращих саме в комфорт-класі. Для багатшої і більш вибагливої публіки в місті наразі недостатня пропозиція. Подібні по зручності райони новобудов - район проспекту Чорновола (Авалон, Парус, Меридіан, Вайт Хаус, Сіті тощо), район Кінескопу (Авалон Гарден, Парус Парк, ЖК на УПА). Звісно, всі ці місця і кожен конкретний ЖК мають свої мінуси і плюси. Є інші непогані і преспективні місця. Проте я розглядаю все завжди прагматично, не ганяюся за ідеалом. Дивлюся в якому районі швидше покращиться благоустрій і інфраструктура, де швидше виросте ціна, а де вона буде стагнувати, зароблю я тут гроші чи ні. З цікавістю читаю (ре)сентименти дописувачів форумів. Ця емоційна складова дописів сама по собі є дуже інформативна та індикативна в плані розвитку локального ринку.
Як і Кодер, я ходжу пішки. Скинув 17 кг, впорядкував тиск. Ходжу вже 2 роки, але ейфорія не проходить. Додатково бустять настрій заняття зі штангою. Після скидання ваги я накачав 10 кг сухої ваги. Жму з груді 100 кг 9 раз, Т-штангою тягну 130 кг 11 раз. Окружність груді - 128 см, біцепс і шия - по 43 см, талія 94 см, при рості 182 см вага 102 кг. З такими габаритами і силовими показниками чуюся непогано: знайомі і незнайомі стали привітливіші, цікавішим стало особисте життя. Не містер Олімпія, але мета є залишатися в формі набагато кращій, ніж у мужчин мого віку, особливо автомобілістів і тих, хто вживає алкоголь. Тобто абсолютної більшості. Авто залишилося для виїздів в Ашан, за місто і непередбачуваних випадків.
Отже, на форумі багато критики транспортної ситуації в місті. Часом зводять все до будівельної діяльності і особистої вини Садового. Хоча винуваті самі львівці, що масово пересаджуються на приватний автотранспорт як тільки назбирається трохи грошей. Трошки розбагатіли - купили авто, зайняли додаткове місце під паркування і ще місце на дорозі. Це надпотужний потяг до власного авто, який впливає на ринок нерухомості. А тренд - твій френд. Боротися з ним можна розвитком громадського транспорту (це вже претензія до Садового), але його нівелюють ще два фактори локального плебсу - низький рівень культури і бажання хапнути для себе. Це місто хуторянських індивідуалістів. Тобто тачидл буде ще більше, корки будуть ще гірші. А власники заміського житла ще довше стоятимуть в тянучках, ще більше проклинатимуть мера і будівництво, мріючи про квартиру в прицентральному районі. А для них поки що нічого немає, немає цілих кварталів дорогого житла з однорідним соціальним середовищем, цей ринок у місті тільки зароджується. Натомість є ерзац, є комфорт-клас, який підходить і для тих бататших, хто не знайшов нічого кращого, і для тих середняків, хто тільки вибився з бідності. Тому комфорт-клас є привабливим і для інвестиції і для життя. З трендами треба не боротися, з ними треба дружити.
Забудова алмазоінструменту +4000 квартир.Це вже навіть не смішно:
Вся село , навіть вже не підльвівське мріє жити у Львові.Бо львівські , якщо не в першому поколінні вже в спадок квартири поотримували, і навіть не одну... Так для кого все це будується ?!
Here's some more info: 825 NE 12th AVE #1-2, pompano beach:
DESCRIPTION: Unique Art Deco style Duplex. Located in a good pocket of pompano pine crest neighborhood. Unit #1: 1/1. Unit #2: efficiency. 2 power meters. Spot for separate utility room. Potential $1900/m in rent.
CONDITION/REPAIRS: Property is in need of repairs. Needs all new windows, Wall unit A/cs, Electrical, roof/fascia, and landscaping. Bathrooms, kitchens, and flooring could be saved.
COMPS: 612 ne 11th ave sold 308k 140 ne 19th ave sold 295k 721 NE 12th Ave sold 269k
fis Я сі дико звиняю, але у нас сараї в ближних селах кращі, а то за ту халупу 210к зеленки? Нах ми в дупу поцілуют і то б не взев. Та й ті Майами затопити може.
Here's some more info: 825 NE 12th AVE #1-2, pompano beach:
DESCRIPTION: Unique Art Deco style Duplex. Located in a good pocket of pompano pine crest neighborhood. Unit #1: 1/1. Unit #2: efficiency. 2 power meters. Spot for separate utility room. Potential $1900/m in rent.
CONDITION/REPAIRS: Property is in need of repairs. Needs all new windows, Wall unit A/cs, Electrical, roof/fascia, and landscaping. Bathrooms, kitchens, and flooring could be saved.
COMPS: 612 ne 11th ave sold 308k 140 ne 19th ave sold 295k 721 NE 12th Ave sold 269k
PICS:
це ж вбита халупа до речі ще доплюсувати податок на нерухомість майже 1% кадастрової вартості ~ в районі 200 доларів в місяць просто так
Долярчик написав:Шановне товариство! ... що ж ви "кашу" зробили на гілці? - по темі гілки є що сказати?
... от можете дати відповідь на наступні пинання? 1) - чи помітили ви подорожчання квартир - первинки і вторинки? - на скільки % від минулого року? 2) - на скільки % піднялись ціни за оренду?(на первинці і вторинці) 3) - на скільки % зросла ціна економ-ремонту(під оренду)? 4) - які розглядаєте варіанти конкретних ЖК, на моменті, для купівлі під оренду? - і по яких цінах? Дякую!
1) Слідкую за ЖК Семицвіт. Тільки 1к, не перший і не останній поверх, 38-45 кв.м., в будинках зі здачею через рік-два. Там ціни завжди номіновані в доларах, що є зручно. В квітні 2019 найдешевша 1к була по 810 уо за метр. Літом залишки - по 910 уо, зараз 1030 уо. Вчора стартували продажі нового будинку (18-ий, здача через 2 роки) - по 1010 уо. Довідково: старт проекту літом 2014 року був по 500 уо, і без ажіотажу; та пані, що зараз очолює відділ продажу, тоді була відверто похнюплена від слабкості попиту.
2 і 4) Сам нічого не здаю, цікавлюся лише перепродажем. За відгуками знайомого ріелтора є ріст на оренді. За оголошеннями (хотілками) на Семицвіті і Великій Британії 1к за рік-півтора в оренді виросли з 300-350 уо до 400-500 уо.
Розглядаю тільки те, що мені самому подобається і на перспективу підійде для дітей, коли вони досягнуть студентського віку. Це кілька районів. Район "середньої Шевченка" (від церкви Анни до Левандівської) наразі найкращий район новобудов в комфорт-класі в цьому місті, однаково зручний для життя і оренди. Він найближчий до центру, повністю розвинутий інфраструктурно, в перспективі трьох-п'яти років будуть реконструйовані дорожнє покриття і тротуари. Наголошую - цей район один з найкращих саме в комфорт-класі. Для багатшої і більш вибагливої публіки в місті наразі недостатня пропозиція. Подібні по зручності райони новобудов - район проспекту Чорновола (Авалон, Парус, Меридіан, Вайт Хаус, Сіті тощо), район Кінескопу (Авалон Гарден, Парус Парк, ЖК на УПА). Звісно, всі ці місця і кожен конкретний ЖК мають свої мінуси і плюси. Є інші непогані і преспективні місця. Проте я розглядаю все завжди прагматично, не ганяюся за ідеалом. Дивлюся в якому районі швидше покращиться благоустрій і інфраструктура, де швидше виросте ціна, а де вона буде стагнувати, зароблю я тут гроші чи ні. З цікавістю читаю (ре)сентименти дописувачів форумів. Ця емоційна складова дописів сама по собі є дуже інформативна та індикативна в плані розвитку локального ринку.
Як і Кодер, я ходжу пішки. Скинув 17 кг, впорядкував тиск. Ходжу вже 2 роки, але ейфорія не проходить. Додатково бустять настрій заняття зі штангою. Після скидання ваги я накачав 10 кг сухої ваги. Жму з груді 100 кг 9 раз, Т-штангою тягну 130 кг 11 раз. Окружність груді - 128 см, біцепс і шия - по 43 см, талія 94 см, при рості 182 см вага 102 кг. З такими габаритами і силовими показниками чуюся непогано: знайомі і незнайомі стали привітливіші, цікавішим стало особисте життя. Не містер Олімпія, але мета є залишатися в формі набагато кращій, ніж у мужчин мого віку, особливо автомобілістів і тих, хто вживає алкоголь. Тобто абсолютної більшості. Авто залишилося для виїздів в Ашан, за місто і непередбачуваних випадків.
Отже, на форумі багато критики транспортної ситуації в місті. Часом зводять все до будівельної діяльності і особистої вини Садового. Хоча винуваті самі львівці, що масово пересаджуються на приватний автотранспорт як тільки назбирається трохи грошей. Трошки розбагатіли - купили авто, зайняли додаткове місце під паркування і ще місце на дорозі. Це надпотужний потяг до власного авто, який впливає на ринок нерухомості. А тренд - твій френд. Боротися з ним можна розвитком громадського транспорту (це вже претензія до Садового), але його нівелюють ще два фактори локального плебсу - низький рівень культури і бажання хапнути для себе. Це місто хуторянських індивідуалістів. Тобто тачидл буде ще більше, корки будуть ще гірші. А власники заміського житла ще довше стоятимуть в тянучках, ще більше проклинатимуть мера і будівництво, мріючи про квартиру в прицентральному районі. А для них поки що нічого немає, немає цілих кварталів дорогого житла з однорідним соціальним середовищем, цей ринок у місті тільки зароджується. Натомість є ерзац, є комфорт-клас, який підходить і для тих бататших, хто не знайшов нічого кращого, і для тих середняків, хто тільки вибився з бідності. Тому комфорт-клас є привабливим і для інвестиції і для життя. З трендами треба не боротися, з ними треба дружити.
розкажіть трішки про ринок перепродаж/ яка рентабельність на обєкті ? ( в середньому/ або приклад наведіть з власного досвіду)/ П/С/ При вазі в 102 кг дуже слабкі жимові характеристики / в мене 80 кг жим 110кг на 6-8 раз
Bolt написав:Забудова алмазоінструменту +4000 квартир.Це вже навіть не смішно:
Вся село , навіть вже не підльвівське мріє жити у Львові.Бо львівські , якщо не в першому поколінні вже в спадок квартири поотримували, і навіть не одну... Так для кого все це будується ?!
Загалом компанія «РІЕЛ» протягом кількох років планує у кілька черг збудувати 26 житлових багатоповерхівок на понад 4000 квартир у районі Підзамче.
4000квартир/26будинків = 154 квартири у будинку... Набережний квартал/Оселя зла/жк Британія/ЖК Америка/ЖК Леви міста здаватимуться надзвичайно милим місцем проживання там просто жахлива інфраструктура...доріг як таких немає, близкість залізниці і майбутній сміттєпереробний завод на Пластовій...
ну і якість будівництва та терміни здачі від забудовника Ріел