Проекти, події та конкурси на порталі Finance.UA. Фінанси України, курси валют, котирування акцій, ставки кредитів і депозитів, економічні новини в Україні та фінансовий аналіз.
yanyura написав:Другой вопрос, как он выполняется...
По моему это достаточно в полном объёме изложил. А так же нашу перспективу и происходящее.
Новое - у "Малодой команды" бабло победило разум? Сегодня и сейчас,... а завтра населению "безвиз"?
Опасно, что население не понимает, что сам факт бурения скважин - гарантия исчезновения воды. У нас они, как положено не тампонируются.(этот процесс дороже самой скважины)
У Украины с Россией война, говорите? И % украинцев отрицательно настроенных к РФ увеличивается?
Ню-ню!
Из первой пятерки самых прибыльных международных поездов "Укрзализныци" 3 на Москву, 1 на Санкт-Петербург и только 1 в западном направлении - “Одесса – Перемышль”.
ЛАД написав:И о чём с таким человеком можно говорить?
А я ему где–то даже завидую. Судя по коверканию слов, «уничижительным» (с его точки зрения) названиям, мелочному бахвальству и прочему юношескому задору, включая максимализм, человек находится в психо–эмоциональном состоянии лет на пятнадцать где–то. Вечно молодой.. Зы. А курчавый – вечно пьяный походу тоже где–то слегка завидую, кстати И кому Вы что хотите здесь доказать?
У пріоритеті – глобальне реформування галузі, а не погашення боргів ВАЖЛИВО! http://www.kvpu.org.ua/uk/news/6/3964-u ... nia-borhiv У пріоритеті – глобальне реформування галузі, а не погашення боргів Міністерство енергетики та навколишнього довкілля не вважає за потрібне виділити 1,6 мільярда гривень на погашення заборгованості із заробітної плати перед шахтарями.
Це можна збагнути з коментаря очільника профільного відомства Олексія Оржеля до підготовленого народним депутатом, головою Незалежної профспілки гірників України Михайлом Волинцем законопроєкту №2725, яким передбачається внесення змін до бюджету-2020, зокрема щодо закриття згаданого боргу.
Урядовець в офіційному листі до парламентських комітетів – з питань бюджету та з питань енергетики та житлово-комунальних послуг – повідомляє, що пріоритетом його відомства є не вирішення сьогоднішніх питань, а глобальне реформування галузі. Про це на своїй сторінці у «Фейсбуці» пише Михайло Волинець. І додає: «Точніше – знищення галузі. Офіційно - через світові тренди. Неофіційно - через неможливість відновити не те що експорт, а навіть підтримати чинні обсяги видобутку».
yanyura написав:Из первой пятерки самых прибыльных международных поездов "Укрзализныци" 3 на Москву, 1 на Санкт-Петербург и только 1 в западном направлении - “Одесса – Перемышль”.
Слід пам'ятати що з Росією відсутнє пряме авіасполучення, відповідно на залізницю лягає значно більше навантаження.
detroytred написав:Особенно выводы о начальнике с уровня начальника раздатчика портков))) Придерживайтесь сути.
Обовязок контролювати роздачу кальсон в мене був тільки на мирний час У випадку бойових дій - я командир розвід группи взводу спецрозвідки.... По суті 1 Коли людина протирала штани 25 років в армія.яка не воювала+ знаходилась не на бойовій . а на тиловій посаді - в неї сформувався алгоритм дій- чего ізволітє... - і нші в таких умовах до пенсії не дослужувались і йшли з армії. 2 Коли постійно чекати рішення від командира і бити самого себе по голові у випадку коли в цю обмежену голову прийде хоч якась ініціативна думка - то ясно що з часом формується стереотип Начальство за все відповідає... 3 В мене все по іншому Мій стереотип-скільки людина отримає - за стільки й відповідає... Тому Коли у нас сфера Державного керування отримує менше 1% від ВВП - значить і відповідає вона на 1% - і по барабану скільки там працює людей. Якщо 12 млн працівників отримують 1600 млрд грн(57% від ВВП) - значить вонпи на 57% і відповідають І так далі і тому подібне.
detroytred написав:* тому додатково Захід проінвестував автомобільну промисловість..* * тобто захід отримав нафту - а нічого не віддав свого.*
Собственно, это и есть Ералаш.
Для військового пенсіонера,який все свідоме життя жив на податки тих хто заробляв - щось муркати про економіку... Є автоскладальний завод... буси так би мовити , бо основний прибуток отримує той хто його збудував і постачає на нього інтелектуальну власність і комплектуючі...Те що туземці самі складають ,самі складене купують .а різницю між продажем і їм оплачено -відправляють за кордон - це проблеми туземців... При цьому - треба признати ,що туземці сидять на неповоротному активі енергоносії . тому в них завжди є гроші від продажу цих енергоносіїв...Так от прибуток який отримує автоскладальний завод ї є цим прибутком від продажу енергоносіїв-це і є різниця між заводом побудованим для випуску товарів внутрішнього споживання і який все одно купує за валюту ключові елементи з високою доданою вартістю( а валюту перед цим всі туземці заробляють від прожажу енергоносіїв) і заводом який повинен сам своєю роботою відбити свою вартість + дати прибуток.
ЛАД написав:Представьте себе, что тогда в 70-е не выкачали укр. газ. Сегодня той пиковой добычи в 68 млрд. кубов нам хватило бы на 3 года. А если учесть, что мы и сегодня добываем 20 млрд. из 30 потребляемых, то этих 68 млрд. хватило бы на 7лет спокойной жизни.
Людина ніби позиціонує себе інженером - а з статданними поводитись не вміє Ось картинка яку я вже приводив З неї чітко видно навіть пікових 68 млрд м3 -ми добували не один рік, а за 30 років видобутку коли ми видобували більше 30 млрд м2 - ми в середньому відправили на розвиток Союзу приблизно 600-700 млрд м3 більше ніж на той же час самі споживали.. Тепер нам в балансі не вистарчає 10-15 млрд м3 Поділіть 600-700 на 10-15 - і отримаєте відповідь хто на кого працював.
yanyura написав:Из первой пятерки самых прибыльных международных поездов "Укрзализныци" 3 на Москву, 1 на Санкт-Петербург и только 1 в западном направлении - “Одесса – Перемышль”.
Слід пам'ятати що з Росією відсутнє пряме авіасполучення, відповідно на залізницю лягає значно більше навантаження.
Слід пам'ятати, що після закриття прямого авіасполучення з Росією найбільш популярним напрямком став Мінськ, якого не було раніше навіть в ТОП20 напрямків.