Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
MASolomko написав:KVV, спробувати застосунок "Нової пошти". У гаманці може бути не більше 5 карток (раніше було 6). І ця картка не повинна бути додана в іншому гаманці.
Виявляється в гаманці було 6 карток ...видалив ще одну картку і через НП Ред додалася успішно.
mephala написав:ОфПреду Какой дыбил в банке придумал оповещение при каждом входе в мобайл про новое приложение??? Этот идиот не подумал что он засырает вайберовскую переписку с банком и что там потом хрен что найдешь? Когда уже уберут этот идиотизм? От навязчивой рекламы наоборот начинается отторжение
Доброго дня. Розсилка має інформаційну мету. Адже обслуговування старого додатку невдовзі буде припинено. Тому радимо встановити та поступово тестувати новий. Після реєстрації в Сенс, повідомлень не буде. Паралельно можна поки що користуватися обома додатками. В Sense SuperApp є багато корисних функцій — розширений список комунальних банерів, оплата з допомогою Драг'Н'Дроп, можливість отримати квитанції по операціям, наприклад.
mephala написав:ОфПреду Какой дыбил в банке придумал оповещение при каждом входе в мобайл про новое приложение??? Этот идиот не подумал что он засырает вайберовскую переписку с банком и что там потом хрен что найдешь? Когда уже уберут этот идиотизм? От навязчивой рекламы наоборот начинается отторжение Неужели этим спартанцам (которым мало руки повыдергивать за их хрень что они творят) не пришло в голову что они просто раздражают клиентов? Неужели так сложно было сделать галочку - ознакомлен больше не напоминать или напомнить через неделю, месяц, год?
навероное первый раз плюсую Ваше сообщение в этой ветке. этот спам в смс уже реально ДОСТАЛ! уже и в чат им писал ... всё без толку
mephala написав:ОфПреду Какой дыбил в банке придумал оповещение при каждом входе в мобайл про новое приложение??? Этот идиот не подумал что он засырает вайберовскую переписку с банком и что там потом хрен что найдешь? Когда уже уберут этот идиотизм? От навязчивой рекламы наоборот начинается отторжение
Доброго дня. Розсилка має інформаційну мету. Адже обслуговування старого додатку невдовзі буде припинено. Тому радимо встановити та поступово тестувати новий. Після реєстрації в Сенс, повідомлень не буде. Паралельно можна поки що користуватися обома додатками. В Sense SuperApp є багато корисних функцій — розширений список комунальних банерів, оплата з допомогою Драг'Н'Дроп, можливість отримати квитанції по операціям, наприклад.
Інформаційна мета - це повідомити клієнта декілька разів (максимум 5). Все що більше - це СПАМ. Порахуйте самі - якщо заходити в додаток декілька разів в день то це до сотні повідомлень за місяць у вайбері. На чорта таке творити??? До речі вийшов у чат - там запропонували відключити смс розсилку. Через одного ідіота який вигадав це повідомлення яке падає у вайбер взагалі відключити від ВСІЄЇ смс розсилки банку. Ваші спартанці там зовсім вже в дуба врізалися?
mephala написав:ОфПреду Какой дыбил в банке придумал оповещение при каждом входе в мобайл про новое приложение??? Этот идиот не подумал что он засырает вайберовскую переписку с банком и что там потом хрен что найдешь? Когда уже уберут этот идиотизм? От навязчивой рекламы наоборот начинается отторжение
Доброго дня. Розсилка має інформаційну мету. Адже обслуговування старого додатку невдовзі буде припинено. Тому радимо встановити та поступово тестувати новий. Після реєстрації в Сенс, повідомлень не буде. Паралельно можна поки що користуватися обома додатками. В Sense SuperApp є багато корисних функцій — розширений список комунальних банерів, оплата з допомогою Драг'Н'Дроп, можливість отримати квитанції по операціям, наприклад.
Інформаційна мета - це повідомити клієнта декілька разів (максимум 5). Все що більше - це СПАМ. Порахуйте самі - якщо заходити в додаток декілька разів в день то це до сотні повідомлень за місяць у вайбері. На чорта таке творити??? До речі вийшов у чат - там запропонували відключити смс розсилку. Через одного ідіота який вигадав це повідомлення яке падає у вайбер взагалі відключити від ВСІЄЇ смс розсилки банку. Ваші спартанці там зовсім вже в дуба врізалися?
Якщо відключення смс-розсилки не допоможе, напишіть мені в ПП.
Alfa_Bank написав:Якщо відключення смс-розсилки не допоможе, напишіть мені в ПП.
я не хочу відключати всю смс розсилку від банку. я хочу відключити лише це одне нав’язливе повідомлення. в чаті сказали що лише його одне відключити не можливо. тільки лише все зарубати. нагадує лікування в стилі - ви пальчик поранили? лікується відрубанням голови.
Alfa_Bank написав:Якщо відключення смс-розсилки не допоможе, напишіть мені в ПП.
я не хочу відключати всю смс розсилку від банку. я хочу відключити лише це одне нав’язливе повідомлення. в чаті сказали що лише його одне відключити не можливо. тільки лише все зарубати. нагадує лікування в стилі - ви пальчик поранили? лікується відрубанням голови.
mephala написав:Этот идиот не подумал что он засырает вайберовскую переписку с банком
Как вам удалось переключить канал сообщений на вайбер? Мне СМС шлют, которые ещё и удалять надо.
Доброго дня. Якщо номер, вказаний як контактний у банку, у вас є номером у Вайбер і ви раніше не відключали повідомлення у Вайбер, то пріоритетно повідомлення мають йти туди. Включити/відключити повідомлення від Альфа-Банку у Viber
Востаннє редагувалось Sense Bank в П'ят 12 лют, 2021 15:50, всього редагувалось 1 раз.
Alfa_Bank написав:Тому радимо встановити та поступово тестувати новий. Після реєстрації в Сенс
Так встановити і користуватись чи встановити та тестувати? Щось моя підсвідомість каже, шо встановити та користуватись додатком з назвою "Сенс" якось не комільфо. А ось встановити та тестувати- це інша річ за інші гроші.