Все про банківські послуги: відкриття поточних рахунків для фізосіб, СПД та юридичних осіб, розрахунково-касове обслуговування (РКО), клієнт-банк, інтернет-банкінг, комунальні платежі населення, отримання готівки та інші послуги.
Marica написав:Webracer з поточного рахунку? Наскільки мені відомо, депозитні кошти - без комісїї
Це вже ви далеко зайшли.Спочатку питання було про те, де жирніші ставки по вільних коштах (картка або рахунок, не важливо)... кожен банк має обмеження... Закінчуемо офтоп?!
Напомните пожалуйста, при получении денег в каких из банков-агентов ФГВ в доках на выплаченную сумму будет четко указано "источник происхождения средств", чтоб эту бамагу я мог бы и гетьманцевсконутым пред'явить, еслишо:
Кошти не зараховані на рахунок підприємства та не повернені на мій рахунок як відправнику. Вважаю, якщо фінансова установа - Банк не може знайти у себе ж, куди були списані кошти клієнта це неприйнятно. Прошу Національний банк України втрутитися у ситуацію та зобов'язати Банк вирішити питання, повернувши кошти на рахунок моєї картки, як ініціатору платежу в найкоротші терміни.
это был СЭП (платёж по реквизитам)? - тогда можно просить - чтобы НБУ в межах своїх повноважень перевірив чи взмозі банк виконувати своиї зобов'язання та у разі потреби просити розглянути питання про фгвфо)))
а если это карточный платёж - то смотреть если деньги в выписки списались, то подавать заяву на спорную транзакцию и ждать до 30...45 дней
а если деньги просто в блоке то успокоиться и ждать
а можно просто тупо ждать до 30 дней - обычно за это время всё само возвращается на карту
flysoulfly смотрите , есть ли в банке услуга срочних переводов. По Приватбанку - пришло переводом , НО можно надавить и придет бумажка на мило с реквизитами зачисления. По ПУМБУ - есть назначение. Ранее било назначение в Укрексиме (времен Дельти).
🍂 В похмуру осінь так хочеться тепла, затишку та приємних емоцій☕️ Тож ми вирішили поділитися з вами своєю турботою і зігріти новим промокодом для гарного настрою😊 З 07.09.22 по 21.09.22 даруємо +200 грн додатково до бонусу за «Депозит онлайн»📲 від банку Глобус!
LIUJZKJ (можна скопіювати)
◽ Вкажіть промокод LIUJZKJ у новій заявці для онлайн пропозиції від банку Глобус з 07.09.22 по 21.09.22 ◽ Відкрийте депозит онлайн через додаток GlobusPlus ◽ Оформіть підтвердження депозиту у нас на порталі в тому місяці, в якому він був відкритий (доки діє заявка) ◽ Отримайте бонус та +200 грн додатково протягом 32 днів
Кошти не зараховані на рахунок підприємства та не повернені на мій рахунок як відправнику. Вважаю, якщо фінансова установа - Банк не може знайти у себе ж, куди були списані кошти клієнта це неприйнятно. Прошу Національний банк України втрутитися у ситуацію та зобов'язати Банк вирішити питання, повернувши кошти на рахунок моєї картки, як ініціатору платежу в найкоротші терміни.
это был СЭП (платёж по реквизитам)? - тогда можно просить - чтобы НБУ в межах своїх повноважень перевірив чи взмозі банк виконувати своиї зобов'язання та у разі потреби просити розглянути питання про фгвфо)))
а если это карточный платёж - то смотреть если деньги в выписки списались, то подавать заяву на спорную транзакцию и ждать до 30...45 дней
а если деньги просто в блоке то успокоиться и ждать
а можно просто тупо ждать до 30 дней - обычно за это время всё само возвращается на карту
Спасибо за комментарий, но в первом посте было написано, что был уже и вопрос и был уже и ответ. А почему он (ответ) был таким и были еще такие прецеденты в конечном остатке и интересовало. Но судя по всему накопительного опыта или нет или им не поделились. Вопрос я решила, жаль что в одной лодке гребем но все в разные стороны.
Алексей77 написав:Господа, гривну сейчас под макс. процент или на конвертацию?
І то, і то. І можна ще третє - облігації уряду зараз є під 18% безподаткових, це до 23% банківських. Не відомо, що краще вигорить. З цими конвертаційними мутно все. Диверсифікація - наше все!
копейка написав:Спасибо за комментарий, но в первом посте было написано, что был уже и вопрос и был уже и ответ. А почему он (ответ) был таким и были еще такие прецеденты в конечном остатке и интересовало. Но судя по всему накопительного опыта или нет или им не поделились. Вопрос я решила, жаль что в одной лодке гребем но все в разные стороны.
Якщо відділ захисту споживачів НБУ не хоче братися за справу, то є кіберполіція. Туди можна заяву накатати. Але цього разу вже додати скаргу на бездіяльність відповідного відділу НБУ.