ПУМБ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 342343344345346 ... 678>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

ПУМБ 3.3 5 79
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
13%
10
2- Погане. Некомпетентне.
18%
14
3- Задовільне. Хотілося б краще.
16%
13
4- Добре. Як і повинно бути.
30%
24
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
18
Всього голосів : 79
Повідомлення Додано: Чет 29 гру, 2022 14:58

  vpchelko написав:Сегодня пытался пополнить ВсеКарту через отделение - думал сэкономить время, было 48тыс купюрами по 200грн.
Оказываеться на кассе для идентификации нужно еще иметь паспорт - то что у меня карта и я знаю от нее пин-код банку и его кассе недостаточно - как жеж тогда работает монобанк и пополнения его карт через терминалы IBox банка???

Это что из тех банков, которые еще и почту голубями посылают?

Еще маразм, на кассе клиенты какие-то клиенты попались, которые более 40 минут и более залипли, причем только 1 рабочая касса в отделении, факал я теперь ПУМБ с его отделениями - будет карта, тупо на всякий случай, но в отделения и тем более в кассу этой помойки более не ногой...

Профакал почти час времени с походом в конченый ПУМБ, быстрее бы пополнил карту монобанка через терминал...

Вітаємо!
Для поповнення картки в касі на суму яка перевищує 15 000 грн., необхідно мати при собі паспорт
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3355
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 220 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 29 гру, 2022 15:02

  novichok написав:Поповнення Сталевого на можливо на будь-яку суму?

Вітаємо!

Так, поповнення можливе на будь яку суму. Завтра останній день коли його можна оформити.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3355
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 220 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 29 гру, 2022 22:48

Re: ПУМБ

  PUMB написав:Для поповнення картки в касі на суму яка перевищує 15 000 грн., необхідно мати при собі паспорт


Это хотелки лично вашего банка - нормальные банки давно идентефицируют клиента по наличию карты или мобильному приложению.

Логики в ваших хотелках нет - таки когда вопрос в потратить деньги с карты - то уж карты - цвв кода и подтверждения с телефона вам достаточно, чтобы сказать что клиент потратил деньги.

Того-же самого для пополнения карты вам не достаточно?
vpchelko
Аватар користувача
 
Повідомлень: 945
З нами з: 05.07.17
Подякував: 19 раз.
Подякували: 51 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 30 гру, 2022 10:00

Re: ПУМБ

  Honestus написав:Навіщо

це тільки у Вас так
Goodman
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6707
З нами з: 23.11.14
Подякував: 769 раз.
Подякували: 578 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 30 гру, 2022 10:05

Re: ПУМБ

Honestus написав:Навіщо для відкриття депозиту "Сталевий" ідентифікуватися через "Дію" клієнтам, які вже мають доступ до мобільного додатку банку, картки банку та інші депозити, наприклад "Вільний", у банку?


Звідки зробили такий висновок?
Aps
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3879
З нами з: 24.06.15
Подякував: 81 раз.
Подякували: 433 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 30 гру, 2022 10:15

Honestus вітаємо! Для відкриття депозиту в додатку, проходити повторну ідентифікацію непотрібно. При відкритті у відділенні, потрібне засвідчення особи
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3355
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 220 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 30 гру, 2022 10:16

  vpchelko написав:Сегодня пытался пополнить ВсеКарту через отделение - думал сэкономить время, было 48тыс купюрами по 200грн.
Оказываеться на кассе для идентификации нужно еще иметь паспорт - то что у меня карта и я знаю от нее пин-код банку и его кассе недостаточно - как жеж тогда работает монобанк и пополнения его карт через терминалы IBox банка???

Это что из тех банков, которые еще и почту голубями посылают?

Еще маразм, на кассе клиенты какие-то клиенты попались, которые более 40 минут и более залипли, причем только 1 рабочая касса в отделении, факал я теперь ПУМБ с его отделениями - будет карта, тупо на всякий случай, но в отделения и тем более в кассу этой помойки более не ногой...

Профакал почти час времени с походом в конченый ПУМБ, быстрее бы пополнил карту монобанка через терминал...


Володимир, вітаємо!
Перш за все нам дуже шкода, що відвідування нашого відділення залишило у Вас такі негативні емоції. Адже наші колеги кожного дня роблять все, щоб всі наші відвідувачі та клієнти були задоволені нашим сервісом.
Ми провели внутрішнє розслідування випадку, що Ви описали, та дізналися наступне:

Під час звернення до відділення, наша колега уточнила у Вас всі необхідні деталі та дізнавшись, що Ви використовуєте Дію, провела консультацію щодо подальших дій. Після завантаження штрихкоду, для підтвердження операції, працівник каси запросив у Вас код-підтвердження, що має відображатися в Дії. Але екран Вашого телефону був пустим, код не підтягнувся. Ймовірно, Вам потрібно оновити Дію.
Оскільки код не відобразився, наша колега проінформувала Вас, що в системі вийшов час очікування і порекомендувала підійти до менеджерів.
Після Вашого звернення до менеджера, ним був підготовлений потрібний документ на внесення повної суми.
Але за цей час до каси відділення з’явились черга з наших відвідувачів. В цей час, дійсно, працювала одна каса, тому що друга була зачинена на обідню перерву, згідно з нашим графіком роботи.
Рекомендуємо оновити застосунок Дія та будемо раді бачити в наших відділеннях.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3355
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 220 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 30 гру, 2022 16:39

Re: ПУМБ

На горячей линии записали на получение денег на 30.12 сказали прийти после 15.00, придя в отделение в назначенное время оказалось что касса до 13.00. Спасибо ПУМБ за испорченный новый год!!!
Востаннє редагувалось msie600 в Суб 31 гру, 2022 03:13, всього редагувалось 1 раз.
msie600
 
Повідомлень: 80
З нами з: 16.10.13
Подякував: 6 раз.
Подякували: 5 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 30 гру, 2022 17:10

  PUMB написав:Ми провели внутрішнє розслідування випадку, що Ви описали, та дізналися наступне:

Це якесь новорічне диво :o
klug
 
Повідомлень: 8937
З нами з: 18.08.14
Подякував: 375 раз.
Подякували: 1260 раз.
 
Профіль
 
1
4
Повідомлення Додано: П'ят 30 гру, 2022 20:51

  PUMB написав:
  vpchelko написав:Сегодня пытался пополнить ВсеКарту через отделение - думал сэкономить время, было 48тыс купюрами по 200грн.
Оказываеться на кассе для идентификации нужно еще иметь паспорт - то что у меня карта и я знаю от нее пин-код банку и его кассе недостаточно - как жеж тогда работает монобанк и пополнения его карт через терминалы IBox банка???

Это что из тех банков, которые еще и почту голубями посылают?

Еще маразм, на кассе клиенты какие-то клиенты попались, которые более 40 минут и более залипли, причем только 1 рабочая касса в отделении, факал я теперь ПУМБ с его отделениями - будет карта, тупо на всякий случай, но в отделения и тем более в кассу этой помойки более не ногой...



Профакал почти час времени с походом в конченый ПУМБ, быстрее бы пополнил карту монобанка через терминал...


Володимир, вітаємо!
Перш за все нам дуже шкода, що відвідування нашого відділення залишило у Вас такі негативні емоції. Адже наші колеги кожного дня роблять все, щоб всі наші відвідувачі та клієнти були задоволені нашим сервісом.
Ми провели внутрішнє розслідування випадку, що Ви описали, та дізналися наступне:

Під час звернення до відділення, наша колега уточнила у Вас всі необхідні деталі та дізнавшись, що Ви використовуєте Дію, провела консультацію щодо подальших дій. Після завантаження штрихкоду, для підтвердження операції, працівник каси запросив у Вас код-підтвердження, що має відображатися в Дії. Але екран Вашого телефону був пустим, код не підтягнувся. Ймовірно, Вам потрібно оновити Дію.
Оскільки код не відобразився, наша колега проінформувала Вас, що в системі вийшов час очікування і порекомендувала підійти до менеджерів.
Після Вашого звернення до менеджера, ним був підготовлений потрібний документ на внесення повної суми.
Але за цей час до каси відділення з’явились черга з наших відвідувачів. В цей час, дійсно, працювала одна каса, тому що друга була зачинена на обідню перерву, згідно з нашим графіком роботи.
Рекомендуємо оновити застосунок Дія та будемо раді бачити в наших відділеннях.


Почему появилась очередь я написал уже - но ниже еще раз повторю!

Еще раз офрпед ПУБМ-а очередь в отделении появилась из-за 1го клиента - которого кассир обслуживал дольше 40 минут - а может и час - меня за$#ло ждать как долбиться кассир с одним и тем же клиентом!

ОДНОГО КЛИЕНТА!

Заведующий отделения не подумал открыть 2ую кассу в данном отделении!

Данное отношение к клиентам - неприемлемо. В таких сутациях - на себя делегирует обязанность другой сотрудник банка и разгружает очередь.
vpchelko
Аватар користувача
 
Повідомлень: 945
З нами з: 05.07.17
Подякував: 19 раз.
Подякували: 51 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 342343344345346 ... 678>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама