fler написав:Хто може, поясніть, пліз, які наслідки цього мали статися
Думаю мова йшла про висоту не більше 5 км. (А скоріше за все 100 ешелон (3050 метрів) або сусідній) Інакше той, хто це повідомив, мабуть би не повідомив. Крім різкого зниження температури (можливо навіть поява туману в кабіні пілотів і вантажній кабіні) та дискомфорту вухам, навряд чи там щось буде серйозне. тим більше, що в самій вантажній кабіні підтримують "висоту" десь 2-3 км, тобто перепад там з 2-3 км до 5 км, тобто не сильний). Якби на 11 км розгерметизація... Ммммм. Але у 26-го стеля 7.5км
Востаннє редагувалось Hotab в Пон 09 січ, 2023 16:38, всього редагувалось 1 раз.
fler написав:Хто може, поясніть, пліз, які наслідки цього мали статися
Думаю мова йшла про висоту не більше 5 км. (А скоріше за все 100 ешелон (3050 метрів) або сусідній) Інакше той, хто це повідомив, мабуть би не повідомив. Крім різкого зниження температури (можливо навіть поява туману в кабіні пілотів і вантажній кабіні) та дискомфорту вухам, навряд чи там щось буде серйозне. тим більше, що в самій вантажній кабіні підтримують "висоту" десь 2-3 км, тобто перепад там з 5 км до 2..3 км, тобто не сильний). Якби на 11 км розгерметизація... Ммммм. Але у 26-го стеля 7.5км
У Мико проблеми зі зв'язком, поганий інет (лайф гірше за водафон) та світло сьогодні за графіком. Тобто на Херсонщині підвищилася інтенсивність бойових дій. Нехай Господь допомагає нашим хлопцям.
Власть начнет тупо собирать с бизнеса деньги на военные расходы.
Как пишет «Bloomberg», российские власти планируют начать принудительный сбор денег с некоторых товаропроизводителей и государственных компаний, а также урезать расходы, не связанные с обороной, чтобы покрыть расходы на боевые действия в Украине.
«Предложения включают более высокие дивиденды от государственных компаний и «единовременную выплату» производителями удобрений и угля в соответствии с инструкциями, данными чиновникам премьер-министром Михаилом Мишустиным в середине декабря», — сообщает издание.
Эти усилия — часть «мобилизации доходов». Дивиденды, о которых идет речь, могут достигать 50 процентов.
Мишустин также требует выделить 175 миллиардов рублей (2,4 миллиарда долларов) на дополнительные расходы на принудительное переселение 100 тысяч человек из Херсона в Россию.
fler написав:Хто може, поясніть, пліз, які наслідки цього мали статися
Думаю мова йшла про висоту не більше 5 км. (А скоріше за все 100 ешелон (3050 метрів) або сусідній) Інакше той, хто це повідомив, мабуть би не повідомив. Крім різкого зниження температури (можливо навіть поява туману в кабіні пілотів і вантажній кабіні) та дискомфорту вухам, навряд чи там щось буде серйозне. тим більше, що в самій вантажній кабіні підтримують "висоту" десь 2-3 км, тобто перепад там з 2-3 км до 5 км, тобто не сильний). Якби на 11 км розгерметизація... Ммммм. Але у 26-го стеля 7.5км
АН-26 2006 (грудень) Одеса-Київ (летіли разом з Океаном Ельзи) в Одесі перед злетом побачив що колеса у літака "наварені", показав приятелю-а він каже навіщо нам колеса якщо є крила. Погода була в Одесі -1с (ожеледиця). Все обійшлось, але лайнер 35+ це вже музейний раритет
Сумніваюсь, що вони наварені. Там технологія виробництва така, що пневматик (шина) йде в кілька шарів "гума-корд-гума-корд". І на кожному типі літака (вертольота) є свої вимоги щодо ступеню зносу пневматика: скільки шарів корду може бути видно через пролисини. До третього корду, зазвичай. Далі заміна пневматика.
Візуально це може виглядати наче наварили додатковий шар.
Востаннє редагувалось Hotab в Пон 09 січ, 2023 17:19, всього редагувалось 2 разів.
edvardd написав:могу рассказать подробности создания ракеты (ну скорее БПЛА) с параметрами 700кг тротила * 1500км, только не открыто на странице, а например на почту, допустим vitaliian, он вроде не ватник, а он скажет тема реальная или нет, если ему поверите, там всё просто до безобразия...
Я навіть обіцяю не дуже критикувати
Я підписуюсь.... Перевірити на технологічність - можу... Обіцяю не чіплятись до деталей. Можу навіть оприлюднити тільки свій вердикт по формулі..