Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Amethyst написав:А Алка сьодня СЕПи нормальна зараховує чи філоніт. Шота з 12:00 чекаю зарахування а нічого немає. АБСка лягла і просить, чи шо?!
В мене нещодавно зайшов. Від юрособи. Зазвичай в такий час конкретно від них воно звичайно й заходить між 16 та 17ю). Тому не помітив будь яких труднощів чи незвичайностей з боку Сєні
Howl написав:mustbe, согласно прощение долга происходит после получения справки. Справка по умолчанию отправляется Укрпочтой. Если она фактически отправилась, то стоит уточнить по какому адресу была отправка и, скорее всего, должен быть трек-номер письма. Мой вывод. Пока справка не будет получена, то в кредитной истории чуда не произойдёт.
Мені здається що ставити отримання якоїсь довідки як обов'язкову умову для завершення угоди щонайменше не розумно. У позичальника є єдине і головне зобов'язання при прощенні - погасити 80% заборгованості. Інших зобов'язань у нього як би нема. І прив'язувати закриття кредитної угоди до отримання довідки це вже за гранню добра та зла. Справу можна бути не спроможним отримати за ряду причин у тому числі і не залежних від позичальника. Але факт її не отримання не має жодного впливу на заборгованість по кредиту. До того ж сам представник банку стверджує що роль цієї довідку суто інформативна - щоб позичальник мав під рукою паперове нагадування про точну суму спрощення, яку має використати при річному декларуванні у наступному році. Тобто сам банк фактично визнає що для закриття угоди по суті ніякого значення отримання довідки не має - ця довідка має для закриття боргу ту саму користь що і п'яте колесо для воза. Крім того один із стандартів МСБО прямо декларує що для обліку економічна суть має перевагу на формою. Суттю в цьому питанні є фактичне виконання позичальником своїх зобов'язань перед банком у оюсягах погоджених з банком, формою - вірніше мовити однією з форм оформлення цього процесу є сама по собі довідка. Керуючись цим стандартом банку цілком достатньо для відображення в обліку закриття боргу виключно тієї події яка відбулася по суті. Факт отримання чи не отримання довідки просто не повинен мати жодного впливу, як такий що не має жодного економічного значення у цьому питанні
Довідка є вимогою податкового кодексу щодо реалізації положення прощеного боргу. Без її вручення борг не вважається прощеним. Досвід акції 80/20 підказує, що не потрібно чекати гору. Хай Магомед сходить сам в Сенс Банк. Йому її роздрукують і вручать. Після цього цей кредит іде на комітет, де його списують в АБС (прощають по факту). Комітет з таких питань в різних банках засідає по різному. Не рідше раз в місяць. Після цього іде інфо на БКІ. Через це озвучують строки процедури - 2-2,5 міс. Порада: не чекайте листа, ідіть в банк прямо до самої адекватної кури на відділенні, а краще напряму до начальника. У них є досвід акції "80/20". Думаю, що механізм один і той же.
Надіслано від мого SM-G780G, використовуючи Tapatalk
Сьогодні щось виплата депозиту довго йде, зазвичай до 8:30 приходили % та через пару хвилин тіло, майже о 10 прийшли відсотки, а тіла ще немає Якось не дуже виходить, планував зранку переказати кошти, бо завжди було надійно до 9 виплата, разочарованіє
upd: вже прийшло
Востаннє редагувалось vovabelokon99 в П'ят 08 вер, 2023 10:26, всього редагувалось 1 раз.
vovabelokon99 написав:Сьогодні щось виплата депозиту довго йде, зазвичай до 8:30 приходили % та через пару хвилин тіло, майже о 10 прийшли відсотки, а тіла ще немає Якось не дуже виходить, планував зранку переказати кошти, бо завжди було надійно до 9 виплата, разочарованіє
Розумію, що не дуже приємно чекати на власні кошти😥 Справа в тому, що сьогодні спостерігається затримка в зарахуванні коштів з депозитів, про що стало відомо не так давно. Очікуємо, що проблему буде вирішено орієнтовно за годину - півтори.
korovas2 написав:Довідка є вимогою податкового кодексу щодо реалізації положення прощеного боргу. Без її вручення борг не вважається прощеним. Досвід акції 80/20 підказує, що не потрібно чекати гору. Хай Магомед сходить сам в Сенс Банк. Йому її роздрукують і вручать.
В сухом остатке, только факты: Клиент погасил свою часть в июне. Несколько раз после этого звонил в банк. Каждый раз ему отвечали: ждите, не волнуйтесь, всё будет хорошо. В сентябре другие банки начали блокировать и обнулять клиентские кредитки. Зайдя в приложуху УБКИ - клиент обнаружил, что имеет статус ДЕФОЛТ и просрочку как раз на ту сумму, которую должна простить алла. Вчера клиент связался в личку с местными злордами. Ни ответа, ни привета. Такая вот она, наша Алла
mustbe, я не видел рейтинг, когда отображается состояние по дефолта, но в рейтинге нет точной информации. Это надо смотреть кредитную историю (раз в год предоставляется бесплатно или при определенных обстоятельствах).
Howl написав:mustbe, я не видел рейтинг, когда отображается состояние по дефолта, но в рейтинге нет точной информации.
Могу скрин выложить, ну или поверьте на слово: под красно-зелёным спидометром - не 3-хзначное число, а строка "Дефолт". В деталях - наличие просрочки ровно на ту сумму, которую должна была простить алла.
Напоминаю, что клиент погасил свою часть в конце июня. Если посчитать 35 дней с 10.07 - это будет конец августа, а уже почти середина сентября на дворе. Горячка ничем помочь не может, ни про какую справку не ведает. Обещает разобраться и пропадает. То есть за 2.5 месяца с момента гашения не сделано ровным счётом ничего. Как вишенка на тортике - в мабе написано, что задолженность нужно погасить в конце октября, то есть фактически никакой просрочки нет.
Звёздно-лордная команда, разумеется, попытались перенести проблему из паблика в личку, чтобы не афишировать свой эпик-фейл. Всю необходимую персональную информацию они получили, но пока отвечают безграмотными отписками и несут ересь, которая годна только для оленей. И отвечают с большими перерывами. Им был задан конкретный вопрос: как клиент может ускорить решение проблемы ? Ответа нет.
Похоже, что в личке этот вопрос не решить, в личку они могут написать любой бред. Потому и педалирую этот кейс здесь, так как пострадавший клиент - небезразличный мне человек, уж звыняйте, коллеги