Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Sense Bank написав:Звісно ми хочемо зробити так, щоб одного дня, всім було зручно користуватися "банком у телефоні".
Скажите, а кто это так решил, что всем будет удобно пользоваться "банком у телефоні"?
як хто? якийсь черговий бородатий (ч)удак смузіст (чи смузістка? хто іх там знає), який вирішив що він знає краще, що потрібно, наприклад, вам чи мені. тут тільки незрозуміло, що примушує цього (ч)удака думати саме так.
пс. роблять "плавний перехід" до стану, коли клєнтів в банку не буде, залишаться тільки ті, кому "модно-молодьожно". от тільки тай самий черговий бородатий (ч)удак смузіст чомусь вперто не враховує той факт, що грошей в тих "модно-молодьожно" переважно немає, і заробити на них можна буде чуть більше ніж 0.
Sense Bank написав:Звісно ми хочемо зробити так, щоб одного дня, всім було зручно користуватися "банком у телефоні".
Скажите, а кто это так решил, что всем будет удобно пользоваться "банком у телефоні"?
В цілому це стратегія розвитку банку, що ми планували зробити зручний, багатофункціональний застосунок у телефоні. У разі вирішення питань є чат та відеочат. Можливість робити перекази, оплати, донейти. Так само і інвестувати. Тому саме ще за роки, коли мене тут не було у банку, був створений новий застосунок Sense SuperApp як аналог старому застосунку. Ми поки що не прибираємо та не відмовляємося від веб-версії.
При оновленні застосунку просить код з сис на номер телефону? Укр.роумінгу нема, боюсь втратити можливість ввійти в застосунок після оновлення. Вже втратив у Моно і деяких АЗС-них застосунках.
Hotab написав:При оновленні застосунку просить код з сис на номер телефону? Укр.роумінгу нема, боюсь втратити можливість ввійти в застосунок після оновлення. Вже втратив у Моно і деяких АЗС-них застосунках.
Hotab написав:При оновленні застосунку просить код з сис на номер телефону? Укр.роумінгу нема, боюсь втратити можливість ввійти в застосунок після оновлення. Вже втратив у Моно і деяких АЗС-них застосунках.
Вітаю! Після оновлення застосунку не потрібно вводити знову ваші дані та чекати підтвердження коду. Але є варіант це змінити ваш фінансовий номер на інший, якщо вам зручно буде так і ви перебуваєте за кордоном, наприклад. Смс надійде вже на новий номер. Але зміна відбувається протягом 4 годин. Більш детально у статті: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/ ... 8121380626
Або можна змінити канал отримання смс для входу на Вайбер або ж емейл. Для цього вам потрібно нам зателефонувати на Відеочат. Якщо це робити в застосунку, то друга кнопка праворуч, і обираєте Відеочат. Залишаю також посилання на статтю, як зателефонувати у застосунку: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/ ... 5882228114
maniachello написав:удивительно... банк всеми силами загоняет в приложение... не знал, что при перечислении через IBAN из ИБ сексбанк хочет аж 4% феерично...
Это вы про СЭП с Хамона в МАБе шоли? Хамон -- это ваащето кредитка, ну если шоо. С (квази-)кредитных у Алки всегда было за 4%. Эт тока у ССА сделали аХцЫю-исключение именно для Хамона (но не для Рэда). А вот с Пакетной -- СЭП виздее нашару. Ну только лимиты у Алки на СЭП каличные -- 200К/мес
maniachello написав:удивительно... банк всеми силами загоняет в приложение... не знал, что при перечислении через IBAN из ИБ сексбанк хочет аж 4% феерично...
Это вы про СЭП с Хамона шоли? Хамон -- это ваащето кредитка, ну если шоо. А вот с Пакетной -- СЭП виздее нашару. Ну только лимиты у Алки на СЭП каличные -- 200К/мес
Какая нафик Хамон кредитка? Если на кредитке нет КЛ, это не кредитка ни разу вообще!!! Пересылал деньги по IBAN в приложухе - всё бесплатно... Но тормознул, переслал по ИБ (не надо мне говорить про очень удобную приложуху, мне неудобно текст набирать на телефоне) - оказалось, в ИБ пересылка по IBAN платно