Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Вітаю, почитав тему, правильно розумію що карта економ + валютна карта прозапас найвигідніші для валютообміну? (СЕП,p2p на економ без комісу та зняття долару в касі без комісу)
У когось було таке? Додаток перестав пускати та потребує оновлення данних через дію, або у відділені. Після оновлення особистих даних у відділенні, він все одно потребує оновлення через дію. Видалення-переустанока додатку, звернення на гарячку та повторне звернення до відділення результату не дали. В дії не маю платкивових паспортів.
yarok96 написав:Вітаю, почитав тему, правильно розумію що карта економ + валютна карта прозапас найвигідніші для валютообміну? (СЕП,p2p на економ без комісу та зняття долару в касі без комісу)
Мені відкрили дві віртуалки Прозапас, коміса за вхід та обмін немає, але на вихід коміс є( з гривневої карти. Зняття валюти в касі без коміса.
yarok96 написав:Вітаю, почитав тему, правильно розумію що карта економ + валютна карта прозапас найвигідніші для валютообміну? (СЕП,p2p на економ без комісу та зняття долару в касі без комісу)
Найкращий варіант - дві віртуалки - самі можете відкрити в додатку. СЕП на гривневу - обмін валюти на валютну - зняття з валютної в касі. Витрат 0
greenozon що саме бентежить? формулювання? змінюють публічну оферту, якщо є сумніви чи не згодні там є припис
Детальну інформацію щодо вищезазначених змін Ви можете отримати на дошках оголошень, що розміщені в операційних залах АБ «УКРГАЗБАНК», на офіційному веб-сайті АБ «УКРГАЗБАНК» http://www.ukrgasbank.com (у розділі «Платіжні картки»), за телефонами Контакт-центру АБ «УКРГАЗБАНК» 0 800 309 000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України), (044) 494-46-50 або в операційному відділі будь-якого відділення АБ «УКРГАЗБАНК».
У разі незгоди із доведеними АБ «УКРГАЗБАНК» змінами до Тарифних планів, пропонуємо звернутись до найближчого відділення АБ «УКРГАЗБАНК».
greenozon а ви? дивне запитання, пробіжався повз, але у кожне формулювання звісно не вчитувався
ви всі публічні оферти та роздруківки договорів із банком читаєте? там купа сторінок дрібним шрифтом, але принцивих відмінностей від банку до банку немає
Розділ на сайті назвали - "Односторонні правочини та пропозиції". А сам документ називається пропозиція змін. Тобто типу повідомляють не про односторонній правочин, а про пропозицію - можете приймати (наприклад, якщо продовжуєте користуватись, вважається, що ви прийняли...), а можете ні і тоді у разі незгоди зверніться у відділення. З одностороннім, я так розумію, без варіантів, там згода/незгода не потрібна. А тут хитро закрутили, по суті міняють односторонньо, а оформлюють як щось двостороннє, з пропозицією і прийняттям її клієнтом, в самих Правилах отаке: 1.7.6. У разі неотримання Банком письмової незгоди Клієнта з умовами Пропозиції (незалежно від причин, в тому числі, поважних причин), неявки Клієнта (його представника) у відповідні строки для узгодження з Банком положень Пропозиції, з якими Клієнт не погоджувався, Сторони вважатимуть письмову незгоду Клієнта анульованою Клієнтом та такою, що не має юридичної сили і не повинна розглядатись Банком, а запропоновану Пропозицію такою, що набуває чинності з вказаної в Пропозиції дати та є обов’язковою для виконання Сторонами. Зміна умов Договору у порядку, передбаченому цим розділом вважатиметься Сторонами такою, що здійснена за згодою Сторін. Тобто не прийшов клієнт на розборки і не позакривав рахунки - значить погодився з "пропозицією", і це вже двосторонній правочин, нє-нє, мы такі речі односторонньо не робимо...