Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Вітаю, почитав тему, правильно розумію що карта економ + валютна карта прозапас найвигідніші для валютообміну? (СЕП,p2p на економ без комісу та зняття долару в касі без комісу)
У когось було таке? Додаток перестав пускати та потребує оновлення данних через дію, або у відділені. Після оновлення особистих даних у відділенні, він все одно потребує оновлення через дію. Видалення-переустанока додатку, звернення на гарячку та повторне звернення до відділення результату не дали. В дії не маю платкивових паспортів.
yarok96 написав:Вітаю, почитав тему, правильно розумію що карта економ + валютна карта прозапас найвигідніші для валютообміну? (СЕП,p2p на економ без комісу та зняття долару в касі без комісу)
Мені відкрили дві віртуалки Прозапас, коміса за вхід та обмін немає, але на вихід коміс є( з гривневої карти. Зняття валюти в касі без коміса.
yarok96 написав:Вітаю, почитав тему, правильно розумію що карта економ + валютна карта прозапас найвигідніші для валютообміну? (СЕП,p2p на економ без комісу та зняття долару в касі без комісу)
Найкращий варіант - дві віртуалки - самі можете відкрити в додатку. СЕП на гривневу - обмін валюти на валютну - зняття з валютної в касі. Витрат 0
greenozon що саме бентежить? формулювання? змінюють публічну оферту, якщо є сумніви чи не згодні там є припис
Детальну інформацію щодо вищезазначених змін Ви можете отримати на дошках оголошень, що розміщені в операційних залах АБ «УКРГАЗБАНК», на офіційному веб-сайті АБ «УКРГАЗБАНК» (у розділі «Платіжні картки»), за телефонами Контакт-центру АБ «УКРГАЗБАНК» 0 800 309 000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України), (044) 494-46-50 або в операційному відділі будь-якого відділення АБ «УКРГАЗБАНК».
У разі незгоди із доведеними АБ «УКРГАЗБАНК» змінами до Тарифних планів, пропонуємо звернутись до найближчого відділення АБ «УКРГАЗБАНК».
greenozon а ви? дивне запитання, пробіжався повз, але у кожне формулювання звісно не вчитувався
ви всі публічні оферти та роздруківки договорів із банком читаєте? там купа сторінок дрібним шрифтом, але принцивих відмінностей від банку до банку немає
greenozon написав:хтось вже розбирався з одностороннім правочином від банку?
Розділ на сайті назвали - "Односторонні правочини та пропозиції". А сам документ називається пропозиція змін. Тобто типу повідомляють не про односторонній правочин, а про пропозицію - можете приймати (наприклад, якщо продовжуєте користуватись, вважається, що ви прийняли...), а можете ні і тоді у разі незгоди зверніться у відділення. З одностороннім, я так розумію, без варіантів, там згода/незгода не потрібна. А тут хитро закрутили, по суті міняють односторонньо, а оформлюють як щось двостороннє, з пропозицією і прийняттям її клієнтом, в самих Правилах отаке: 1.7.6. У разі неотримання Банком письмової незгоди Клієнта з умовами Пропозиції (незалежно від причин, в тому числі, поважних причин), неявки Клієнта (його представника) у відповідні строки для узгодження з Банком положень Пропозиції, з якими Клієнт не погоджувався, Сторони вважатимуть письмову незгоду Клієнта анульованою Клієнтом та такою, що не має юридичної сили і не повинна розглядатись Банком, а запропоновану Пропозицію такою, що набуває чинності з вказаної в Пропозиції дати та є обов’язковою для виконання Сторонами. Зміна умов Договору у порядку, передбаченому цим розділом вважатиметься Сторонами такою, що здійснена за згодою Сторін. Тобто не прийшов клієнт на розборки і не позакривав рахунки - значить погодився з "пропозицією", і це вже двосторонній правочин, нє-нє, мы такі речі односторонньо не робимо...