Еміграція, заробітчанство

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
  #<1 ... 15361537153815391540 ... 2890>
Повідомлення Додано: Нед 19 лис, 2023 18:30

  flyman написав:Кожний 12 американець мільйонер
навіть звичайний шкільний вчитель може відносно не складно стати їм
кожного дня плюс більше тисячі мільонерів в США
скільки в Україні таких стає?
скільки українців після 50и може поїхати жити на Філіпіни (з юною філіпінкою)?


Почти все собственники домов в НЙ - миллионеры или мультимиллионеры.
А частных домов в НЙ очень много за пределами Манхеттена.
Квартиры не намного дешевле, а в том-же Манхеттене и дороже миллиона.
В Силиконовой Долине, вокруг Сиэтла, где расположены техногиганты, дающие высокооплачиваемые работы, любой сарай начала прошлого века стоит под миллион.
В целом, миллион - не какая-то сказочная сумма, при доходах в 100+к на каждого работающего в семье, вторую зп супруга можно сундучить и за 10 лет иметь миллион.
rjkz
Аватар користувача
 
Повідомлень: 17634
З нами з: 31.01.12
Подякував: 8649 раз.
Подякували: 5447 раз.
 
Профіль
 
9
5
7
Повідомлення Додано: Нед 19 лис, 2023 18:33

Re: Еміграція, заробітчанство

  akurt написав:От халепа вийшла: я передав чергове пророцтво від пана Denik п’яти провідним авіакомпаніям світу і якось не подумав про airBaltic.
Вони щойно підписали контракти на закупівлю десятків нових літаків A220-300…

В Lehman Brothers теж до останнього моменту сиділи рівно. І в провідних світових лізингових компаніях ніхто не поніс відповідальності, за те що орки вкрали в них понад 500 літаків на десятки мільярдів доларів. Здається навіть не присів ніхто)

Справа в тому, що світовий ринок нафти без оркостанської нафти не балансується від слова зовсім.
І щось в світових авіаційних галерах можуть нерозуміти, що сидить такий Denik із побратимами та відповідає та забезпечує могилізацію або інвалідизацію до 1000 потенційних працівників компаній - постачальників палива з оркостану. І ще мільйони потенційних працівників нафтової промисловості оркостану сидять по оборонних підприємствах, а не зайняті виробництвом машин для нафтової промисловості оркостану. І сидітимемо ми ще довго, бо питання нашого виживання та збереження нашого майна - це ліквідація нафтової промисловості оркостану або взяття її під свій контроль. І думка, наприклад, індійських авіаційних галер нас не цікавить від слова зовсім, бо вони купляють в оркостані паливо.
Denik
 
Повідомлень: 3378
З нами з: 23.02.09
Подякував: 694 раз.
Подякували: 1172 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Нед 19 лис, 2023 18:36

Re: Еміграція, заробітчанство

  rjkz написав:Почти все собственники домов в НЙ - миллионеры или мультимиллионеры.
А частных домов в НЙ очень много за пределами Манхеттена.
Квартиры не намного дешевле, а в том-же Манхеттене и дороже миллиона.
В Силиконовой Долине, вокруг Сиэтла, где расположены техногиганты, дающие высокооплачиваемые работы, любой сарай начала прошлого века стоит под миллион.
В целом, миллион - не какая-то сказочная сумма, при доходах в 100+к на каждого работающего в семье, вторую зп супруга можно сундучить и за 10 лет иметь миллион.

Первинне житло на перший автомобіль в США в статок не рахуються.
Denik
 
Повідомлень: 3378
З нами з: 23.02.09
Подякував: 694 раз.
Подякували: 1172 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Нед 19 лис, 2023 18:37

Re: Еміграція, заробітчанство

  Gastarbaiter написав:І як, по-вашому, буде подорожувати людство через 20 років? На диріжаблях з приводом від педалей?

На швидкісних залізницях.
Denik
 
Повідомлень: 3378
З нами з: 23.02.09
Подякував: 694 раз.
Подякували: 1172 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Нед 19 лис, 2023 18:44

  Denik написав:
  Gastarbaiter написав:І як, по-вашому, буде подорожувати людство через 20 років? На диріжаблях з приводом від педалей?

На швидкісних залізницях.

Через океан теж?
Ту он єдину нормальну систему звичайних залізниць у ЄС не можуть створити. Пробували колись знайти квитки на потяг з Ґельсінки до Барселони? А ще треба дійти до єдиного формату та технології, побудувати усе це. Може, років за 50 щось подібне і з'явиться.
Gastarbaiter
 
Повідомлень: 3735
З нами з: 26.02.18
Подякував: 701 раз.
Подякували: 615 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 19 лис, 2023 18:47

  rjkz написав:...
В Силиконовой Долине, вокруг Сиэтла, где расположены техногиганты, дающие высокооплачиваемые работы, любой сарай начала прошлого века стоит под миллион.
В целом, миллион - не какая-то сказочная сумма, при доходах в 100+к на каждого работающего в семье, вторую зп супруга можно сундучить и за 10 лет иметь миллион.

Ви там хоча б ставте чи, бо з вашого тексту виникає враження, що Сіетл в Кремнієвій долині :D

Напевне складніше наскирдувати, бо відрахування в пенсійний фонд та страхування треба за кожного робити. Та й недавно писали, що медіанна зп в США значна нижча - ви не заперечували. Який відсоток людей на сім'ю має 200 куо та більше?
Shaman
Аватар користувача
 
Повідомлень: 9098
З нами з: 29.09.19
Подякував: 769 раз.
Подякували: 1628 раз.
 
Профіль
 
1
3
5
Повідомлення Додано: Нед 19 лис, 2023 18:52

Re: Еміграція, заробітчанство

  akurt написав:От халепа вийшла: я передав чергове пророцтво від пана Denik п’яти провідним авіакомпаніям світу і якось не подумав про airBaltic.
Вони щойно підписали контракти на закупівлю десятків нових літаків A220-300…

Може так статися, що провідними авіакомпаніями керують люди з такою саме гуманітарною освітою як в пана akurt, які не розуміють що армія не сильно відрізняється від нафтовидобувних компаній.
Власне спільного:
- і там і там потрібні чоловіки призовного віку, які можуть працювати на всяких болотах вахтовим методом за зарплату більшу за середню в кілька разів.
- і там і там потрібні вертольоти та літаки, щоб возити цих чоловіків і їх майно.
- і там і там потрібні автомобілі підвищеної прохідності для перевезення цих чоловіків та їх мана.
- і там і там використовуються окремі аеропорти для перевезення цих чоловіків та їх майна.
- і там і там цих чоловіків, які працюють вахтовим методом треба всебічно забезпечити.
- і там і там потрібні купа потужних дизельних та газотурбінних двигунів для того, щоб щось переміщати. Відмінність лише в тому, що військовим треба багато одноразових невеликих газотурбінних двигунів для ракет, а для перекачування нафти треба потужні двигуни для електростанцій.
- і тим і тим чоловікам треба платити пільгові пенсії.
А відмінності лише в тому що одних треба забезпечувати переважно трубами та буровими станками, а інших снарядами, саушками, БМП та танками. Але заводи, що їх роблять дуже часто одні й ті самі або перетинаються.

Тобто для оркостану участь у тривалому конфлікті високої інтенсивності із мобілізацією людей та оборонної промисловості просто призведе до занепаду нафтовидобувної промисловості. Бо нафтове обладнання через санкції не купити. І нафтова ресурсна база оркостану з роками кращою не стає. А під час війни може ще щось кудись і прилетіти...
Denik
 
Повідомлень: 3378
З нами з: 23.02.09
Подякував: 694 раз.
Подякували: 1172 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Нед 19 лис, 2023 18:55

Re: Еміграція, заробітчанство

  Gastarbaiter написав:Через океан теж?
Ту он єдину нормальну систему звичайних залізниць у ЄС не можуть створити. Пробували колись знайти квитки на потяг з Ґельсінки до Барселони? А ще треба дійти до єдиного формату та технології, побудувати усе це. Може, років за 50 щось подібне і з'явиться.

В СРСР, США та Китаї збудували. І в Європі збудують, якщо гроші з авіасектору перейдуть залізницям. Але починати в ЄС треба з орбана, який триндить за гроші від орківської нафти.

Потім - починати треба із податків.
Залізниця купує енергію - платить все і ПДВ і за енергію, і податок на викиди С02 при виробництві електроенергії.
Авіакомпанію купує керосин без податків - нема збору за викиди СО2, нема ПДВ для міжнародних рейсів та акцизів. Ніхто не рахує витрати на безпеку та утримання біженців, яку спричинили закупівлі палива в оркостані та ірані.

Закупівля літака - якийсь лізинг, без ПДВ, бо літак зареєстрований десь на Бермудах, або якісь Панамі. Закупівля локомотиву, вагону або рейок - потрапляє під ПДВ та податки.

Так що якщо просто вирівняти податки в Європі залізницям та авіасектору - то весь авіаційний лоукост швидко скінчиться.
Denik
 
Повідомлень: 3378
З нами з: 23.02.09
Подякував: 694 раз.
Подякували: 1172 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Нед 19 лис, 2023 19:28

  Denik написав:Може так статися, що провідними авіакомпаніями керують люди з такою саме гуманітарною освітою як в пана akurt, які не розуміють що армія не сильно відрізняється від нафтовидобувних компаній.

Неймоваірно чудова неділя - просто казка.
Такий калейдоскоп цікавої/оригінальної бздури/гадання/пророцтв не почуєш/не прочитаєш ніде: "...Може так статися... (майбутній час) авіакомпаніями керують люди (теперішній час)..." Клас!
Аплодисменти пророку!
Для довідки: пан akurt - чистий "технарь", кваліфікація за дипломом "інженер-механік".
Після закінчення університету був розподілений на роботу за вказаною кваліфікацією до Одеси на посаду "майстер цеху".

P.S. Занесу в записник: "...армія не сильно відрізняється від нафтовидобувних компаній."
Реально круто!
akurt
Аватар користувача
 
Повідомлень: 11103
З нами з: 12.02.09
Подякував: 3998 раз.
Подякували: 1439 раз.
 
Профіль
 
4
Повідомлення Додано: Нед 19 лис, 2023 19:37

  rjkz написав:Государственная цена на волгу, если мне не изменяет память, была в районе 10 крублей, жигули около 8 тысяч. около 5 тысяч москвич и около 3 тысяч запоры.
Но их не было в свободной продаже.


За 70-ті не скажу, не цікавився тоді, але в кінці совка (1985-89) ціни знаю: Запорожець знайомий купив за 5000+, Москвич 1500 мій дід та колега батька купляли за 7800, Жигулі від приблизно 8000 до 10000, найдорожчою була на той час Нива-9900(купляв далекий родич), Волги були чи то 12 чи 15000-не актуально тоді була модель майже для всіх.
До речі, в той час Запор та Москвич можна було майже вільно купити у москві через непрестижність та не високу якість цих авто.
"Майже новий" Жигуль "з рук" коштував 10-15000 а Волга 30000 і більше.
drevlyanin
 
Повідомлень: 1696
З нами з: 01.04.20
Подякував: 514 раз.
Подякували: 519 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 15361537153815391540 ... 2890>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Faceless, Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама