|
Еміграція, заробітчанство |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Додано: Нед 19 лис, 2023 18:30
flyman написав:Кожний 12 американець мільйонер навіть звичайний шкільний вчитель може відносно не складно стати їм кожного дня плюс більше тисячі мільонерів в США скільки в Україні таких стає? скільки українців після 50и може поїхати жити на Філіпіни (з юною філіпінкою)?
Почти все собственники домов в НЙ - миллионеры или мультимиллионеры. А частных домов в НЙ очень много за пределами Манхеттена. Квартиры не намного дешевле, а в том-же Манхеттене и дороже миллиона. В Силиконовой Долине, вокруг Сиэтла, где расположены техногиганты, дающие высокооплачиваемые работы, любой сарай начала прошлого века стоит под миллион. В целом, миллион - не какая-то сказочная сумма, при доходах в 100+к на каждого работающего в семье, вторую зп супруга можно сундучить и за 10 лет иметь миллион.
-
rjkz
-
-
- Повідомлень: 17634
- З нами з: 31.01.12
- Подякував: 8649 раз.
- Подякували: 5447 раз.
-
-
Профіль
-
-
9
5
7
Додано: Нед 19 лис, 2023 18:33
akurt написав:От халепа вийшла: я передав чергове пророцтво від пана Denik п’яти провідним авіакомпаніям світу і якось не подумав про airBaltic. Вони щойно підписали контракти на закупівлю десятків нових літаків A220-300…
В Lehman Brothers теж до останнього моменту сиділи рівно. І в провідних світових лізингових компаніях ніхто не поніс відповідальності, за те що орки вкрали в них понад 500 літаків на десятки мільярдів доларів. Здається навіть не присів ніхто) Справа в тому, що світовий ринок нафти без оркостанської нафти не балансується від слова зовсім. І щось в світових авіаційних галерах можуть нерозуміти, що сидить такий Denik із побратимами та відповідає та забезпечує могилізацію або інвалідизацію до 1000 потенційних працівників компаній - постачальників палива з оркостану. І ще мільйони потенційних працівників нафтової промисловості оркостану сидять по оборонних підприємствах, а не зайняті виробництвом машин для нафтової промисловості оркостану. І сидітимемо ми ще довго, бо питання нашого виживання та збереження нашого майна - це ліквідація нафтової промисловості оркостану або взяття її під свій контроль. І думка, наприклад, індійських авіаційних галер нас не цікавить від слова зовсім, бо вони купляють в оркостані паливо.
-
Denik
-
-
- Повідомлень: 3378
- З нами з: 23.02.09
- Подякував: 694 раз.
- Подякували: 1172 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Нед 19 лис, 2023 18:36
rjkz написав:Почти все собственники домов в НЙ - миллионеры или мультимиллионеры. А частных домов в НЙ очень много за пределами Манхеттена. Квартиры не намного дешевле, а в том-же Манхеттене и дороже миллиона. В Силиконовой Долине, вокруг Сиэтла, где расположены техногиганты, дающие высокооплачиваемые работы, любой сарай начала прошлого века стоит под миллион. В целом, миллион - не какая-то сказочная сумма, при доходах в 100+к на каждого работающего в семье, вторую зп супруга можно сундучить и за 10 лет иметь миллион.
Первинне житло на перший автомобіль в США в статок не рахуються.
-
Denik
-
-
- Повідомлень: 3378
- З нами з: 23.02.09
- Подякував: 694 раз.
- Подякували: 1172 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Нед 19 лис, 2023 18:37
Gastarbaiter написав:І як, по-вашому, буде подорожувати людство через 20 років? На диріжаблях з приводом від педалей?
На швидкісних залізницях.
-
Denik
-
-
- Повідомлень: 3378
- З нами з: 23.02.09
- Подякував: 694 раз.
- Подякували: 1172 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Нед 19 лис, 2023 18:44
Denik написав: Gastarbaiter написав:І як, по-вашому, буде подорожувати людство через 20 років? На диріжаблях з приводом від педалей?
На швидкісних залізницях.
Через океан теж? Ту он єдину нормальну систему звичайних залізниць у ЄС не можуть створити. Пробували колись знайти квитки на потяг з Ґельсінки до Барселони? А ще треба дійти до єдиного формату та технології, побудувати усе це. Може, років за 50 щось подібне і з'явиться.
-
Gastarbaiter
-
-
- Повідомлень: 3735
- З нами з: 26.02.18
- Подякував: 701 раз.
- Подякували: 615 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 19 лис, 2023 18:47
rjkz написав:... В Силиконовой Долине, вокруг Сиэтла, где расположены техногиганты, дающие высокооплачиваемые работы, любой сарай начала прошлого века стоит под миллион. В целом, миллион - не какая-то сказочная сумма, при доходах в 100+к на каждого работающего в семье, вторую зп супруга можно сундучить и за 10 лет иметь миллион.
Ви там хоча б ставте чи, бо з вашого тексту виникає враження, що Сіетл в Кремнієвій долині Напевне складніше наскирдувати, бо відрахування в пенсійний фонд та страхування треба за кожного робити. Та й недавно писали, що медіанна зп в США значна нижча - ви не заперечували. Який відсоток людей на сім'ю має 200 куо та більше?
-
Shaman
-
-
- Повідомлень: 9098
- З нами з: 29.09.19
- Подякував: 769 раз.
- Подякували: 1628 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
5
Додано: Нед 19 лис, 2023 18:52
akurt написав:От халепа вийшла: я передав чергове пророцтво від пана Denik п’яти провідним авіакомпаніям світу і якось не подумав про airBaltic. Вони щойно підписали контракти на закупівлю десятків нових літаків A220-300…
Може так статися, що провідними авіакомпаніями керують люди з такою саме гуманітарною освітою як в пана akurt, які не розуміють що армія не сильно відрізняється від нафтовидобувних компаній. Власне спільного: - і там і там потрібні чоловіки призовного віку, які можуть працювати на всяких болотах вахтовим методом за зарплату більшу за середню в кілька разів. - і там і там потрібні вертольоти та літаки, щоб возити цих чоловіків і їх майно. - і там і там потрібні автомобілі підвищеної прохідності для перевезення цих чоловіків та їх мана. - і там і там використовуються окремі аеропорти для перевезення цих чоловіків та їх майна. - і там і там цих чоловіків, які працюють вахтовим методом треба всебічно забезпечити. - і там і там потрібні купа потужних дизельних та газотурбінних двигунів для того, щоб щось переміщати. Відмінність лише в тому, що військовим треба багато одноразових невеликих газотурбінних двигунів для ракет, а для перекачування нафти треба потужні двигуни для електростанцій. - і тим і тим чоловікам треба платити пільгові пенсії. А відмінності лише в тому що одних треба забезпечувати переважно трубами та буровими станками, а інших снарядами, саушками, БМП та танками. Але заводи, що їх роблять дуже часто одні й ті самі або перетинаються. Тобто для оркостану участь у тривалому конфлікті високої інтенсивності із мобілізацією людей та оборонної промисловості просто призведе до занепаду нафтовидобувної промисловості. Бо нафтове обладнання через санкції не купити. І нафтова ресурсна база оркостану з роками кращою не стає. А під час війни може ще щось кудись і прилетіти...
-
Denik
-
-
- Повідомлень: 3378
- З нами з: 23.02.09
- Подякував: 694 раз.
- Подякували: 1172 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Нед 19 лис, 2023 18:55
Gastarbaiter написав:Через океан теж? Ту он єдину нормальну систему звичайних залізниць у ЄС не можуть створити. Пробували колись знайти квитки на потяг з Ґельсінки до Барселони? А ще треба дійти до єдиного формату та технології, побудувати усе це. Може, років за 50 щось подібне і з'явиться.
В СРСР, США та Китаї збудували. І в Європі збудують, якщо гроші з авіасектору перейдуть залізницям. Але починати в ЄС треба з орбана, який триндить за гроші від орківської нафти. Потім - починати треба із податків. Залізниця купує енергію - платить все і ПДВ і за енергію, і податок на викиди С02 при виробництві електроенергії. Авіакомпанію купує керосин без податків - нема збору за викиди СО2, нема ПДВ для міжнародних рейсів та акцизів. Ніхто не рахує витрати на безпеку та утримання біженців, яку спричинили закупівлі палива в оркостані та ірані. Закупівля літака - якийсь лізинг, без ПДВ, бо літак зареєстрований десь на Бермудах, або якісь Панамі. Закупівля локомотиву, вагону або рейок - потрапляє під ПДВ та податки. Так що якщо просто вирівняти податки в Європі залізницям та авіасектору - то весь авіаційний лоукост швидко скінчиться.
-
Denik
-
-
- Повідомлень: 3378
- З нами з: 23.02.09
- Подякував: 694 раз.
- Подякували: 1172 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Нед 19 лис, 2023 19:28
Denik написав:Може так статися, що провідними авіакомпаніями керують люди з такою саме гуманітарною освітою як в пана akurt, які не розуміють що армія не сильно відрізняється від нафтовидобувних компаній.
Неймоваірно чудова неділя - просто казка. Такий калейдоскоп цікавої/оригінальної бздури/гадання/пророцтв не почуєш/не прочитаєш ніде: " ...Може так статися... (майбутній час) авіакомпаніями керують люди (теперішній час)..." Клас! Аплодисменти пророку! Для довідки: пан akurt - чистий "технарь", кваліфікація за дипломом " інженер-механік". Після закінчення університету був розподілений на роботу за вказаною кваліфікацією до Одеси на посаду " майстер цеху". P.S. Занесу в записник: "... армія не сильно відрізняється від нафтовидобувних компаній." Реально круто!
-
akurt
-
-
- Повідомлень: 11103
- З нами з: 12.02.09
- Подякував: 3998 раз.
- Подякували: 1439 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
Додано: Нед 19 лис, 2023 19:37
rjkz написав:Государственная цена на волгу, если мне не изменяет память, была в районе 10 крублей, жигули около 8 тысяч. около 5 тысяч москвич и около 3 тысяч запоры. Но их не было в свободной продаже.
За 70-ті не скажу, не цікавився тоді, але в кінці совка (1985-89) ціни знаю: Запорожець знайомий купив за 5000+, Москвич 1500 мій дід та колега батька купляли за 7800, Жигулі від приблизно 8000 до 10000, найдорожчою була на той час Нива-9900(купляв далекий родич), Волги були чи то 12 чи 15000-не актуально тоді була модель майже для всіх. До речі, в той час Запор та Москвич можна було майже вільно купити у москві через непрестижність та не високу якість цих авто. "Майже новий" Жигуль "з рук" коштував 10-15000 а Волга 30000 і більше.
-
drevlyanin
-
-
- Повідомлень: 1696
- З нами з: 01.04.20
- Подякував: 514 раз.
- Подякували: 519 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|