M-Audio написав:Я вже пояснював тут, повторю. Вся справа у розподілі відповідальності. Повістка буде вважатись врученою, навіть якщо її не вдалося вручити
С ответственностью теперь все несколько сложнее: у ухылянтов появилась обязанность за своим адресом следить - т.е. "САМ не сообщил правильный адрес - ССЗБ". И "новые" повестки/штрафы оспорить уже не получится...
Власне, я саме це й написав, тільки іншими словами.
Примат написав:тоді тим більше немає різниці, навіщо писати про 16 число, якщо воно НІ НА ЩО не впливає, як 16 число пов'язане з повістками, воно не впливає на цей процес, прийшов ти чи ні, результат такий самий
Як це не впливає, коли саме після цього числа будь-який воєнком отримує право вважати наявні данні дійсними? Відповідно, повістка, направлена до 16 числа на недійсну адресу, може бути оскаржена, а от після -- адреса вже законно вважається дійсною, і повістка буде вважатись врученою. Це не суттєва різниця, на вашу думку?
ЛАД написав:КС тут ничего не решит - это явная ошибка в Конституции. Сильно сомневаюсь, что КС имеет право исправлять такие ошибки.
А можна конкретніше. Яка така "явная ошибка в Конституции"?
Ошибка в том, что о парламенте написали - в случае войны выборы не проводятся, ВР продолжает работать, а о Президенте в такой ситуации ничего не сказали. Вроде, коллизия - срок 5 лет, но выборы запрещены.
Xenon написав:куди будуть бігти ухилянти з Европи коли там місцеве ТЦК почне відловлювати в місцеву армію? ))
«В среднесрочной перспективе планируется принять постановление, которое позволит призывать молодых людей в армию даже против их воли, — пояснил министр обороны Германии Писториус. В качестве «первого шага» всем молодым мужчинам и молодым женщинам через год следует разослать проверочную анкету».
M-Audio написав:Як це не впливає, коли саме після цього числа будь-який воєнком отримує право вважати наявні данні дійсними? Відповідно, повістка, направлена до 16 числа на недійсну адресу, може бути оскаржена, а от після -- адреса вже законно вважається дійсною, і повістка буде вважатись врученою. Це не суттєва різниця, на вашу думку?
в мене складається враження що тцк взагалі займається лише людьми яких бачить вживу. тобто або заманити до себе або запакувати в буса. На роботу з базою даних чи з відправленням повісток просто немає людей Ще й десятки якщо не сотні тисяч СЗЧ, тих хто проігнорував повістку на відправку, тих хто втік по дорозі з ВЛК на полігон, тих в кого закінчилась відстрочка
M-Audio написав:Я вже пояснював тут, повторю. Вся справа у розподілі відповідальності. Повістка буде вважатись врученою, навіть якщо її не вдалося вручити
С ответственностью теперь все несколько сложнее: у ухылянтов появилась обязанность за своим адресом следить - т.е. "САМ не сообщил правильный адрес - ССЗБ". И "новые" повестки/штрафы оспорить уже не получится...
Власне, я саме це й написав, тільки іншими словами.
Примат написав:тоді тим більше немає різниці, навіщо писати про 16 число, якщо воно НІ НА ЩО не впливає, як 16 число пов'язане з повістками, воно не впливає на цей процес, прийшов ти чи ні, результат такий самий
Як це не впливає, коли саме після цього числа будь-який воєнком отримує право вважати наявні данні дійсними? Відповідно, повістка, направлена до 16 числа на недійсну адресу, може бути оскаржена, а от після -- адреса вже законно вважається дійсною, і повістка буде вважатись врученою. Це не суттєва різниця, на вашу думку?
Після 16 липня можна відправляти куди завгодно і це згідно закону буде вважатися врученою повісткою.
Letusrock написав:в мене складається враження що тцк
Этот закон приняли для того, что бы люди самостоятельно военкоматам принесли свои данные. Думаю у них там в архиве полный бардак и они даже не знают сколько людей у них находится на облику. Если в исполн. службах бардак, так там хоть немного с мозгами умеют работать с компами, то где вы видели офицера в военкомате с мозгами? Для них комп. в лучшем случае для игр в стрелялки, а с прогр. обеспечением ...? Поэтому в лучшем случае могли обязать предприятия принести данные про мужчин 18-60 лет. А вот ФОП и др. про них они не знали, а теперь народ принесёт свои данные им на блюдце. Вообще можно было всё сделать через ДИЯ и не выдумывать дополнит. Резервы, и т.д.
Востаннє редагувалось Игорь Алексеевич в Чет 30 тра, 2024 14:24, всього редагувалось 1 раз.
ЛАД написав:Человек, состоявший на учёте в условном Харькове и уехавший во Львов (ксловно), го не ставший там на учёт, тоже не может говорить, что ему "не пришла повестка".
1. Так у нас же з 22 року не можна змінити прописку без дозволу воєнкома у якого стоїш на обліку. Хіба що для ВПО з прифронтової зони може якось по іншому. Чи наразі, є якісь інші варіанти зміни району обліку?
2. Для тих хто не підпадає під ВПО, інший кейс. Умовно, хлоп з Тернополя, живе п'ять-десять років після вузу у дружини з Києва, має реєстрацію у Тернополі. Зупиняють у Києві, реєстр показує, що оновлював дані десять років тому. Виписують повістку на уточнення, або адміністративне затримання та доставка до ТЦК напевно ж все-таки Києва, ну не повезуть же хлопа у Тернопіль , то напевно ж київський ТЦК вже забере до себе на облік (і вліпить штраф за порушення обліку) і плюсик до свого мобілізаційного плану поставить.
Чи щось у цих кейсах не так відбувається?
Востаннє редагувалось _Mykola_ в Чет 30 тра, 2024 14:23, всього редагувалось 1 раз.
Примат написав:тоді тим більше немає різниці, навіщо писати про 16 число, якщо воно НІ НА ЩО не впливає, як 16 число пов'язане з повістками, воно не впливає на цей процес, прийшов ти чи ні, результат такий самий
Як це не впливає, коли саме після цього числа будь-який воєнком отримує право вважати наявні данні дійсними? Відповідно, повістка, направлена до 16 числа на недійсну адресу, може бути оскаржена, а от після -- адреса вже законно вважається дійсною, і повістка буде вважатись врученою. Це не суттєва різниця, на вашу думку?
Після 16 липня можна відправляти куди завгодно і це згідно закону буде вважатися врученою повісткою.[/quote] тому можна не приходити до 16, тому що різниці після 16 немає, приходив ти чи ні. чи я не правий?
ЛАД написав:........ Ошибка в том, что о парламенте написали - в случае войны выборы не проводятся, ВР продолжает работать, а о Президенте в такой ситуации ничего не сказали. Вроде, коллизия - срок 5 лет, но выборы запрещены.
хм... вроде пока на трут 😁 Тогда встречный вопрос: если КС не имеет прав такое решать - а кто, вообще, имеет и как это чинить? - только через Референдум?
Ну почему, ВР может менять Конституцию и делала это. Но опять же, во время войны нельзя.
ЛАД написав:КС тут ничего не решит - это явная ошибка в Конституции. Сильно сомневаюсь, что КС имеет право исправлять такие ошибки.
А можна конкретніше. Яка така "явная ошибка в Конституции"?
За ответ на этот вопрос на этом форуме на неделю банят Но из контекста (да и из видео) - все довольно понятно...
Нічого не зрозуміло з відео. путін маніпулює. Він говорить що в Конституції не сказано що повноваження президента пролонгуються. Вірно. Але в Конституції не сказано що повноваження президента ЗАКІНЧУЮТЬСЯ! Тобто в Конституції просто не передбачена(не врегульована) така ситуація.
Немає ніяких помилок в Конституції України, тим більше явних! Я навіть не розумію навіщо скликати КС? Якщо в Конституції не вказано що повноваження президента закінчуються, то значить вони не закінчуються. По-моєму це очевидно.
Повноваження президента Зеленського закінчаться коли буде обраний новий президент України - це чітко вказано в Конституції. Які ще питання?