Райффайзен Банк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 168169170171172 ... 271>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Райффайзен Банк 3.4 5 47
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
17%
8
2- Погане. Некомпетентне.
13%
6
3- Задовільне. Хотілося б краще.
13%
6
4- Добре. Як і повинно бути.
32%
15
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
26%
12
Всього голосів : 47
Повідомлення Додано: Нед 23 чер, 2024 23:06

RaifHelp ви читаєте запитання?
Я питав про перевипуск картки Fishback, яка закінчилася по терміну дії, щоби не виникало "технічних налаштувань у інших екваєрів".
Запитаю ще раз повільно: "Перевипустити картку Fishbak можна"?
Не випуск нової на невідомих умовах, а картку в конкретному існуючому тарифному плані Fishback.
Кочевник
 
Повідомлень: 2504
З нами з: 16.02.17
Подякував: 401 раз.
Подякували: 190 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 24 чер, 2024 12:16

Кочевник Добрий день!
У разі потреби перевипуску кредитної картки в тарифі "Fishback" у зв’язку із закінченням терміну дії - така можливість є. Тобто нова картка буде діяти на тих же умовах.
Є варіант віртуальної картки, яку можете оформити за зверненням до Чату Райффайзен Онлайн чи MyRaif, наші колеги радо допоможуть. Якщо ж Вам необхідна саме фізична картка, є можливість її отримати у будь-якому зручному відділенні Банку. Прикріпляємо посилання на сайті, де Ви можете обрати найближче для себе: https://raiffeisen.ua/viddilennya.
З повагою і турботою, фахівець Інна.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 239
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 20 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 24 чер, 2024 20:00

  RaifHelp написав:edgar_po
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження.

Хочемо пояснити, що банк не блокує рахунки безпідставно. Райф - великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

У випадку, якщо у Вас наявні незакриті питання, просимо написати нам у приватні повідомлення у соціальних мережах на офіційній сторінці Банку Facebook чи Instagram.

З повагою та турботою, фахівець Валерія.


А може є якась e-mail адреса банку, куди клієнт міг би офіційно звернутись зі скан-копією листа, підписаного живим підписом або КЕП ?
citramon
 
Повідомлень: 793
З нами з: 30.07.13
Подякував: 31 раз.
Подякували: 75 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 24 чер, 2024 23:49

  citramon написав:А може є якась e-mail адреса банку, куди клієнт міг би офіційно звернутись зі скан-копією листа, підписаного живим підписом або КЕП ?
може ця :? fin.doc@raiffeisen.ua
flysoulfly
 
Повідомлень: 5960
З нами з: 13.01.09
Подякував: 1891 раз.
Подякували: 330 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 25 чер, 2024 11:05

citramon
Вітаємо!
Хочемо зазначити, у разі блокування рахунку направляється повідомлення, а також лист на особистий на e-mail із зазначенням документів, які необхідно надати в тому числі адреса електронної пошти для консультації.
Якщо у Вас наявні незакриті питання, просимо написати нам у приватні повідомлення у соціальних мережах на офіційній сторінці Банку Facebook чи Instagram.

З повагою та турботою, фахівець Ксенія.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 239
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 20 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 чер, 2024 13:24

  RaifHelp написав:citramon
Вітаємо!
Хочемо зазначити, у разі блокування рахунку направляється повідомлення, а також лист на особистий на e-mail із зазначенням документів, які необхідно надати в тому числі адреса електронної пошти для консультації.
Якщо у Вас наявні незакриті питання, просимо написати нам у приватні повідомлення у соціальних мережах на офіційній сторінці Банку Facebook чи Instagram.

З повагою та турботою, фахівець Ксенія.


У мене не блокування рахунку. Я діючий клієнт
Я хочу отримати офіційну відповідь від банку стосовно порушеня з його стороны договору про обслуговування банківського рахунку та інших питань щодо неякісної роботи.
Звернення на адресу office@raiffeisen.ua ігноруються.

Доречі це не в вашому системному банку співробітник виніс із каси перерахунку 400 тис доларів ?
https://suspilne.media/kyiv/768611-u-ki ... c-dolariv/
citramon
 
Повідомлень: 793
З нами з: 30.07.13
Подякував: 31 раз.
Подякували: 75 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 чер, 2024 16:34

citramon
Добрий день!
Ми засмучені, що у Вас склалось таке враження. Цінуємо кожного Клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Запевняємо, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства та Правил банківського обслуговування.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, тому просимо написати нам у приватні повідомлення на офіційних сторінках Банку Facebook або Instagram.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою, фахівець Оксана.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 239
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 20 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 чер, 2024 19:16

  RaifHelp написав:citramon
Добрий день!
Ми засмучені, що у Вас склалось таке враження. Цінуємо кожного Клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Запевняємо, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства та Правил банківського обслуговування.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, тому просимо написати нам у приватні повідомлення на офіційних сторінках Банку Facebook або Instagram.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою, фахівець Оксана.


Повторюю втретє.
Хочу звернутись в банк офіційно та отримати відповідь із вихідним номером та підписом відповідальної особи.
Які види офіційних звернень банк підтримує ?
Інші банки та НБУ підтримують звернення на e-mail із скан-копією листа, підписаного клієнтом власноруч або за допомогою КЕП.
У вас в банку є така e-mail скринька чи треба звертатись в письмовому вигляді за допомогою укрпошти ?
citramon
 
Повідомлень: 793
З нами з: 30.07.13
Подякував: 31 раз.
Подякували: 75 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 чер, 2024 20:08

citramon
Надіслати лист можна на електронні адреси: info@help.raiffeisen.ua або office@raiffeisen.ua. Звернення будуть розглянуті та вирішені в зазначений термін.
З повагою та турботою, фахівець Оксана.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 239
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 20 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 25 чер, 2024 20:50

  RaifHelp написав:citramon
Надіслати лист можна на електронні адреси: info@help.raiffeisen.ua або office@raiffeisen.ua. Звернення будуть розглянуті та вирішені в зазначений термін.
З повагою та турботою, фахівець Оксана.


Я звертався декілька місяців тому на office@raiffeisen.ua
У відповідь отримав:
"
Добрий день!
Ми отримали Ваш лист та вже працюємо над ним.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк»"
Good afternoon!
We have received your letter and are already working on it.
Best regards,
Raiffeisen Bank JSC
"
Відповідь по суті мені так і не була надана.
Подальші мої листи щодо уточнення стану розгляду мого питання залишились також без відповіді.
Мене все ще цікавить офіційна позиція банку щодо порушення договору про обслуговування банківського рахунку
citramon
 
Повідомлень: 793
З нами з: 30.07.13
Подякував: 31 раз.
Подякували: 75 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 168169170171172 ... 271>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Юнекс Банк 1 ... 154, 155, 156
SILVER_UA » Пон 03 січ, 2022 12:01
1551 550166
Переглянути останнє повідомлення
Чет 21 сер, 2025 07:52
lloydbanksua
Піреус Банк МКБ 1 ... 44, 45, 46
yuluk » Пон 03 січ, 2022 11:42
456 271169
Переглянути останнє повідомлення
Чет 21 сер, 2025 00:49
aanonimovic594
Банк Власний Рахунок 1 ... 153, 154, 155
Ірина_ » Вів 05 жов, 2021 13:29
1549 1037144
Переглянути останнє повідомлення
Чет 21 сер, 2025 00:48
aanonimovic594
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама