Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Лорди підтримки, так а що там з інфо по аеропорт. сервісам в меню преміальних карт?
Перехід на DragonPass вже відбувся, всі налаштування завершені. Доступність послуг вже відображається, переглянути кількість доступних проходів по Visa можна у відповідному чат-боті або ж застосунку Visa Airport Companion.
Інформуємо вас, що з 01.01.2025 по 31.03.2025 р. оформлення програми «Моментальна розстрочка» буде надаватися на акціних умовах з річною ставкою 0,01% та разовою комісією за оформлення розстрочки для термінів 3 і 6 місяців.
Разова комісія за оформлення розстрочки для програми «Моментальна розстрочка на карту Акційна 4.0»:
50,00 гривень на термін 3 місяці 200,00 гривень на термін 6 місяців
Щомісячна комісія від суми розстрочки для програми «Моментальна розстрочка на карту Акційна 4.0»:
2,5% на термін 9 та 12 місяців;
2,9% на термін 18 та 24 місяців.
а в чому акція? стандартна комісія 1,8% - це від 32% до 36% річних при строках 3-6 міс розстрочка
комісія 50 грн на 3 міс - при сумі покупки від 500 грн - 62% річних, від 1 000 грн - 30% річних. тобто банк прибирає безкоштовну розстрочку від 1 000 грн на 3 міс, а для покупок від 500 грн - робить вдвічі дорожче.
але є ще коміс 200 грн. від 500 грн на 6 міс - 167% річних, від 1000 грн на 6 міс - 75% річних.
акція вставити на гроші неуважних клієнтів? хтось взагалі це рахував? навіть коміс 2,5% - це лише 51% річних. тобто зараз вигідніше оформлювати розстрочки на 9 міс під 2,5% річних - це значно дешевше.
представники банку можуть прокоментувати? чи питання як я це порахував?
Зараз, на жаль, завершилася дія попередньої акційної пропозиції, що передбачала можливість оформлення безкоштовної розстрочки на суми від 1000 грн. Це була тимчасова акція, яка мала свої обмежені терміни.
Проте наразі ви можете оформити розстрочку на 3 або 6 місяців із фіксованою одноразовою комісією. Особливо приємно, що ця акція актуальна незалежно від суми, на яку оформлюється розстрочка, що робить її доступною для більшості наших клієнтів.
Звертаємо вашу увагу, що комісія на довші терміни залишилися без змін. Отже, якщо ви плануєте зробити велику покупку, ця пропозиція стане оптимальним вибором, особливо якщо вам підходить період у 3 або 6 місяців.
Банківський лицар Кирило 🛡️
я ще раз звертаю увагу, що начебто "акційна" разова комісія фактично є здирництвом на мінімальних сумах розстрочки. покупка має бути десь від 1 000 до 2 000 грн, щоб умови дорівнювались тим, що були до цього - коміс 1,8%.
банк може ставити будь-яку комісію - але не треба це лицемірно називати акцією. поки що це акція по зняттю шкіри з клієнта замість його стрижки
О боже. Ви в своєму ССГ навіть опитування нормально зробити не можете. Наприклад, якщо тицьнути на поле "інше", то зняти цей вибір неможливо. І коментар також залишити не можливо - каже щоб писав відповідь кирилицею, хоча я і так пишу українською.
Amid написав:О боже. Ви в своєму ССГ навіть опитування нормально зробити не можете. Наприклад, якщо тицьнути на поле "інше", то зняти цей вибір неможливо. І коментар також залишити не можливо - каже щоб писав відповідь кирилицею, хоча я і так пишу українською.
...Просто це чергове нагадування самому собі...
Щоб розібратись детальніше відпишу вам в особисті повідомлення 🤔
Прийшло прохання від банку заповнити анкету-опитувальник клієнта з метою покарщення якості обслуговування. В ході опрацювання і заповнення анкети почали надходити запитання накшталт: "Послугами яких банківських установ Ви користуєтесь?", "Який банк є основним для Вас?", "З яких причин і як давно Ви припинили облуговування в А-банку?". Вибачайте за мій французський, але не задохрена ви опікуєтесь якістю обслуговування в інших банках? Ви для кого збираєте цю інформацію? Вас що, А-банк уповноважив розібратися, чому я розірвав з ним відносини?
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Хочемо пояснити, що анкета-опитувальник створена виключно з метою покращення якості наших послуг. Запитання про інші банківські установи допомагають нам краще зрозуміти Ваші потреби та досвід, щоб пропонувати максимально зручні та конкурентоспроможні рішення
Інформація використовується виключно для внутрішнього аналізу і жодним чином не передається іншим установам. Нам важливо знати, що саме для вас є пріоритетним у співпраці з банком, і як ми можемо стати кращими для Вас.