Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 13391340134113421343 ... 1442>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Sense Bank 3.5 5 106
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
13
2- Погане. Некомпетентне.
8%
9
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
18
4- Добре. Як і повинно бути.
40%
42
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
24
Всього голосів : 106
Повідомлення Додано: Сер 08 січ, 2025 10:48

  Sense Bank написав:Дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Хочемо пояснити, що анкета-опитувальник створена виключно з метою покращення якості наших послуг. Запитання про інші банківські установи допомагають нам краще зрозуміти Ваші потреби та досвід, щоб пропонувати максимально зручні та конкурентоспроможні рішення

Інформація використовується виключно для внутрішнього аналізу і жодним чином не передається іншим установам. Нам важливо знати, що саме для вас є пріоритетним у співпраці з банком, і як ми можемо стати кращими для Вас.

Дякуємо, що ви з нами!

*Ваш вартовий підтримки, Денис


Денис, мені не те що важко, - мені навіть приємно допомогти банку, в якому я обслуговуюсь із 2009 року, стати кращим та клієнтоорієнтованим. Не проблема. Але зверніть увагу, що у цій анкеті ви не піднімаєте справді важливих проблем, які почасти дратують користувачів ваших послуг, а почасти ставлять у глухий кут...
Колись у Чернівцях було два відділення Альфа-банку, в якому працювали найкращі фахівці, з якими я коли-небуть мав справу. Згодом друге відділення ліквідвали, а керівником основниго призначили колишнього менеджера з Привату, пані Яну Калухіну. Не зважаючи на численні скарги з приводу кричущого непрофесіоналізму, повного незнання банківських продуктів і ненавмисного (а може і навмисного) введення в оману своїх клієнтів, керівництво Сенсу відписувалось листами, текст яких повністю і без редагування було скопійовано із пояснення самої Калухіної, без будь-яких ознак бажанні її керівників провести хоча б якесь внутрішнє розслідування.
Замість досвідчених, перевірених кадрів, пані Калухіною було введено на ключові посади менеджерів з обслуговування ВІП-клієнтів та середнього бізнесу своїх знайомих старих подруг, а анкети інших співробітників навіть не постапляли до профільних відділів HR вашого банку. Скажений непотизм та безвідповідальність керівника Чернфівецького відділення за кілька місяців її керування спровокували відтік давніх клієнтів, але вашому центральному офісу ця ситуація виявилась аж ніяк не цікавою...
То може б ви зосередились на власних, так би мовити, недоліках, а не шукали їх у А-банку?
Поміркуйте, зоряний лорде, як випаде вільний час, над моїм дописом) Ок?
Востаннє редагувалось de Montaigne в Сер 08 січ, 2025 12:46, всього редагувалось 1 раз.
de Montaigne
Аватар користувача
 
Повідомлень: 233
З нами з: 01.01.15
Подякував: 55 раз.
Подякували: 61 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 08 січ, 2025 10:51

Re: Sense Bank

  de Montaigne написав:о може б ви зосередились на власних, так би мовити, недоліках, а не шукали їх у А-банку?

Зоряний лорд то минуле, ми обов'язково візьмемо ваш відгук до роботи і розглянемо можливі варіанти для змін але відразу не буду обіцяти, що щось може змінитися в найближчий час тому дякую за відгук!
*Ваш вартовий підтримки, Денис)
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13112
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1411 раз.
 
Профіль
 
2
2
1
Повідомлення Додано: Сер 08 січ, 2025 22:49

Спробувала я пройти нещодавнє опитування, вистачило мене не надовго...Надто багато питань, а 10 хвилин на опитування - то марна трата часу.
Цікаво, скільки клієнтів пройшло опитування до кінця.
Я б скоротила кількість питань мінімум вдвічі.
Дійсно варто зосередитися не на інших банках, а на своїх проблемах.
talja
 
Повідомлень: 4
З нами з: 14.01.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 09 січ, 2025 14:44

  talja написав:Спробувала я пройти нещодавнє опитування, вистачило мене не надовго...Надто багато питань, а 10 хвилин на опитування - то марна трата часу.
Цікаво, скільки клієнтів пройшло опитування до кінця.
Я б скоротила кількість питань мінімум вдвічі.
Дійсно варто зосередитися не на інших банках, а на своїх проблемах.

Вітаю!

Я вдячна за ваш зворотній зв'язок! Саме для цього ми і створюємо подібні опитування)
Я передам ваші побажання, будемо враховувати на майбутнє 🥰

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13112
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1411 раз.
 
Профіль
 
2
2
1
Повідомлення Додано: Чет 09 січ, 2025 15:38

Re: Sense Bank

Я думал что поборол проблему с СМС от сенс-банка, включив подтверждение операций через СМС Viber (через Вайбер), и вроде начали приходить они на вайбер, но не судьба... сейчас зависло оформление дополнительной карты АТБ (на супругу)... СМС код тупо не приходит на вайбер.

Я так понимаю на отправке СМС сильно сэкономили, у меня номер перенесен на другого оператора 3моб (400 гривен абонемент на год - звоню не часто и мобильным интернетом тоже редко пользуюсь - мне хватает), естественно 99% времени в международном роуминге. И очень много СМС сервисов не умеют нормально рассылать СМСки. Поменяйте ваш СМС сервис на нормальный или присылайте СМС как настоено - сейчас через Вайбер.
vpchelko
Аватар користувача
 
Повідомлень: 940
З нами з: 05.07.17
Подякував: 19 раз.
Подякували: 49 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 09 січ, 2025 15:56

  vpchelko написав:Я думал что поборол проблему с СМС от сенс-банка, включив подтверждение операций через СМС Viber (через Вайбер), и вроде начали приходить они на вайбер, но не судьба... сейчас зависло оформление дополнительной карты АТБ (на супругу)... СМС код тупо не приходит на вайбер.

Я так понимаю на отправке СМС сильно сэкономили, у меня номер перенесен на другого оператора 3моб (400 гривен абонемент на год - звоню не часто и мобильным интернетом тоже редко пользуюсь - мне хватает), естественно 99% времени в международном роуминге. И очень много СМС сервисов не умеют нормально рассылать СМСки. Поменяйте ваш СМС сервис на нормальный или присылайте СМС как настоено - сейчас через Вайбер.

Вітаю!

Від 1 січня 2025 року і протягом двох тижнів проводяться технічні роботи з оновлення систем банку, через що деякі послуги через Viber будуть тимчасово недоступні :(

Щиро перепрошую за завдані незручності! ❤️‍🩹

У разі виникнення ситуацій, де потрібно буде підтвердження - вам буде надходити СМС, або ви також можете звернутися до нашого відеочату, щоб колеги допомогли вам з отриманням коду)

Щоб звернутися до відеочату достатньо на головній сторінці натиснути на значок у лівому верхньому куточку (графік роботи відеочату - з 06:30 до 08:00)

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13112
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1411 раз.
 
Профіль
 
2
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 10 січ, 2025 04:31

Рахунки всі закриваються прямо в додатку - дуже зручно.
sergey_sryvkin
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2284
З нами з: 19.02.14
Подякував: 629 раз.
Подякували: 666 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 10 січ, 2025 06:34

vpchelko
И очень много СМС сервисов не умеют нормально рассылать СМСки. Поменяйте ваш СМС сервис на нормальный или присылайте СМС


Незрозуміла ідея юзати кастрованого недооператора для економії, якщо ви «більшість часу в роумінгу».
Якщо так хочеться економити на мобільному, то Водафон вам , як рідко витрачаючому гроші (бо ви в роумінгу постійно) запропонує за 400-500 грн на рік нормальний пакет послуг. Так з цим оператором у вас буде звʼязок у більшості навіть помийних країн,
Hotab
 
Повідомлень: 15458
З нами з: 15.02.09
Подякував: 397 раз.
Подякували: 2417 раз.
 
Профіль
 
3
3
2
Повідомлення Додано: П'ят 10 січ, 2025 10:40

Re: Sense Bank

  vpchelko написав:номер перенесен на другого оператора 3моб

В цьому випадку, гадаю, проблема саме в мнп, а не економії банку.
Arbitr
 
Повідомлень: 364
З нами з: 07.11.08
Подякував: 61 раз.
Подякували: 33 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 10 січ, 2025 11:25

Re: Sense Bank

  Arbitr написав:В цьому випадку, гадаю, проблема саме в мнп, а не економії банку.


да уж одни СМС прихотят без проблем, другие тупят безбожно, вот например PUMB без вопросов.
vpchelko
Аватар користувача
 
Повідомлень: 940
З нами з: 05.07.17
Подякував: 19 раз.
Подякували: 49 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 13391340134113421343 ... 1442>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
О.Bank 1 ... 124, 125, 126
Фантом » Вів 24 гру, 2019 15:30
1250 299609
Переглянути останнє повідомлення
Пон 09 чер, 2025 14:22
KVV
Universal Bank 1, 2
zoawlhxc » Вів 15 лют, 2022 11:52
16 24733
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 тра, 2025 14:27
yverstiuk
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама