ПУМБ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 611612613614615 ... 648>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

ПУМБ 3.3 5 75
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
9
2- Погане. Некомпетентне.
17%
13
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
13
4- Добре. Як і повинно бути.
31%
23
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
17
Всього голосів : 75
Повідомлення Додано: Пон 27 січ, 2025 16:50

[b]PUMB[/Без комісії з карти нац кешбек чи з картки ПУМБ?
Arom
 
Повідомлень: 35
З нами з: 19.11.20
Подякував: 3 раз.
Подякували: 4 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 27 січ, 2025 22:37

vpchelko Сенс еще позорнее. И такая тенденция прослеживается во всех банках.
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 28 січ, 2025 00:26

  Ratatui написав:vpchelko Сенс еще позорнее. И такая тенденция прослеживается во всех банках.


с привата и монобанка без проблем оплатил - сегодня потрахали мозги в попытках использовать нацкешбек картку все по своему... такую конченную гальматью устроили...
vpchelko
Аватар користувача
 
Повідомлень: 940
З нами з: 05.07.17
Подякував: 19 раз.
Подякували: 49 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 28 січ, 2025 11:11

Arom
Для авторизованих клієнтів сплата без комісії відбудеться як з картки "Національний кешбек", так і зі звичайної картки ПУМБ.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3294
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 217 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 28 січ, 2025 11:44

  WallNutPen написав:
  edgar_po написав:
  WallNutPen написав:я

Более того знаю точно что в зоне 24/7 в отделениях банка терминалы есть 100%. В бытность "каруселей" в Запорожье лично пополнял в выходные карты себе и семье в отделении на Соборном в районе пл. Маяковского. Но опять таки клиенты которым не нравятся "удобства" банка - голосуют ногами. Имейте достоинство - банк принимающий подобные решения, может их изменить не по просьбе нескольких человек на форуме, а если почувствует, что кэшфлоу стал иссякать. Очевидно что подобные решения принимаются когда недостатка в гривневых поступлениях в банке нет. К сожалению это работает именно так - пока банк не станет заинтересован в наращивании подобных пополнений он не возьмёт на себя подобный комис.


Хотів би проінформувати чим для клієнтів цього банку може обернутися відміна 0% по платежах в терміналах City24 та EasyPay. Так от виникла потреба перевести кошти на карту ПУМБ. Ну добре, думаю заїду у відділення в обідню перерву, які проблеми. Приїджаю, і тут тобі на: світла немає, генератор для терміналу не передбачений. Ну о-кей, відділення відчиняється в 8-30, непроблема завтра заїхати. В 8-40 у відділенні, світло є, всі працюють, але термінал ні, бо вибачте ще не було інкасації. Каси у відділенні немає. Добре, що мені не терміново переводити (зробив три зайві операції через інший банк, щоб безкоштовно перекинути на ПУМБ). Але ж де піклування про клієнтів. Якщо ж ви позиціонуєте, що можна робити перекази через відділення, то організуйте таку можливість. А то ви економите на комісіях City24 та EasyPay, а потім економите на генераторах, на касирах, але чистий прибуток вказує, що ви просто зажралися (вибачте не підібрав потрібного слова).
edgar_po
 
Повідомлень: 543
З нами з: 09.04.16
Подякував: 45 раз.
Подякували: 152 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 28 січ, 2025 11:45

  vpchelko написав:какая же галимая шляпа этот ПУБМ... позорище!

+
edgar_po
 
Повідомлень: 543
З нами з: 09.04.16
Подякував: 45 раз.
Подякували: 152 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 28 січ, 2025 12:53

PUMB А якщо з картки "Національний кешбек",відкритої в іншому банку?
Arom
 
Повідомлень: 35
З нами з: 19.11.20
Подякував: 3 раз.
Подякували: 4 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 28 січ, 2025 13:23

Arom
Сплата також відбудеться без комісії.
Але хочемо також додати, що сплата за комунальні послуги та інтернет без комісії можлива протягом перших трьох місяців з моменту реєстрації. Сплата мобільного звʼязку без комісії наразі можлива протягом 90-а днів, для клієнтів, що зареєструвалися у період з 17.12.2024 по 17.03.2025 включно.
Якщо Ви не підпадаєте під критерій для безкомісійної сплати на сервісі PayHub, то в такому випадку, Ви можете сплатити у застосунку постачальника послуг/мобільного оператора.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3294
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 217 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 28 січ, 2025 13:33

  PUMB написав:Arom
Сплата також відбудеться без комісії.
Але хочемо також додати, що сплата за комунальні послуги та інтернет без комісії можлива протягом перших трьох місяців з моменту реєстрації. Сплата мобільного звʼязку без комісії наразі можлива протягом 90-а днів, для клієнтів, що зареєструвалися у період з 17.12.2024 по 17.03.2025 включно.
Якщо Ви не підпадаєте під критерій для безкомісійної сплати на сервісі PayHub, то в такому випадку, Ви можете сплатити у застосунку постачальника послуг/мобільного оператора.


Все зрозуміло. Відповідаєте тільки на зручні питання, які мають відповідь.

Мету відмови від 0% в терміналах, керівництво не бажає пояснити своїм клієнтам?
Востаннє редагувалось edgar_po в Вів 28 січ, 2025 15:25, всього редагувалось 1 раз.
edgar_po
 
Повідомлень: 543
З нами з: 09.04.16
Подякував: 45 раз.
Подякували: 152 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 28 січ, 2025 13:38

  edgar_po написав:
  PUMB написав:Arom
Сплата також відбудеться без комісії.
Але хочемо також додати, що сплата за комунальні послуги та інтернет без комісії можлива протягом перших трьох місяців з моменту реєстрації. Сплата мобільного звʼязку без комісії наразі можлива протягом 90-а днів, для клієнтів, що зареєструвалися у період з 17.12.2024 по 17.03.2025 включно.
Якщо Ви не підпадаєте під критерій для безкомісійної сплати на сервісі PayHub, то в такому випадку, Ви можете сплатити у застосунку постачальника послуг/мобільного оператора.


Все злозуміло. Відповідаєте тільки на зручні питання, які мають відповідь.

Мету відмови від 0% в терміналах, керівництво не бажає пояснити своїм клієнтам?

Очень кушать хочется. :mrgreen:
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 611612613614615 ... 648>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама