andrijk777 да косоглазым пофиг на те курсы-им главное доступ на рынок для реализации.И тогда они завалят чем попало этот рынок. Порт Гуанчжоу состоит из трех терминалов: Хуанпу, Синьша и Наньша. Оборот порта Гуанчжоу составляет примерно 25 млн. контейнеров в год.
Востаннє редагувалось konstantin kirovograd в Пон 07 кві, 2025 17:46, всього редагувалось 1 раз.
andrijk777 не будет такого срока и цены.Нефть не только кацапы качают.Есть свежий офигенный сериал ЛЭНДМЕН про нефтедобычу США.После его просмотра по другому стал на всё это смотреть.
konstantin kirovograd написав:andrijk777 не будет такого срока и цены.Нефть не только кацапы качают.Есть свежий офигенный сериал ЛЭНДМЕН про нефтедобычу США.После его просмотра по другому стал на всё это смотреть.
Начальник Пологівського районного територіального центру комплектування Віктор Юрчук вважає, що працювати в ТЦК важче, ніж воювати на фронті.
Юрчук розповідає, що особисто не ходить на оповіщення. Його солдати також ходять з поліціянтами.
Він зазначає, що ТЦК лише може викликати машину, якщо громадянин порушує закон, щоб її доставили для проходження ВЛК.
Начальник Пологівського РТЦК зауважує, що співробітники територіальних центрів комплектування не мають права самостійно затримувати людей. Саме тому поліція присутня і на блокпосту.
Юрчук заявив, що переважна більшість працівників територіальних центрів комплектування діє чесно і в межах закону.
Тому з роботами явно не складеться і через 11 років. Тому Хотаб незамінний.
Оцінюючи ризики для себе, можу сказати що мені загрожують точно не роботи. Якісь рухи тілом в напрямку засвоєння нових типів , вкладення коштів в нові ліцензії , та тому подібні напрями можливі лише у випадку припинення фінансування ООН з боку США. Як вони це зробили з USAID. А поки потік грошей від США ллється в WFP і безпосередньо в ООН в Африці - на цьому ринку можна по-царськи дерибанити. І це ще зхлопнувся (після виходу США) величезний ринок вертолітних перевезень в Афганістані. Де pilot in command мав 15+ , а решта 12-13 щомісяця. А до цього взагалі було по-жирному.