|
Райффайзен Банк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: П'ят 22 сер, 2025 17:59
klug Добрий день!
Дякуємо, що звернули увагу на зникнення відповіді. Ми отримали інформацію від підтримки форуму, що проводилися технічні роботи, які могли вплинути на цю ситуацію. Тому ми вже продублювали попередню відповідь.
З повагою та турботою, фахівець Альона.
-
RaifHelp
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 243
- З нами з: 24.05.24
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 20 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 сер, 2025 12:44
Вчора листа отримав про оновлення в обслуговуванні, зателефонував менеджеру і вона підтвердила - до кінця вересня старий додаток планують повністю відключити. Звісно, це Райф і ніхто нічого гарантувати не буде, але все одно цікаво. Дія-картка - новини ті ж самі. Коротко - хрін вам, бо нам складно
-
nickvp
-
-
- Повідомлень: 534
- З нами з: 16.10.14
- Подякував: 26 раз.
- Подякували: 66 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 сер, 2025 12:56
nickvp написав:Вчора листа отримав про оновлення в обслуговуванні, зателефонував менеджеру і вона підтвердила - до кінця вересня старий додаток планують повністю відключити. Звісно, це Райф - хрін вам, бо нам складно
та ладно. Кредо за один уікенд все зробив 
-
flysoulfly
-
-
- Повідомлень: 5971
- З нами з: 13.01.09
- Подякував: 1895 раз.
- Подякували: 330 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 26 сер, 2025 15:35
nickvp Добрий день! Щодо закриття старого застосунку не варто турбуватися, адже це станеться лише тоді, коли «MyRaif» буде повністю готовий і функціональний. Ми прагнемо забезпечити плавний перехід, тому старий додаток залишатиметься доступним до тих пір, поки нова платформа не надасть усі необхідні можливості для комфортного користування. Ваш досвід є нашим пріоритетом, і ми робимо все можливе, щоб забезпечити безперебійну роботу та зручність для всіх користувачів. Щодо "Дія.Картка", спеціалісти Райфу працюють над можливістю впровадження послуги в Банку. Коли картка стане доступною до відкриття, Ви побачити це в застосунку "Дія" та в застосунку "MyRaif" З повагою та турботою, фахівець Альона.
-
RaifHelp
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 243
- З нами з: 24.05.24
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 20 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: lloydbanksua і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
458 |
271809 |
|
|
1819 |
788199 |
|
|
1564 |
553336 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|