Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Работники нашей небольшой форумной редакции не пользуются продуктами банка "ПУМБ", поэтому нам сложно оценить ситуацию. Однако столь единодушное возмущение переходом со старой версии интернет-банка на новую заинтересовало, я сделал об этом запись в редакторской ветке. Буду признателен, если самый опытный из форумчан (или несколько) сделает подробное описание возникающих при переходе со старой на новую версию проблем. И попробуем совместно достучаться до представителя банка и передать ему наши (т.е. ваши) пожелания.
Редакция форума заинтересована в тесном контакте форумчан и банка и приложит к этому все усилия.
Якщо говорити конкретно про недоліки нової версії, то для мене дуже перегружена головна сторінка! Наприклад інформація по кредиту чи кредитній картці зразу присутня при відкриванні гол. сторінки, якщо я цими продуктами не користуюсь то навіщо мені потрібна ця інформація, що перегружає сторінку не актуальною для мене інфою! Також на головній сторінці присутня інформація по комунальним організаціям (Укртелеком, Київенерго, МТС і т.д.) для оплати їх послуг, що також перегружає сторінку інформацією яка на той момент не потрібна! Якщо представник банку може пояснити, як вивести на головну сторінку тільки актуальну для мене інформацію(карткові рахунки і депозити)а лишній хлам сховати від моїх очей і не перегружати сторінку, буду дуже вдячний! Ще часто підвисає банкінг при оплаті комунальних послуг!
С уважением, Редактор форума FINANCE.UA.
Я еще раз обращаюсь с вышеупомянутой просьбой: изложить подробно все ухудшения в новой версии по сравнению со старой. В частности, обращаю свою просьбу к уважаемому IMPRINTER'у и остальным, кто активно критиковал новый интернет-банк. Подробный перечень будет мной с помощью е-мейла передан представителю банка на форуме (мне кажется, тот случай, когда лишний акцент не помешает). И все форумчане-пользователи смогут проконтролировать, изменилось что-нибудь или нет.
В случае активного игнорирования представителем банка пожеланий клиентов... придумаем что-нибудь еще
Работники нашей небольшой форумной редакции не пользуются продуктами банка "ПУМБ", поэтому нам сложно оценить ситуацию. Однако столь единодушное возмущение переходом со старой версии интернет-банка на новую заинтересовало, я сделал об этом запись в редакторской ветке. Буду признателен, если самый опытный из форумчан (или несколько) сделает подробное описание возникающих при переходе со старой на новую версию проблем. И попробуем совместно достучаться до представителя банка и передать ему наши (т.е. ваши) пожелания.
Редакция форума заинтересована в тесном контакте форумчан и банка и приложит к этому все усилия.
С уважением, Редактор форума FINANCE.UA.
Якщо говорити конкретно про недоліки нової версії, то для мене дуже перегружена головна сторінка! Наприклад інформація по кредиту чи кредитній картці зразу присутня при відкриванні гол. сторінки, якщо я цими продуктами не користуюсь то навіщо мені потрібна ця інформація, що перегружає сторінку не актуальною для мене інфою! Також на головній сторінці присутня інформація по комунальним організаціям (Укртелеком, Київенерго, МТС і т.д.) для оплати їх послуг, що також перегружає сторінку інформацією яка на той момент не потрібна! Якщо представник банку може пояснити, як вивести на головну сторінку тільки актуальну для мене інформацію(карткові рахунки і депозити)а лишній хлам сховати від моїх очей і не перегружати сторінку, буду дуже вдячний! Ще часто підвисає банкінг при оплаті комунальних послуг!
Meridian написав:чи кредитній картці зразу присутня при відкриванні гол.
Всем не угодишь
А я не прошу мені угоджувати, я прошу дати мені можливість бачити на головній сторінці, те що для мене актуально!! В старій версії були підрозділи "кредит" і "платежі", і для кого це актуально крокував прямо туди Було б дуже добре, щоб клієнт мав можливість сам собі угоджувати, і міг виводити на головну сторінку потрібну інфу, а не актуальну для нього сховати в підрозділи, і по необхідності заходити, я ж не плачу комунальні при кожному заході в банкінг, в такому разі навіщо мені ця інфа на сторінці? чи постійно звертати підрозділи кредит чи кредитні картки, якщо вони мені не цікаві? навіщо такий одночасно феєрверк інформації
Meridian написав:Якщо говорити конкретно про недоліки нової версії, то для мене дуже перегружена головна сторінка! Наприклад інформація по кредиту чи кредитній картці зразу присутня при відкриванні гол. сторінки, якщо я цими продуктами не користуюсь то навіщо мені потрібна ця інформація, що перегружає сторінку не актуальною для мене інфою! Також на головній сторінці присутня інформація по комунальним організаціям (Укртелеком, Київенерго, МТС і т.д.) для оплати їх послуг, що також перегружає сторінку інформацією яка на той момент не потрібна! Якщо представник банку може пояснити, як вивести на головну сторінку тільки актуальну для мене інформацію(карткові рахунки і депозити)а лишній хлам сховати від моїх очей і не перегружати сторінку, буду дуже вдячний! Ще часто підвисає банкінг при оплаті комунальних послуг! Meridian
Дякуємо за коментарі! Колеги подумають про можливості більш гнучких налаштувань. Хочемо зауважити, що інформація про карткові рахунки та депозити доступна одразу ж на головній сторінці сервісу "ПУМБ online" після логіну. При чому блок з короткою інформацією про карткові рахунки та картки - на першому місці ліворуч вгорі. Блок "Депозити" - трошки нижче ліворуч.
Поважаємий представник, дивіться уважно на ці два скірншоти, як кажуть знайди різницю!
Виписка в новій версії:
Та сама операція і виписка в старій версії:
Клікайте по картинкам, відкриється повна версія. Покажіть відповідальним особам ці два скріншота, ткніть їн носом, нехай працюють, виправляють.
Також ще раз добавлю текстовий багрепорт: 1) сума у валюті операції відображається невірно, як і сам тип валюти так і сума яку запросив магазин. 2) опис операції, хто отримувач? чому отримувач завжди банк пумб? гроші пішли в Paypal причом тут пумб? я хочу в історіх бачити куди реально пішли гроші! 3) дата операції і дата списання реально РІЗНІ! а у вас в нввій версії завжди один тей самий день.
Я мовчу вже про проблеми в оплаті комуналки, не хочете чинити то і не треба! півроку пройшло як, а я пішов в приватбанк платити. А ви чиніть далі...
Востаннє редагувалось root в Вів 11 лип, 2017 00:44, всього редагувалось 1 раз.
вот в старой у вас верно - указано что операция была 10 числа а списана 17-го .. а в новой указано что она у вас и была 17-го и списана 17-го - т.е. банк своей выпиской вводит в заблуждение клиента при чем сознательно, т.к. не реагирует на неоднократные замечания по этому поводу.