Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
wig написав:Мое предложение - сделать ползунок в ИБ, что бы можно было перекидывать кред. лимит прямо онлайн.
Это один из рассматриваемых вариантов
Vorlon написав:И прошу передать предложение по новой кредитке выходных дней: в связи с хорошей платностью продукта вижу смысл увеличить льготный период до 62 дней, как у конкурентов (Идея, Форвард). То есть чтобы последним днём оплаты предыдущего льготного периода был последний рабочий день месяца (вместо фиксированного 25 числа). ИМХО это станет отличным маркетинговым ходом!
Чи не могли б ви до вибору додати ще картку Instant? Якщо серйозно, то чим одна відрізняється від іншої і що за "Приватна" картка у часи, коли усі вже на вінілі?
До речі, де у ТАС24 можна дізнатися у якому ТП обслуговується картка/рахунок? Бо це, дійсно, колишня "Приватна", яка, на скільки я розумію, мала стати "Платівкою".
І ще одне, рахунок у ТАС24 можна лише відкрити, а щоб його закрити треба йти до відділення?
Віртуальну картку як додаткову випустити не можна, лише з новим рахунком?
klug написав:ТАС, від вибору просто очі розбігаються:
Чи не могли б ви до вибору додати ще картку Instant? Якщо серйозно, то чим одна відрізняється від іншої і що за "Приватна" картка у часи, коли усі вже на вінілі?
Передамо нашим колегам інформацію щодо необхідності в коригуванні інформації в "ТАС24".
klug написав:До речі, де у ТАС24 можна дізнатися у якому ТП обслуговується картка/рахунок? Бо це, дійсно, колишня "Приватна", яка, на скільки я розумію, мала стати "Платівкою".
У "ТАС24" така інформація відсутня, але ми можемо рекомендувати звірити рахунки з договорами, а потім в "ТАС24" самостійно перейменувати назву карт (або рахунків) так, як Вам буде зручно.
klug написав:І ще одне, рахунок у ТАС24 можна лише відкрити, а щоб його закрити треба йти до відділення?
Так, для закриття рахунку необхідно написати відповідну заяву у відділенні Банку.
klug написав:Віртуальну картку як додаткову випустити не можна, лише з новим рахунком?
У Вас є можливість випустити віртуальну карту як додаткову до існуючого рахунку.
klug написав:До речі, де у ТАС24 можна дізнатися у якому ТП обслуговується картка/рахунок? Бо це, дійсно, колишня "Приватна", яка, на скільки я розумію, мала стати "Платівкою".
У "ТАС24" така інформація відсутня, але ми можемо рекомендувати звірити рахунки з договорами, а потім в "ТАС24" самостійно перейменувати назву карт (або рахунків) так, як Вам буде зручно.
Хотілося б, щоб ця інформація у ТАС24 таки з'явилася, щоб клієнт міг бачити актуальний ТП. Маємо приклад одного червоного банку, який, у якийсь момент, перевів багато рахунків клієнтів на тарифні плани з абонплатою. І зрозуміти, буде вона списуватися чи ні, можна було лише перевіривши ТП у ІБ (ну, або подзвонивши на платну лінію підтримки). Якщо ви вже пішли шляхом пАкращень, то хотілося б мати дієвий інструмент контролю за цими пАкращеннями, щоб зміни міг запідозрити навіть клієнт, який не моніторить новини на офіційному сайті у режимі 24/7.
TASCOMBANK написав:
klug написав:Віртуальну картку як додаткову випустити не можна, лише з новим рахунком?
У Вас є можливість випустити віртуальну карту як додаткову до існуючого рахунку.
Дякую за відповіді, але залишилося відчуття, ніби тут думка обривається. Не вистачає ще якоїсь частини, яка б починалася зі слів "але", "проте", "на жаль" і т.п. Хочу привернути вашу увагу до того, що це діалог замовлення саме додаткової картки. Якщо під однією з "миттєвих моментальних карток за мить" не приховується віртуальна картка. То передчуваю, що ваше повідомлення мало закінчуватися якось так: "Проте, на даний момент, для оформлення віртуальної картки для платежів в мережі Інтернет Вам потрібно зняти маску Гая Фокса, вийти з цього самого затишного тепленького Інтернету і по морозцю, дрібними кроками (щоб не послизнутись) спрямувати свої стопи у напрямку найближчого відділення. Бо, на жаль, віртуальну картку для Інтернету, у якості додаткової, ми можемо оформити лише за Вашої особистої присутності в реалі." А тепер скажіть, що моя інтуїція мене підводить і усе насправді не так.
Vorlon написав:TASCOMBANK Хотелось бы от вас получить разъяснение - что там с Убером, как приходит запрос?
И прошу передать предложение по новой кредитке выходных дней: в связи с хорошей платностью продукта вижу смысл увеличить льготный период до 62 дней, как у конкурентов (Идея, Форвард). То есть чтобы последним днём оплаты предыдущего льготного периода был последний рабочий день месяца (вместо фиксированного 25 числа). ИМХО это станет отличным маркетинговым ходом!
Кстати, именно такой ход недавно сделал банк Форвард
Тута виписку з МСС зробити не можуть, а Ви вже на білінХ замахнулись
klug написав:До речі, де у ТАС24 можна дізнатися у якому ТП обслуговується картка/рахунок? Бо це, дійсно, колишня "Приватна", яка, на скільки я розумію, мала стати "Платівкою".
У "ТАС24" така інформація відсутня, але ми можемо рекомендувати звірити рахунки з договорами, а потім в "ТАС24" самостійно перейменувати назву карт (або рахунків) так, як Вам буде зручно.
Хотілося б, щоб ця інформація у ТАС24 таки з'явилася, щоб клієнт міг бачити актуальний ТП. Маємо приклад одного червоного банку, який, у якийсь момент, перевів багато рахунків клієнтів на тарифні плани з абонплатою. І зрозуміти, буде вона списуватися чи ні, можна було лише перевіривши ТП у ІБ (ну, або подзвонивши на платну лінію підтримки). Якщо ви вже пішли шляхом пАкращень, то хотілося б мати дієвий інструмент контролю за цими пАкращеннями, щоб зміни міг запідозрити навіть клієнт, який не моніторить новини на офіційному сайті у режимі 24/7.
Ми донесемо інформацію до відповідального підрозділу. Дякуємо за зауваження!
TASCOMBANK написав:
klug написав:
klug написав:Віртуальну картку як додаткову випустити не можна, лише з новим рахунком?
У Вас є можливість випустити віртуальну карту як додаткову до існуючого рахунку.
Дякую за відповіді, але залишилося відчуття, ніби тут думка обривається. Не вистачає ще якоїсь частини, яка б починалася зі слів "але", "проте", "на жаль" і т.п. Хочу привернути вашу увагу до того, що це діалог замовлення саме додаткової картки. Якщо під однією з "миттєвих моментальних карток за мить" не приховується віртуальна картка. То передчуваю, що ваше повідомлення мало закінчуватися якось так: "Проте, на даний момент, для оформлення віртуальної картки для платежів в мережі Інтернет Вам потрібно зняти маску Гая Фокса, вийти з цього самого затишного тепленького Інтернету і по морозцю, дрібними кроками (щоб не послизнутись) спрямувати свої стопи у напрямку найближчого відділення. Бо, на жаль, віртуальну картку для Інтернету, у якості додаткової, ми можемо оформити лише за Вашої особистої присутності в реалі." А тепер скажіть, що моя інтуїція мене підводить і усе насправді не так.
Оформити віртуальну карту до існуючого рахунку є можливість як у відділенні, так і в "ТАС24". Уточніть, будь ласка, Ваш номер рахунку і ми постараємося зменшити кількість приводів посковзнутися
TASCOMBANK, подскажите пожалуйста,у меня открыт пакет Плативка и Депозит «Сберегательный счет»в грн. Перечисление грн с депозитного счета на карту- эта операция учитывается в плюс при расчете неактивности карточного счета? Или нужно обязательно снимать грн с карты? Других открытых депозитов нет