|
Приватбанк 2010-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Суб 28 вер, 2013 09:25
lawyer23 написав: ушел из ПИБа написав: Сергій_М написав:Лайно-банк. Уже 5 днів -робочий тиждень - Приват не віддає готівкові долари. І це по всій Україні. На вимогу видати мої гроші відповідь :"Можете написати скаргу на адресу сайту нашого банку" Спробував би я у Бєні на тиждень зажилити його гроші. Невже він теж писав скарги на мою електронну пошту?
Депозит не повертають?
Это вы уже сами додумывайте. Самое главное вбросить, "что не отдает по всей Украине", при этом почему-то только один Сергійко_М из многомиллионной армии клиентов Привата возмутился сим фактом 
Я нічого не додумую Мені з понеділка по сьогодні не віддають валютний депозит. Закрив депозит у понеділок і протягом тижня мені так і не видали гроші. Суму замовляв кожного дня. Я не маю депозитних рахунків у відділеннях Приватбанку по всій Україні (нажаль  ) Про те, що система не працює по всій Україні я узнав від співробітника банка на чаті Приватбанку, куди кожного дня звертаюся з вимогою повернути мені гроші. Відповідь кожного дня однакова: починається словами "проблем немає" і закінчується словами "наші спеціалісти знають про цю проблему і найближчим часом її вирішать" Щойно знову спілкувався з чатом Привату. "На голубом лазу" мені повідомили, що у Привату проблем немає. А якого дідька мені тиждень не віддають гроші вони не знають Піду перевірю, я уже ходжу туди як на роботу. Доречі, дуже симпатична касирка - хоч щось приємне 
-
Сергій_М
-
-
- Повідомлень: 619
- З нами з: 10.06.08
- Подякував: 103 раз.
- Подякували: 116 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 10:43
Підтверджую: Щойно повернувся з відділення Приватбанку - Київ, Печерськ, в суботу відділення працює Система "лежить". Вчора намагалися запустити стару програму- пропрацювала 15 хвилин і "лягла". Сьогодні система не працює. На внутрішньому чаті касирів Приватбанку повідомлення з обіцянка запустити систему об 11-00. Перед цим, на цьому ж чаті, була обіцянка запустити систему о 10-00. Тож, уже ШОСТИЙ день система Привату "лежить". Готівкові долари з депозитних карток не видають
-
Сергій_М
-
-
- Повідомлень: 619
- З нами з: 10.06.08
- Подякував: 103 раз.
- Подякували: 116 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 11:04
Сергій_М написав:Підтверджую: Щойно повернувся з відділення Приватбанку - Київ, Печерськ, в суботу відділення працює Система "лежить". Вчора намагалися запустити стару програму- пропрацювала 15 хвилин і "лягла". Сьогодні система не працює. На внутрішньому чаті касирів Приватбанку повідомлення з обіцянка запустити систему об 11-00. Перед цим, на цьому ж чаті, була обіцянка запустити систему о 10-00. Тож, уже ШОСТИЙ день система Привату "лежить". Готівкові долари з депозитних карток не видають
Значит что то знают. Или денег не хватает чтобы нанять индусов для написания нормальной программы.
-
Ratatui
-
-
- Повідомлень: 7933
- З нами з: 30.11.12
- Подякував: 119 раз.
- Подякували: 737 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 11:36
Сергій_М написав:Підтверджую: Щойно повернувся з відділення Приватбанку - Київ, Печерськ, в суботу відділення працює Система "лежить". Вчора намагалися запустити стару програму- пропрацювала 15 хвилин і "лягла". Сьогодні система не працює. На внутрішньому чаті касирів Приватбанку повідомлення з обіцянка запустити систему об 11-00. Перед цим, на цьому ж чаті, була обіцянка запустити систему о 10-00. Тож, уже ШОСТИЙ день система Привату "лежить". Готівкові долари з депозитних карток не видають
??? Проблема в картці чи проблема в доларах?
-
Frei
-
-
- Повідомлень: 6206
- З нами з: 17.02.09
- Подякував: 506 раз.
- Подякували: 539 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 12:43
ушел из ПИБа написав: Сергій_М написав:Підтверджую: Щойно повернувся з відділення Приватбанку - Київ, Печерськ, в суботу відділення працює Система "лежить". Вчора намагалися запустити стару програму- пропрацювала 15 хвилин і "лягла". Сьогодні система не працює. На внутрішньому чаті касирів Приватбанку повідомлення з обіцянка запустити систему об 11-00. Перед цим, на цьому ж чаті, була обіцянка запустити систему о 10-00. Тож, уже ШОСТИЙ день система Привату "лежить". Готівкові долари з депозитних карток не видають
??? Проблема в картці чи проблема в доларах?
Ні втому, ні в іншому Проблема у комп'ютерній мережі Приватбанку. Долари у касі є (принаймі, у вівторок касир мені відрахувала необхідну замовлену суму, але видати не змогла) Система банку не проводить платіж. Тобто касир не може оформити документи на видачу готівкової валюти. Не мені документи (я міг би якось і без них обійтися), а взагалі, не може по касі провести операцію видачі готівкової валюти. Через банкомат зняв пару тисяч гривень з цієї ж депозитної доларової картки. Тобто, картка працює. Отримати гривню замість своїх доларів - можу . А отримати свої долари не можу. Подробиця: У Привата курс купівлі 8,175, у сусідній обмінці - 8,19 Спілкувався з чатом Привату- знову стара пісня "проблем немає". Не вірю, що Приватбанк не може протягом тижня(!!!!) внести необхідні правки до програмного забезпечення для того, аби видавати клієнтам долари. Може Беня тупо хомячить готівку ?
-
Сергій_М
-
-
- Повідомлень: 619
- З нами з: 10.06.08
- Подякував: 103 раз.
- Подякували: 116 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 13:36
Сергій_М написав:Проблема у комп'ютерній мережі Приватбанку. Долари у касі є (принаймі, у вівторок касир мені відрахувала необхідну замовлену суму, але видати не змогла) Система банку не проводить платіж. Тобто касир не може оформити документи на видачу готівкової валюти.
Тепер зрозумів, дякую за детальні пояснення. А ось і моя історія. При останньому розміщенні депозиту в Приватбанку, касир прийняла в мене готівкові долари і, увага - програма зависла! Тобто я стою біля віконця каси, хвилину, п'ять, десять, за мною починає виростати черга, менеджер який оформляла депозит, починає виглядати зі своєї зали не розуміючи де я пропав, дівчинка-касир повільно червоніє по самі вуха, а мої долари, не ідентифіковані системою Привата блукають дідько знає де. Закінчилась ця халепа тим, що через п'ятнадцять хвилин цього неподобства, коли вже і я побагровів, менеджер прийшла до каси на допомогу тій бідній дитині, система зглянулась і таки провела платіж. Заспокоївся я тільки тоді, коли мені поприходили смс-ки про зарахування. Так що вам не видають, а в мене не хотіли приймати 
-
lawyer23
-
-
- Повідомлень: 718
- З нами з: 25.04.11
- Подякував: 368 раз.
- Подякували: 392 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 14:15
Сергій_М написав:Мені з понеділка по сьогодні не віддають валютний депозит. Закрив депозит у понеділок і протягом тижня мені так і не видали гроші. Суму замовляв кожного дня.
Тоді прийміть мої вибачення - я просто навів дуже типову ситуацію. Випадки проблем з ПО у них не поодинокі й системні, про них вже тут писали неодноразово. Ratatui написав:Или денег не хватает чтобы нанять индусов для написания нормальной программы.
Насколько мне известно, у них все самописное. Основная проблема, очевидно, в масштабах - их учетная система ставилась, когда они были в десяток раз меньше. А сменить учетную систему - крайне дорого и сложно.
-
Faceless
-
- Модератор
-
- Повідомлень: 36519
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 1495 раз.
- Подякували: 8236 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
9
3
Додано: Суб 28 вер, 2013 17:43
lawyer23 написав: А ось і моя історія. При останньому розміщенні депозиту в Приватбанку, касир прийняла в мене готівкові долари і, увага - програма зависла! Тобто я стою біля віконця каси, хвилину, п'ять, десять, за мною починає виростати черга, менеджер який оформляла депозит, починає виглядати зі своєї зали не розуміючи де я пропав, дівчинка-касир повільно червоніє по самі вуха, а мої долари, не ідентифіковані системою Привата блукають дідько знає де. Закінчилась ця халепа тим, що через п'ятнадцять хвилин цього неподобства, коли вже і я побагровів, менеджер прийшла до каси на допомогу тій бідній дитині, система зглянулась і таки провела платіж. Заспокоївся я тільки тоді, коли мені поприходили смс-ки про зарахування. Так що вам не видають, а в мене не хотіли приймати 
То ми майже колеги  Щойно телефонували з Привату (не з відділення а з сервісної служби - мабуть, я їх уже задовбав, що кожного дня добивався інформації про їхнє "проблем немає" ) сказали, що проблему вирішено і я зможу у понеділок отримати свої гроші. Оскільки відділення працює до 16-00, то, звісно, я зможу перевірити правдивість інформації лише у понеділок. Взагалі-то, як на мене, це совкове хамство. Приміром, коли вчора "чудив" Київстар - то вони, принаймі, повідомили, що у них є проблеми, вони їх вирішують і вибачилися за незручності. А у Приваті, не те що клієнти банку, а навіть ЖОДЕН з працівників служби сервісу (і чату також), жоден з них не знав про існуючу проблему. Це було видно по набору недолугих запитань, котрі вони мені задавали, вони дійсно не були поінформовані про те, що діється у системі банку. Ну а про те, щоби бодай один з них вибачився переді мною - такого їм до голови не приходило.
-
Сергій_М
-
-
- Повідомлень: 619
- З нами з: 10.06.08
- Подякував: 103 раз.
- Подякували: 116 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 18:02
Сергій_М написав: lawyer23 написав: А ось і моя історія. При останньому розміщенні депозиту в Приватбанку, касир прийняла в мене готівкові долари і, увага - програма зависла! Тобто я стою біля віконця каси, хвилину, п'ять, десять, за мною починає виростати черга, менеджер який оформляла депозит, починає виглядати зі своєї зали не розуміючи де я пропав, дівчинка-касир повільно червоніє по самі вуха, а мої долари, не ідентифіковані системою Привата блукають дідько знає де. Закінчилась ця халепа тим, що через п'ятнадцять хвилин цього неподобства, коли вже і я побагровів, менеджер прийшла до каси на допомогу тій бідній дитині, система зглянулась і таки провела платіж. Заспокоївся я тільки тоді, коли мені поприходили смс-ки про зарахування. Так що вам не видають, а в мене не хотіли приймати 
То ми майже колеги  Щойно телефонували з Привату (не з відділення а з сервісної служби - мабуть, я їх уже задовбав, що кожного дня добивався інформації про їхнє "проблем немає" ) сказали, що проблему вирішено і я зможу у понеділок отримати свої гроші. Оскільки відділення працює до 16-00, то, звісно, я зможу перевірити правдивість інформації лише у понеділок. Взагалі-то, як на мене, це совкове хамство. Приміром, коли вчора "чудив" Київстар - то вони, принаймі, повідомили, що у них є проблеми, вони їх вирішують і вибачилися за незручності. А у Приваті, не те що клієнти банку, а навіть ЖОДЕН з працівників служби сервісу (і чату також), жоден з них не знав про існуючу проблему. Це було видно по набору недолугих запитань, котрі вони мені задавали, вони дійсно не були поінформовані про те, що діється у системі банку. Ну а про те, щоби бодай один з них вибачився переді мною - такого їм до голови не приходило.
А втрачені відсотки? (якщо Ви планували перерозмістити вклад в іншому банку)
-
Frei
-
-
- Повідомлень: 6206
- З нами з: 17.02.09
- Подякував: 506 раз.
- Подякували: 539 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 19:24
Подскажите,какие комиссии при оплате картой другого банка,если ее подключить в Приват24?
-
dvsg
-
-
- Повідомлень: 3
- З нами з: 28.09.13
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
18025 |
366051 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
159 |
106892 |
П'ят 31 гру, 2021 21:56 harry_
|
|
90371 |
21250554 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|