В Україні вперше розкриють інформацію по ремонту доріг

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Обговорення галузей: промисловість, сільське і лісове господарство, будівництво, транспорт і зв'язок, торгівля і громадське харчування, матеріально-технічне забезпечення (логістика), культура, освіта, охорона здоров'я, соціальне забезпечення, наука, управління, житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення.
Повідомлення Додано: Пон 26 жов, 2015 11:19

В Україні вперше розкриють інформацію по ремонту доріг

В Україні вперше розкриють інформацію по ремонту доріг

20 жовтня 2015 року підписано тристоронній меморандум про започаткування в Україні міжнародної ініціативи із забезпечення прозорості у будівельній галузі CoST (Construction Sector Transparency Initiative). Свої підписи під документом поставили Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський, директор міжнародного Секретаріату CoST Піттер Метьюз та голова Укравтодору Андрій Батищев.

В Україні проект буде реалізовано незалежною Консультативно-наглядовою групою (КоНГ), яка складається з представників уряду, приватного сектору та громадських організацій. Вони здійснюватимуть нагляд за процедурою розкриття інформації в рамках визначених проектів, слідкуватимуть за тим, щоб дані про державні інфраструктурні проекти були зрозумілими та доступними для читача, а також розширять можливості впливу громадськості на процеси контролю та аудиту.

Пілотними проектами для тестування стандартів CoST вибрано 4 проекти в дорожньому секторі: виконання робіт на автомобільній дорозі Н-01 Київ-Знам’янка, проект реконструкції автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці Лубни – Полтава, проект «Дороги карпатського краю», а також виконання ремонтних робіт на автомобільних дорогах загального користування в 2015 році.

Перші результати роботи будуть надані на огляд громадськості вже у лютому 2016 року. В першу чергу оприлюдненню підлягають наступні параметри проектів: вартість укладених контрактів, учасники та переможці тендерів, індикатори змін до контрактів підряду, зміни вартостей контрактів та причини цих змін. Також буде представлено безліч іншої інформації, яка збирається Укравтодором та Службами автомобільних доріг в областях та відноситься до розряду публічної, але досі не представлялась на розсуд громадськості та учасників ринку.

«Наша мета – показати людям, що контролювати дії влади можна і треба. Під пильним оком українців гроші, які збираються з податків на ремонт доріг, більше не будуть закопуватися в асфальт і не осідатимуть в кишенях чиновників та недобросовісних підрядників. Це наш наступний важливий крок на шляху до повної прозорості та якісного контролю громадськості за витрачанням державних коштів», – зазначив Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

«Сьогодні Україна стикається з серйозними викликами у своєму прагненні боротися з корупцією та підвищувати ефективність державних інвестицій в інфраструктуру. Поширення прозорості і підзвітності – це необхідний, але недостатній крок для подолання цих викликів, змін потребують багато сфер. Україна має багато відданих справі громадян та організацій, які залучені до процесу реформ, і ми з нетерпінням чекаємо на плідну співпрацю з ними”, – зазначив директор міжнародного Секретаріату CoST Піттер Метьюз.

Наступними кроками в роботі консультативно-наглядової групи стануть обговорення проекту статуту Консультативно-наглядової групи, затвердження механізму конкурсу на посаду директора національного секретаріату, визначення часових рамок проекту, затвердження Керівних посібників з розкриття та верифікації даних та залучення нових членів КоНГ.

«Це перша офіційно оформлена ініціатива з фінансуванням, яка об’єднує представників влади, громадськості і бізнесу. Вона допоможе вибудувати довіру між усіма секторами та консенсусом визначити головні проблеми в розпорядженні публічними коштами на будівництво. Ми вдячні Світовому банку, Департаменту Міжнародного Розвитку Великобританії та Міжнародному Секретаріату CоSТ за підтримку цього проекту. Маю надію, разом зможемо повністю змінити підхід до контролю за державними витратами і технічними стандартами у сфері будівництва доріг», – зауважив Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

«Ефективне функціонування вітчизняної транспортної системи та безпечність доріг є вкрай важливими для подальшого розвитку України. В якості багаторічного, ключового партнера України в галузі розвитку, нам у Світовому банку надзвичайно приємно бачити, що Уряд України, представники транспортної галузі та неурядових організацій прагнуть до підвищення прозорості і підзвітності дорожнього господарства. Ми сподіваємося, що ефективне впровадження ініціативи CoST допоможе зменшити поле для корупції та сприятиме кращому співвідношенню ціни та якості під час використання коштів у цій сфері» – відзначив Чімяо Фан, Директор Світового банку у справах Білорусі, Молдови та України.

http://www.slideshare.net/Ministerstvo/cost-54202807

Джерело http://new.mtu.gov.ua/
Зображення
Бажаєте встановити кнопку "Подякувати"? Вам сюди - topic193734.html
ТупУм
Аватар користувача
Критикан
 
Повідомлень: 5373
З нами з: 25.01.06
Подякував: 24 раз.
Подякували: 444 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 26 жов, 2015 11:32

Започаткування в Україні міжнародної ініціативи із забезпечення прозорості у будівельній галузі CoST

1. МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ Пілотні проекти в рамках ініціативи CoST Київ - 2015
2. УЧАСНИКИ В РАМКАХ ПРОЕКТУ COST Світовий банкМіністерство інфраструктури України Укравтодор Громадські організації
3. ЯКІ ПРИНЦИПИ МИ НАСЛІДУЄМО? МЕТА СПІВПРАЦІ З COST Відкритість мінімально- необхідної інформації Створення зрозумілої та достатньої інформації Готовність до конструктивного діалогу Потенційні заощадження внаслідок відкритості та підзвітності влади
4. ЧОМУ МИ ВПРОВАДЖУЄМО COST? Податки Зараз Бюджет Неефективний результат Корупція Безконтрольне використання коштів Непрозорість конкурсних торгів ! Податки Завтра Бюджет Ефективний результат Громадський контроль
5. ПІЛОТНІ ПРОЕКТИ В РАМКАХ ІНІЦІАТИВИ COST Виконання робіт на автомобільній дорозі Н-01 Київ-Знам’янка в рамках спільного між Україною, ЄІБ та ЄБРР проекту “Проект покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на підходах до м. Київ” Проект реконструкції автомобільної дороги М-03 Київ – Харків - Довжанський на ділянці Лубни – Полтава в рамках спільного зі Світовим банком проекту “Другий проект покращення автомобільних доріг та безпеки руху” Проект “Дороги карпатського краю” Н-09 “Мукачеве - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів”; Н-10 “Стрий - Івано-Франківськ - Чернівці - Мамалига (на Кишинів)” Р-24 “Татарів - Косів - Коломия - Борщів - Кам’янець-Подільський” Виконання ремонтних робіт на автомобільних дорогах загального користування в 2015 році
6. ВИКОНАННЯ РОБІТ НА АВТОМОБІЛЬНІЙ ДОРОЗІ Н-01 КИЇВ-ЗНАМ’ЯНКА В РАМКАХ СПІЛЬНОГО МІЖ УКРАЇНОЮ, ЄІБ ТА ЄБРР ПРОЕКТУ “ПРОЕКТ ПОКРАЩЕННЯ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО СТАНУ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ НА ПІДХОДАХ ДО М. КИЇВ” Спільний між Україною, ЄБРР та ЄІБ «Проект покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на підходах до м. Києва» Ремонт ділянки автомобільної дороги Н01 Київ-Знамянка (км 14+470 – км 43+345) Підрядник: ONUR Taahhut Tasimacilik ve Ticaret Limited Sirketi, контракт від 03.12.2014 Початок робіт: 09.04.2015 План на 2015 рік: продовження виконання робіт Очікувана дата закінчення робіт: квітень 2017 року
7. ПРОЕКТ РЕКОНСТРУКЦІЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ М-03 КИЇВ – ХАРКІВ – ДОВЖАНСЬКИЙ НА ДІЛЯНЦІ ЛУБНИ – ПОЛТАВА В РАМКАХ СПІЛЬНОГО ЗІ СВІТОВИМ БАНКОМ ПРОЕКТУ “ДРУГИЙ ПРОЕКТ ПОКРАЩЕННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ТА БЕЗПЕКИ РУХУ” Угода про позику (Другий проект покращення автомобільних доріг та безпеки руху) між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 11 жовтня 2012 року Проект передбачає: Реконструкція приблизно 108 км автомобільної дороги Київ-Харків- Довжанський у Полтавській області; будівельні роботи для реконструкції та зміцнення існуючої дороги; розширення деяких ділянок з двох до чотирьох смуг; будівництво трьох обхідних доріг навколо населених пунктів. В рамках проекту заключено 2 контракти з компанією "Todini Costruzioni Generali S.p.A." (Італія) Контракт від 04.01.2013 №2.1: Лот 2.1 (км 210+000 – км 220+782); Лот 2.2 (км 228+000 - км 239+317); Лот 2.3 (км 258+000 – км 275+000). Всього 65 км. Інженер з технічного нагляду: Egis International, договір від 12.09.2012. Контракт від 04.01.2013 №2.2: Лот 2.4 (км 282+000 – км 300+550); Лот 2.5 (км 300+550 - км 323+000); Лот 2.6 (км 329+050 – км 333+250). Всього 51,25 км. Інженер з технічного нагляду: Egis International, договір від 12.09.2012.
8. РОЗВИТОК ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНСЬКОЇ ЧАСТИНИ КАРПАТСЬКОГО ЄВРОРЕГІОНУ (ЗОКРЕМА ДОРІГ МУКАЧЕВЕ – ЛЬВІВ, ТАТАРІВ – КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ, СТРИЙ–МАМАЛИГА) Пропозиції щодо розподілу: САД у Закарпатській обл. – 37,5 млн. грн. (11,2 км) САД у Івано-Франківській обл. – 425 млн. грн. (78,66 км) САД у Львівській обл. – 200 млн. ,грн. (22,3 км) САД у Чернівецькій обл. – 37,5 млн. грн. (7,357 км) РАЗОМ – 700 МЛН. ГРН. (119,5 КМ) Мукачеве — Рахів — Богородчани — Івано-Франківськ — Рогатин — Бібрка — Львів. Протяжність — 442,8 км, Стрий — Івано-Франківськ — Чернівці — Мамалига (на Кишинів). Протяжність — 274,6 км, Татарів — Косів — Коломия — Борщів — Кам’янець — Подільський. Протяжність — 162 км ЗАГАЛЬНА ПРОТЯЖНІСТЬ – 879,4 КМ км 436+433 – км 439+433 (в’їзд в м. Львів) 25 000 тис. грн., 3 км км 395+660 – км 436+433 (межа Ів.Франківської обл. – с. Нові Стрілища, с. Пятничани, с. Ходорківці, с. Шпильчина, с. Водники, с. Гончарі, с. Давидів) 175 000 тис. грн., 19,3 км км 57+650 – км 64+300 (с. Голинь – с. Пійло) 5 000 тис. грн., 1 км км 27+292 – км 41+123 (с. Гериня – с. Оболоня) 27 000 тис. грн., 6 км км 4+000 – км 5+000 (с. Верхній Коропець) 3 349 тис. грн., 1 км км 22+200 – км 23+700 (с. Дунковиця) 5 022 тис. грн., 1,5 км км 29+000 – км 32+200 (с. Кам’янське) 10 714 тис. грн., 3,2 км км 49+050 – км 53+824 (с. Раків – смт Брошнів- Осада) 8 000 тис. грн., 2 км Богородчани км 168+200 – км 169+000 (м. Рахів) 2 679 тис. грн., 0,8 км км 61+400 – км 62+400 (м. Хуст) 3 348 тис. грн., 1 км км 318+925 – м 341 + 700 (м. Ів.-Франківськ – м. Галич) 49 700 тис. грн., 8 км км 206+402 – км 208+635 (с. Оршівці) 8 597,778 тис. грн., 2,233 км км 226+053 – км 231+177 (с. Мамаївці – м. Чернівці) 28 902,222 тис. грн., 5,124 км км 78+200 – км 94+450 (м. Косів – с. Яблунів) 40 000 тис. грн., 10 км км 48+000 – км 69+629 (с. Верхній Ясенів – с. Город) 20 000 тис. грн., 5 км км 19+500 – км 41+000 (Кривопільський перевал – смт Верховина) 15 000 тис. грн., 5 км км 346+123 – 395+660 (смт Більшівці – межа Львівської обл.) 260 300 тис. грн., 41,66 км Н-10 Н-09 Р-24
9. ВИКОНАННЯ РЕМОНТНИХ РОБІТ НА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ� ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ В 2015 РОЦІ Виконання робіт охоплює всі області України 7713,1млн. грн. Мінімальна потреба в 2015 році на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування 2737 млн. грн. Передбачено в 2015 році
10. РЕЗУЛЬТАТ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ COST В УКРАЇНІ Вплив громадськості на ефективність впровадження проектів Кількісні та якісні показники реалізації проекту Контроль у режимі “реального часу”: “до” та “після” проведення робіт на автомобільних дорогах Повне висвітлення інформації зрозумілої для громадськості: від ініціювання до закінчення реалізації проекту
Зображення
Бажаєте встановити кнопку "Подякувати"? Вам сюди - topic193734.html
ТупУм
Аватар користувача
Критикан
 
Повідомлень: 5373
З нами з: 25.01.06
Подякував: 24 раз.
Подякували: 444 раз.
 
Профіль
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Irina555, ТупУм, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
22 2687
Переглянути останнє повідомлення
Вів 16 тра, 2017 10:18
bolex
19 1767
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 12 тра, 2017 19:09
vadne
0 1126
Переглянути останнє повідомлення
Вів 17 січ, 2017 09:15
R2
реклама
Топ
відповідей
Топ
користувачів