|
|
![]() Re: Фінмоніторинг фізосіб у банках по-новому (після 1.09.17)![]() Re: Фінмоніторинг фізосіб у банках по-новому (після 1.09.17)Ознаками здійснення банками ризикової діяльності у сфері фінансового моніторингу, зокрема, можуть бути: 1) проведення клієнтами банку фінансових операцій, що не мають документального підтвердження очевидної економічної доцільності (сенсу) та/або, якщо у банку немає документів (інформації) щодо реальних фінансових можливостей здійснення фінансових операцій клієнтів, або в разі невідповідності фінансових операцій клієнта наявним у банку документам (інформації) щодо фінансового стану та/або змісту діяльності (соціального статусу) клієнта; {Абзац тринадцятий пункту 3.3 глави 3 розділу I в редакції Постанови Національного банку № 365 від 02.08.2016} 2) участь банку (надання банком послуг) у проведенні фінансових операцій, характер або наслідки яких дають підстави вважати, що вони можуть бути пов'язані з виведенням капіталів, легалізацією кримінальних доходів, конвертацією (переведенням) безготівкових коштів у готівку, здійсненням фіктивного підприємництва, уникненням оподаткування тощо (зокрема пов'язаних зі зняттям готівкових коштів, переказом коштів за кордон, купівлею-продажем цінних паперів, використанням рахунків осіб не за призначенням тощо); {Абзац чотирнадцятий пункту 3.3 глави 3 розділу I в редакції Постанови Національного банку № 365 від 02.08.2016} 3) проведення банком або клієнтами банку фінансових операцій, характер або наслідки яких дають підстави вважати, що вони можуть бути пов'язані з уникненням виконання вимог та обмежень, передбачених банківським, валютним законодавством, законодавством з питань фінансового моніторингу; {Абзац п'ятнадцятий пункту 3.3 глави 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку № 365 від 02.08.2016} 4) нездійснення банком достатніх заходів для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму; 5) невикористання банком права відмовити в проведенні клієнтами банку регулярних фінансових операцій, характер яких дає підстави вважати, що вони можуть бути пов'язані з використанням послуг банку для легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму, фінансування розповсюдження зброї масового знищення чи вчинення іншого злочину; {Абзац сімнадцятий пункту 3.3 глави 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку № 365 від 02.08.2016} 6) здійснення банком або клієнтами банку фінансових операцій з використанням втрачених, викрадених документів або таких, що мають ознаки підроблених, недійсних (нікчемних); {Абзац вісімнадцятий пункту 3.3 глави 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку № 365 від 02.08.2016} 7) здійснення фінансової операції клієнтом, який є публічним діячем, особою, близькою або пов’язаною з публічним діячем, щодо якого (якої) банк не має документально підтверджених відомостей стосовно джерел походження коштів (активів, прав на такі активи), достатніх для підтвердження його (її) реальних фінансових можливостей проводити чи ініціювати проведення відповідної фінансової операції; ![]() {Абзац двадцятий пункту 3.3 глави 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку № 365 від 02.08.2016} 9) неодноразове проведення клієнтом банку фінансових операцій з перерахування коштів за кордон як здійснення авансових платежів (попередньої оплати) на виконання зовнішньоекономічного(их) договору(ів), стосовно якого(их) банку було відомо або могло бути відомо, зокрема із публічних джерел або від інших фінансових установ, що контрагент(и) неодноразово порушує(ють) виконання/не виконує(ють) умов(и) відповідного(их) зовнішньоекономічного(их) договору(ів); {Пункт 3.3 глави 3 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку № 365 від 02.08.2016} 10) проведення фінансових операцій клієнтів, щодо яких банком не вжито достатніх заходів стосовно встановлення їх кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) [контролера(ів)] та/або щодо яких є підстави вважати, що вони використовують агентів, номінальних утримувачів (номінальних власників) або посередників з метою приховування кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) [контролера(ів)]. ![]() Re: Фінмоніторинг фізосіб у банках по-новому (після 1.09.17)В ощаде при внесении на карту >150кгрн попросили заполнить анкету. Формальность, не напрягает
![]() Re: Фінмоніторинг фізосіб у банках по-новому (після 1.09.17)всем форумчанам вечер добрый...сегодня открывал в Приватбанке несколько депозитных продуктов на довольно весомые суммы-не затребовали никаких дополнительных ни докумов ни пояснений...да сначала пообщался со своим персональным банкиром и получил ответы на вопросы по финмониторингу заданные ранее.Как я и предполагал действительно финмониторингу не должны подпадать депозитные продукты оформляемые через кассу путем внесения денюжки на депозитный счет.На вопрос касательно ранее запрошенных документов о происхождении средств сказала уже ничего не нужно.Касательно письменного ответа на мой запрос о предоставлении информации о происхождении средств службе финмониторинга сказала пока нет ответа письменно но устно уже оказывается не требуется никакого подтверждения происхождения при открытии депозитных договоров.Я не вижу никакой системности в получаемой инфе от работников банка ,даже не хочу вести полемику это такое рвение к работе или непрофессионализм тех кто занимается финмониторингом? короче все тихо и не буду будить *медведя* но хотелось бы чтобы все было согласно букве закона.
...имел такие же отношения и в другом банке-МЕГАБАНК.Открыл без проблем несколько договоров по доверенности.Никаких вопросов-все тихо и гладко...таки делы...всем добра
![]()
А Вы финмону привата письменные вопросы задавали? ![]() П.С. Операции с наличными свыше 150к 100% попадают под обяз мониторинг. Но какие документы запросить и запрашивать ли вообще - решает сам банк. Если Вы не PEP. К ним жесткие требования подтверждать все документально
|
|