серебряная миля на этом фоне должна дать х2
лыбедская - последняя станция. сел себе в пустой вагон и едешь куда хочешь без пробок, без маршруток.
|
|
![]() Re: Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?кстати, кто то может мне ответить на 2 вопроса:
1. какой смысл в закрытии южного моста? 2. почему когда воздушная тревога мост кирпы закрыт в одну сторону (с левого на правый) ? ![]() до середини тижня ця інформація дійшла до керівництва міста
Незалежні джерела повідомляють, що про нинішню проблему керівництву КП «Київський метрополітен» повідомили ще минулого тижня, хоча помітні проблеми були вже кілька місяців. Лише на минулих вихідних почали приймати перші заходи для усунення течії. В понеділок, 4 грудня, виявили, що проблема більша ніж здавалося і потребує глобальних робіт. Десь до середини тижня ця інформація дійшла до керівництва міста, бо стало зрозуміло, що найближчим часом доведеться перекривати рух поїздів. ![]() Re: Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?військова необхідність
![]() Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?ділянка між Либідською та Деміївською завжди була найскладнішою, найпроблемнішою та найнебезпечнішою в усьому київському метро
вона пролягає під руслом Либеді, та - що найгірше - під десятками метрів пливунів, просякнених водою грунтів, які знаходяться під величезним тиском - колись до побудови ЮЗЖД з осушенням пойми Либіді прямо на цьому місті було величезне озеро, яке ще й розливалося восени саме через важкість проходження цієї ділянки і попередження спеціалістів про небезпечність цього будівництва Либідська довгий час була кінцевою, але «молода команда» Чорновецького потребувала гучних статусних подій і було прийнято волево рішення морозити ті плавуни холодильними установками і прокладати метро далі про небезпечність попереджали недаремно - під час проходження до Деміївки сталося декілька аварій в яких загинуло якщо не помиляюсь 4 робітника, найбільша сталася при розкритті котлована для будівництва станції Деміївська, після якої ескалатор там довелося будувати не в кінці перона, я прямо посередині до речі проблеми на будівництві тієї гілки продовжували відбуватися і вже при «крєпком хозяйствєннікє» Попові, який разом з Азаровим продовжили жваво перерізати стрічки, а цілі ділянки вулиць біля нових станцій продовжували просідати та обвалюватись - «але ж метро бл будували» (с) як люблять зараз накидати недалекі хейтери що конкретно послугувало деформації швів між тюбінгами, які привели до розгерметізації - розкажуть місяці через 2, коли зроблять перші дослідження, вода там була завжди, а ось чому ситуація так сильно погіршилась останнім часом - через помилки при будівництві, через зсув пливунів, або через щось ще - скоро дізнаємось ![]()
![]() Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?
ось саме тому і є настільки важливим запуск руху по Подільському хоча б в такому усіченному форматі з проїздом через сади - бо побудовані криворукими совковими стройбанами і запроектовані дупоголовими совковими інженерами мости Патона і Метро легше знести і відбудувати заново як Шулявський ніж реконструювати, проломлюючись скріз охранні історичні статуси та пройоби в проектуванні, до речі «шашличний» Південний, на якому асфальт буде злазити завжди і завжди будуть потребувати заміни якісь деформаційні шви - з тієї ж серії
![]()
100к это средння новая двушка в районах даже не с метро. коллапс шрт провоцирует лоубаджет автомобилизацию, пробки, и вообще эмиграцию из Украины ![]()
коллапс шрт провоцирует лоубаджет автомобилизацию, пробки, и вообще эмиграцию из <del>Украины </del> Києва ![]() Першою відреагує оренда.В ютубах казали, що Вєталь мав би буди новим кандидатом від фронди ПАПи, але так як ПАПа непрохідний, то мав іти Вєталь, подивимся як утонувше метро підніме рейтинг кандидата. Дрожай вангую в Ірпені/Бучі, поки ще не устала червона гілка ШРТ та приміське ШРТ. Першою відреагує оренда. Востаннє редагувалось flyman в Суб 09 гру, 2023 13:12, всього редагувалось 2 разів.
|
|