Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?
+Додати тему
Відповісти на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
⚡️ Повернення до столиці з західних регіонів: Uklon про відновлення життя в містах України
Від початку війни український сервіс був поруч з українцями та бачив, як життя завмирало та поступово відновлювалося. Сервіс не припиняв роботу, щоб кожен міг викликати авто за потреби🙏
Uklon проаналізував активність користувачів застосунку за три місяці повномасштабної війни і помітив, що серед міст центральної, північної та східної України найбільше відносно довоєнного періоду відновилися Кропивницький (93%), Чернігів (82%), Черкаси (76%), Кам´янське (76%) та Дніпро (75%)💛
У березні українці найчастіше виїжджали з Києва (59%), Харкова (11%) та Дніпра (5%). Водночас значна частка людей переїхала у західний регіон України, обравши Львів (36%), Чернівці (6%) та Івано-Франківськ (6%).
У травні українці залишали західну Україну – Львів (25%), Івано-Франківськ (7%), а також Київ (12%) та динамічно переїжджали у Київ (59%), Львів (8%) та Дніпро (5%).
Faceless написав:Я хз як, але всі ці питання вирішуються. Тим паче там живлення не на рельсі, а на контакній рейці, вона значно вище йде. На лівому березі йде лінія метро наземна, і спокійно працює і в дощі і в іншу непогоду і коли все тане.
По контактной шине идет + по рельсам - В метро постоянный ток и сравнительно малое напряжение 750 вольт всего
Faceless написав: Нараховується, просто немає санкцій в разі несплати, але все одно потім платити. Щодо боргу - не стільки важлива сума, скільки умови, а точніше - розмір обов'язкового платежу. Ну і щодо як гасити - ви ж самі маєте знати щодо програм реструктуризації, ви ж працювали ніби по цьому профілю.
Майже всі реструктуризації в разі відсутності відчутного економічного зростання в країні це глухий кут.
Всі великі реструктуризації в країні на рівні бізнесу нічим гарним для кредиторів не закінчились. Чи з зростанням економіки, чи без. Такий менталітет, і така судова система.
UA написав:Ромасик, у меня сейчас задача отправить 2 кубических метра барахла в GB. НП около 140 000 грн рисует. Квартирант считает, а есть ли смысл. Акция для беженцев только в страны ЕС работает.
Аренда гаража, где по соседству дядя Вася рихтует Жигули? После Ниццы?
почему нельзя отправить в ЕС за недорого, а арендатору не взять в аренду машину на 2 дня за 80-100 фунтов и приехать ее забрать?
vitaliian написав:когда-то давно из бучи до святошина курсировала вип электричка, чистая, без запаха, с кондёром и без бомжей (бомжи едут длинную дистанцию им это как отель), я офигел и даже стал её клиентом, но её быстро отменили. По этой же причине не люблю киевское метро, заплатил 8 грн и катайся целый день - мечта бомжа. если бы ввели ограничение одной поездки например 1,5 часа, бомжей в метро бы не было. А так да всё для бомжей получается.
Интересно, как виталиан планирует осуществить выделенное? Может надо наполнить все вагоны метро и вестибюли станций газом, непригодным для дыхания, а на турникете после оплаты всем раздавать драгеры(баллоны с воздухом как у пожарных)? Воздуха в нем "насыпать" на полтора часа. А еще лучше - сколько заплатил, столько и воздуха дали. Справедливо будет, дальше едешь - больше воздуха покупаешь, поездка дороже. Второй вариант - на турникете на тебе застегивают пояс шахида с часовым механизмом на полтора часа. Отстегнуть невозможно, только при выходе из метро. Но этот второй вариант так себе - дешевле, но опасный сильно