Це ж кожному пенсіонеру їздити на дачу/риболовлю - саме то!
Десь має бути "подвох"
Доставка, розмитнення, та і якість самого авто. Добре що є перешкоди, бо і так корки немислимі. Алло продає щось подібне від 3 тис. зі свинцевими батарейками. https://allo.ua/ua/elektromobili/
orest написав:при тому, що левова частка полімерів, які забруднюють екологію і які по масі в рази перевищуюють упаковку є ОДЯГ, ДИТЯЧІ ІГРАШКИ, КУХОННЕ НАЧИННЯ, ПОСТЕЛІ-КИЛИМИ-ПОКРИВАЛА і тд, з чим ніхто ні боротися ні збирати-переробляти навіть не збирається...
Зоозащитники с экоактивистами не могут договориться Зоозащитники: — Пожалейте животных! Зачем вам шубы из натурального меха? Вы что, синтетические не можете носить? Экоактивисты: — С ума сошли? Эта шуба будет 500 лет разлагаться!
Denik написав:Прикольно, коли в тебе зарядка авто коштує 9 грн. за нічним тарифом, а не 200 грн. за бензин.
Это не надолго. Пока эти игрушки остаются экзотикой. Прикольно будет, когда зарядка электрички подорожает до тех же 200 грн, но при этом и освещение квартиры придется оплачивать по той же цене. Шара обычно обходится очень дорого.
Справа в тому, що з полімерів зараз не тільки шуби, а буквально весь одяг. Але шуби з поліетилентерафталату це не тільки поступка зоозахисникам і додатковий плюс нафтодобувним-переробним підприємствам. Тепер в модній шубі можуть ходити всі і бути крутими. Тепер не треба пів життя збирати на норку чи песець. Приблизно як з дітьми і молоддю зараз та з питанням успішності і необхідності вчитися. Переважна думка серед більшості нащадків, на жаль, для чого ті школи-коледжі-університети, навчання не потрібне, щоб стати крутим і успішним потрібен тільки крутий телефон і безлім мобільний інтернет. Не треба довго і наполегливо вчитися і ставати інженером-лікарем, треба нічого не робити і стати бльохером. Подивіться чим займається більшість дітей і молоді (а часто і трохи старші) в красивих чи популярних місцях відпочинку. Вони ходять з телефонами і знімають відосики, дують наколоті губи, стрімлять і тд. Дуже багато водіїв за кермом не просто втикають у фейсбуки-вайбери на світлофорах, а їдуть дивлячись в свої телефони і щось "віщають" в прямий ефір, ігноруючи все, що відбувається на дорозі. І мало хто задумується, що це маніпуляція цілими націями через соцмережі. Що це акти маргіналізації цілих країн, такі неосвічені бльохери не дадуть можливості економіці взяти участь в науково-технологічних перегонах і пробувати виробляти технологічну продукцію-послуги з високою доданою вартістю. Але цим ніхто не переймається, всі сконцентровані на політ-расовій-статевій коректності, на захисті трансвеститів, на правах пташок, рослин і тд
rollo написав:Сегодня год, как владелец электромобиля Хюндай Кона с запасом хода 500 км. Ничего не потерял, только выиграл. Гарантия на батарею 7 лет. За год деградации ноль. В июне месяце за копейки съездил в Грецию. За кордоном полно бесплатных зарядок.
"входной билет" - плюс пол-миллиона гривен (примерно) к бензиновому аналогу.
При нынешних ценах на бензин это означает, что даже если электричество достаётся совсем задарма - первые 160 тыс км только будут окупаться стартовые вложения. А там, как раз, и батарея попросит замены (почём она, кстати? На Лиф что-то порядка 7 тыс долл, ваша, видимо, существенно дороже). Ну и даже производитель обещает не 500 км на одной зарядке, а "до 450". Реально, понимает, это означает порядка 300..350 км, поскольку надо привязываться к существующей сети зарядок.
На этом фоне 40...60 минут на подзаряд (частичный) против 5...10 минут на "обычную" заправку, при чём, полную - то есть, ещё на 600-800 км (время с учётом кофе и туалета) уже даже не расстраивают.
juristkostya написав:при их нынешних характеристиках одно снижение цены ничего не даст.
Власникам АЗС можливо й не дасть, а от Ілона й нинішня ціна влаштовує:))
Чистий прибуток американського виробника електромобілів Tesla за один квартал вперше перевищив мільярд доларів. 1,14 мільярда доларів (у перерахунку - 966 мільйонів євро) компанія заробила з 1 квітня до 30 червня, йдеться у звіті Tesla, опублікованому в понеділок, 26 липня. Це приблизно вдесятеро перевищує прибуток Tesla в другому кварталі минулого року. Виторг компанії за другий квартал 2021 року подвоївся у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і становив майже 12 мільярдів доларів (10,1 мільярда євро).
Tesla випустила рекордну кількість електромобілів за квартал
Крім того, у другому кварталі компанія Ілона Маска досягла рекордних показників за кількістю вироблених і поставлених електромобілів. Компанія поставила замовникам 201 304 автівки і виробила 206 421 - більше, ніж будь-коли за один квартал з часу заснування Tesla в 2003 році.
juristkostya написав:при их нынешних характеристиках одно снижение цены ничего не даст.
Власникам АЗС можливо й не дасть, а от Ілона й нинішня ціна влаштовує:))
Чистий прибуток американського виробника електромобілів Tesla за один квартал вперше перевищив мільярд доларів. 1,14 мільярда доларів (у перерахунку - 966 мільйонів євро) компанія заробила з 1 квітня до 30 червня, йдеться у звіті Tesla, опублікованому в понеділок, 26 липня. Це приблизно вдесятеро перевищує прибуток Tesla в другому кварталі минулого року. Виторг компанії за другий квартал 2021 року подвоївся у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і становив майже 12 мільярдів доларів (10,1 мільярда євро).
Tesla випустила рекордну кількість електромобілів за квартал
Крім того, у другому кварталі компанія Ілона Маска досягла рекордних показників за кількістю вироблених і поставлених електромобілів. Компанія поставила замовникам 201 304 автівки і виробила 206 421 - більше, ніж будь-коли за один квартал з часу заснування Tesla в 2003 році.
Это примерно как гордиться успехами национальной футбольной сборной: одиннадцать миллионеров заработали по дополнительному миллиону, но для себя-любимого практический выхлоп нулевой.