Bolt написав:Все где-то есть, просто надо правильно поставить вопрос Гуглу. 😎 По второму вопросу, смоторел как-то ролик Турбоманьяка(молдаван по гринке в Штаты свалил), был видос как он за копейки выкупил неплохую тачку с МКП после того как её пытались угнать грабители угандошив при этом сцепление.
В Штатах есть такая пословица - иногда меньше это больше. В дословном переводе - иногда меньше опций стоит дороже - просто потому что все допы это то на чем разводят лохов и в принципе они не нужны, только лишние проблемы создают когда ломаются.
Все продукты проходят этапы своего развития - раньше было модно тянуть в дом хрусталь, ковры, серванты - сейчас простой вайтбокс сдать намного легче чем напичканную под завязку квартиру с зеркальными натяжными потолками и люстрой от Луи 14-го. Чувство меры приходит со временем. Точно также придет осознание, что МКП это фича, а не баг и экономит намного больше нервов и денег, чем доставляет неудобств
Та ну нах автомат, особенно если буксироапть нужно будет😎
А когда то, совсем недавно, когда на 4х4 авто стояла механическая раздатка(на хайлюксах и фораннерах даже в 2014м году, на 70тках и 61х патрулях может быть и сейчас) перевод рычага в положение "N" развязывал трансмиссию и карданы и всё легко бралось на трос. ПыСы. У геликов в том веке был даже автомат, как на W124/140, но допиленный, позволяющий заводить его с троса.
M-Audio написав:Основна (вона ж єдина) причина в тому, що автомобілю немає де більше брати енергію для руху, крім як з ДВЗ. В батарейці енергії дуже мало, а потужність тут вже другорядний фактор.
На мой взгляд, основная причина столь нерационального усложнения - превышение мощности электромотора мощности ДВС. Из-за этого никакой батареи не хватит, чтобы обеспечить длительное движение на максимальной скорости. С уменьшением максималки не согласны маркетологи.
Спасибо за видео, ответ на свой вопрос я получил: расход на скоростях выше 100 великоват. До 80 экономичность впечатляет! Отличная городская машинка, которой нафиг не нужен третий режим работы, ей хватит режима последовательного гибрида.
Т.к. расход на высокой скорости великоват, но не критичен, у меня возникло ещё одно подозрение. Не умеет ли двигатель переходить на цикл Отто при работе на высоких оборотах?
Спасибо за видео, ответ на свой вопрос я получил: расход на скоростях выше 100 великоват.
В порівнянні з яким не гібридним автомобілем? Я 150 тривало не їздив, бо в Україні нема таких доріг, а в тій Європі де є такі дороги і де я був, там ліміт 130 і його краще не перевищувати. Тому я не знаю цифру точно, думаю 8-9 має бути. На швидкості 130 я бачив десь 7-7.5 л /100, в залежності Т повітря, вітер. . А у яких не гібридних авто з кузовом під 2 тони буде менша витрата? В моєму кузові є ще лінійка двигунів 3.0Т і 3.7 атмосферний. Обидва на трасі сильно більше їдять, чим hybrid.
Спасибо за видео, ответ на свой вопрос я получил: расход на скоростях выше 100 великоват.
В порівнянні з яким не гібридним автомобілем? Я 150 тривало не їздив, бо в Україні нема таких доріг, а в тій Європі де є такі дороги і де я був, там ліміт 130 і його краще не перевищувати. Тому я не знаю цифру точно, думаю 8-9 має бути. На швидкості 130 я бачив десь 7-7.5 л /100, в залежності Т повітря, вітер. . А у яких не гібридних авто з кузовом під 2 тони буде менша витрата? В моєму кузові є ще лінійка двигунів 3.0Т і 3.7 атмосферний. Обидва на трасі сильно більше їдять, чим hybrid.
Приус - это небольшой автомобиль. На скорости 150 он показал расход около 12 литров. Мазда6 2.5 с гидротрансформатором жрет 10. Это машина с большими габаритами. Подбирать аналоги по массе не вполне корректно, поскольку сама гибридная система сильно увеличивает массу.
На скорости 150 он показал расход около 12 литров.
Я все ще не можу подивитись відео. Ви впевнені що це не 12л на 100 миль, чи 12 км/літр палива? Не порахуйте що я вас вважаю якимсь тойво, але я просто не вірю в таку цифру у пріуса
На скорости 150 он показал расход около 12 литров.
Я все ще не можу подивитись відео. Ви впевнені що це не 12л на 100 миль, чи 12 км/літр палива? Не порахуйте що я вас вважаю якимсь тойво, але я просто не вірю в таку цифру у пріуса
На скорости 150 он показал расход около 12 литров.
Я все ще не можу подивитись відео. Ви впевнені що це не 12л на 100 миль, чи 12 км/літр палива? Не порахуйте що я вас вважаю якимсь тойво, але я просто не вірю в таку цифру у пріуса
Уверен
Дивно. Я в інеті знаходжу інші відгуки користувачів. У мене теж вище 10 не був ніколи ніде на трасі . ШІ каже отак:
Ось що відомо з офіційних і незалежних джерел (включно з випробуваннями журналів Car and Driver, AutoBild, SpritsMonitor і технічними звітами Toyota):
⸻
🔹 Toyota Prius (гібрид, не plug-in)
Розглянемо покоління 4 (2016–2022) і 5 (з 2023), бо вони мають дуже подібну систему eCVT і 1.8 або 2.0 Hybrid Synergy Drive.
⚙️ Умови: • 150 км/год на круїз-контролі, рівна дорога, без додаткового навантаження • батарея не заряджена ззовні (звичайний гібрид), тобто працює тільки бензиновий двигун, а електромотор підключається лише для підтримки балансу системи • клімат вимкнений або мінімальний
⸻
🔸 Типові результати замірів (реальні, не паспортні):
Модель Двигун Витрата при 150 км/год Коментар Prius 4 (1.8 Hybrid, 122 к.с.) 1.8 Atkinson + eCVT 6.7–7.3 л/100 км На такій швидкості ДВЗ працює постійно, електромотор практично не допомагає Prius 5 (2.0 Hybrid, 193 к.с.) 2.0 Atkinson + eCVT 6.3–6.8 л/100 км Завдяки кращій аеродинаміці (Cd≈0.21) і потужнішому двигуну, тримає 150 км/год ефективніше Prius Plug-in (2.0 PHEV, розряджена батарея) 2.0 Atkinson + eCVT 6.0–6.5 л/100 км Поведінка майже як у гібрида, батарея не допомагає при високій швидкості
⸻
🔹 Пояснення, чому витрата все одно невисока для такої швидкості 1. Двигун Аткінсона має вищий термічний ККД (~40%) — кращий, ніж у типового бензинового Otto (~33%). 2. eCVT тримає його в оптимальному діапазоні обертів. 3. Низький коефіцієнт опору Cd ≈ 0.24 (або навіть 0.21 у Prius 5) суттєво знижує аеродинамічні втрати, що при 150 км/год дуже важливо. 4. Електромотор лише стабілізує потік енергії (не додає потужності, бо батарея майже не заряджається від рекуперації на цій швидкості).
⸻
🔸 Порівняння для розуміння • У звичайного 1.8 бензинового седана без гібрида при 150 км/год буде 8.5–9.5 л/100 км. • Prius тримає на 2–3 л менше, головним чином завдяки енергоефективності двигуна і аеродинаміці, а не допомозі електротяги.
На скорости 150 он показал расход около 12 литров.
То міттєвий по бортовому комп'ютеру, воно ні про що. Воно навіть поміряти його точно не здатне.
В цілому цього разу штучний інтелект відповів більш-менш вдало. Справа в тому, що коли їзда вимагає ві двигуна майже постійної потужності близької до його максимуму, то ніякий оптимальний режим вже не можливий. Так, воно їде, і все з ним гаразд, але ККД падає, тому що ніяк інашке від двигуна потрібної потужності не добитись, як його не оптимізуй. Тому мені було б цікаво спробувати новий Camry-гібрид із двигуном 2,5л. Пишуть, що він дуже економний на низьких швидкостях, завдяки роботі на батареї, а я припускаю, що зі своєю потужністю він буде вільно відчувати себе на трасі 150-180 км/год і показувати дива економності. Але ціна в нього зовсім не економна. До того ж в нього на 180 км/год запобіжник. От нахіба? Щоправда, місця, де можна їздити навіть із такою швидкістю, обмежені, здається, однією країною. Але якщо не можна, то й нахіба тоді ті 2,5 літри?