M-Audio
Згоден.
І двигун з циклом аткінсона туди гармонічно вливається. Електромотори нівелюють його мінуси (які є в порівнянні з циклом Отто), зате його переваги розкриваються тут.
|
|
А потом этому всему приходит, как дядька в видео говорит. 😺 С чем? Со стандартным рекламным текстом без единой технической подробности? Я должен верить на слово продавцам машин, которые утверждают, что это гениальное изобретение? Добавлено: Нашел упоминание вскользь принципа действия. В правдивости не очень уверен, как и в эффективности. В связи с этим возник вопрос: какой у Вас расход на скорости 150 и как он изменяется по мере исчерпания заряда батареи? Сибарит
Я не міряв витрату на 150, але якщо питання в контексті, що на шосе витрата буде така ж (чи більша) як у негібрида, то знов ні. Ви все-таки не зрозуміли, як працює логіка цієї системи і як досягається економія. Але зараз у мене нема часу розписувати, час йти до газотурбінних двигунів 😅😅
Логику я понимаю. Я пытаюсь понять физику, которую, создаётся впечатление, все пытаются оставить за кадром. Мне интересен расход не просто трассовый, а расход в режиме, в котором мощности электромотора гарантированно не хватит. Причем после того, как закончится заряд батареи. Т.е. такой режим, когда действительно придется постоянно передавать момент непосредственно от ДВС. Еміграція, заробітчанство
News from Türkiye Як ми вже зрозуміли, бути фахівцем в двигунах автівок дуже приємно. Мене особисто не бентежать ніякі варіанти коробок зміни передач - хоч автомати сучасні «на кнопках», хоч автівки з ручним перемиканням, які в Україні вважаються «вчорашнім днем», а в США - навпаки: «це круто! Сам керуєш автівкою!» Ну, як ми вже всі знаємо, на іншому боці Земної кулі «все не так» і треба телепнів «вчити та вчити». В той же час вважаю більшим мистецтвом вміти бути емігрантом та вміти жити «по-емігрантські». Ось дивіться: Туреччина прийняла рішення змусити всіх українців, які заїхали в країну на власних авто після 24.02.2022, вивезти ці авто до 31.12.2025. Це повʼязано з тим, що вже пройшли всі терміни перебування автівок іноземної реєстрації, які були завезені - згідно з Митним кодексом країни - з «туристичною метою» без (!) розмитнення (!) та жодних платежів (!) на 2 роки. Звісно, 2 роки вже давно пройшли, митниця раніше українцям кожні 6 місяців продовжувала перебування на чергові 6 місяців, але вже заявила, що чергового продовження не буде у звʼязку з тим, що невідомо, коли закінчиться війна. Так і написали в офіційному документі: «оскільки невідомо, коли закінчиться війна». Для наших українців це жорсткий удар «нижче ременя»: в наступні 2 місяця треба вивезти авто в … Дійсно, а куди вивезти авто? І хто вивезе? Частина власників або працює, або сидить з дітьми, або / будучі власниками - не вміють керувати. Відразу оживилися ті, хто переганяють авто за гроші. «Кому війна - а кому мати рідна». Наприклад, за перегон авто з Анталії в Івано-Франківськ вже озвучують ціну в «1500$ плюс бензин». В певну пастку попали ті, хто в Україні накупився автівок, пригнаних із США: як виявилося, запасних частин до них немає ні в Туреччині, ні в Європі: замовляють зараз в США з майбутнім розмитненням за 100% митної вартості. А автівки «не на ходу». В той же час інша частина українців кинулася отримувати на автівки української реєстрації турецькі номери. Там все не так просто: процедуру «умовного розмитнення» можуть пройти тільки українські студенти, українські пенсіонери та українці, які мають робочу візу. Процедура цікава: вноситься депозит в сумі розмитнення, який повертається в разі остаточного вивезення авто. Не просто тимчасового виїзду за кордон - а в разі здачі автономерів Туреччини та вивезенні авто за кордон. Реально: депозит в доларах. Наприклад, людині вчора прийшла відповідь з Анкари: депозит за авто Mitsubishi Lancer 2005 становить 3750$. Якщо врахувати, що це реальний депозит, то не так вже і багато: заморозити на рахунку 3750$, щоби не мати проблем з авто. Що цікаво, в разі якщо таку процедуру пройшов, то маєш на руках 2 комплекти автономерів та 2 Технічних паспорти. Особливо цікаво мандрувати Європою; на нейтральній смузі сам міняєш номери і ось як в опері «Запорожець за Дунаєм» ти вже не українець, а турок, або навпаки: вже не турок, а українець… Ще цікава арифметика: чим старшим ж авто - тим нижче депозит. Тому вигідно мати не дороге та новісіньке авто, а ось такого «старця». Я умовляю наших українців піти іншим шляхом. Згідно з Митним кодексом Туреччини іноземець може завезти зовсім без розмитнення автівку, якщо він має статус «нерезидент». Тут як раз на форумі на днях сперечалися з цього питання. Що то за фрукт такий? Так ось: достатньо бути відсутнім в Туреччині 185 днів за останній рік - «Товариш! А точніше: Аркадаш! Вам коштовний приз! Завозьте автівку без митних платежів та реально зовсім безкоштовно на цілих 2 роки!» Зараз всі школярі показують мамам та папам таку арифметику. Наприклад, навмання: ціна Renault Duster в Україні 900 000 гривень. Те саме авто, але в Туреччині (зовсім інша податкова система): 1 800 000 гривень. Виходить: виїдь на 185 днів з Туреччини, мандруй світом 185 днів, і маєш приз в сумі майже 1 мільйон гривень! О як! Бути емігрантом - то мистецтво!
Тут подробно рассказывают принцип работы системы еCVT. Спасибо! Если Вы заметили, мой вопрос касался именно третьего режима, причем на скорости, которая выведет двигатель из оптимального режима. Первые 2, как я и предполагал, это последовательный гибрид. Все действительно оказалось очень просто, но невозможность получить прибавку мощности на невысокой скорости несколько удручает. Акурту: В США ручная коробка - это настолько круто, что угонщики вскрывают автомобиль, понимают, что не знают, как этим управлять, и убегают 😁 Сибарит
Пишу про гібрид, який не плаг-ін. Тобто аккум (той що силовий, а не 12В) має не велику ємність і не виступає для тривалих поїздок . Він просто для підтримки двигуна в моменти розгону, і в пробці /тягнучці дозволяє не працювати двигуну. Отже, траса, що відбувається? Батарея не розряджена в нуль. Вона підтримується на рівні близько 50%. Як це працює? Вам треба на трасі додати потужності (підйом на гірку, або обгін, або пориви зустрічного вітру) , круїз контр тримає ваші 150 км/год, але завдяки електромоторам , які вмикаються коли треба , ДВЗ не переходить на підвищений режим (, нема потреби) . Тепер навпаки, дорога на спуск, зниження швидкості перед вʼїздом в населений, або через трафік, тощо . Батарея починає всмоктувати «зайву» енергію. В чому сенс? Найбільша витрата (кілометрова) палива тоді, коли двигун різко розкручується для розгону, обгону, або в гірку. Це неекономічні режимі. Електродвигуни допомагають уникати ці затратні режимі навіть на трасі. Ще момент.. Якби не було батареї і електродвигунів (звичайний ДВЗ і все) , то на трасі для нормальної динаміки в одному і тому самому кузові треба було б ставити двигун на 50% потужніший. А це більша витрата на трасі. Менший двигун і плюс електромотори дають ту ж динаміку (коли вона треба) , але при їзді на постійній стабільній швидкості менше їдять палива,
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||